  • 1. Data: 2005-02-24 18:27:21
    Temat: Podstawowe procedury
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie: co należy rozumieć pod pojęciem "Podstawowe PROCEDURY
    obowiązujące w podmiotach gospodarczych działających na zasadzie prawa
    handlowego"?

    Za odpowiedź z góry dziękuję
    Pozdrawiam
    T.N.

    P.S. Właśnie na tak ogólnie(!) postawione zagadnienie muszę się
    "przygotować" :-/

  • 2. Data: 2005-02-24 18:52:08
    Temat: Re: Podstawowe procedury
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    ale procedury czego??
    powolania zarzadow
    glosowania??
    czego??!!!

  • 3. Data: 2005-02-24 19:03:18
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@o...pl>

    Użytkownik "jarmulowicz krzysztof" napisał:
    > ale procedury czego??
    > powolania zarzadow
    > glosowania??
    > czego??!!!

    Właśnie dlatego się pytam:-) Tak mam sformułowane zadanie, na które muszę
    znaleźć odpowiedź. Wracając do Twoich sugestii, być może dotyczy to
    całości...

    Pozdr.

  • 4. Data: 2005-02-24 19:12:57
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Tomasz Nowak napisał:

    > Właśnie dlatego się pytam:-) Tak mam sformułowane zadanie, na które muszę
    > znaleźć odpowiedź. Wracając do Twoich sugestii, być może dotyczy to
    > całości...

    A gdzie daja takie zadania ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-02-24 20:10:16
    Od: "Todi" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie: co należy rozumieć pod pojęciem "Podstawowe PROCEDURY
    > obowiązujące w podmiotach gospodarczych działających na zasadzie prawa
    > handlowego"?

    Na takie pytanie nie można opowiedzieć. Współczuje tym którzy na takie
    pytanie musza odpowiedzieć i temu kto zadał - jego "kompetencji" i
    umiejętności formułowania pytań. :-(

    Pzdr.

  • 6. Data: 2005-02-24 21:01:38
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Todi" napisał:

    > Na takie pytanie nie można opowiedzieć. Współczuje tym którzy na takie
    > pytanie musza odpowiedzieć i temu kto zadał - jego "kompetencji" i
    > umiejętności formułowania pytań. :-(

    Wymagania stawiane przed pracownikiem w ofercie pracy ;-)

  • 7. Data: 2005-02-24 21:38:59
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-02-24 19:52, *jarmulowicz krzysztof* w te oto słowa się
    odzywa:

    Procedury _podstawowe_
    Napisał przecież :)

    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 8. Data: 2005-02-25 00:14:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    Myślę, że odpowiedzi należało by szukać w treści wykładów - bo pewnie to o
    egzaminie mowa. Jeśli o mnie chodzi, to za podstawowe procedury przy
    spółkach prawa handlowego uznał bym powołanie ich od życia, łączenie /
    dzielenie, zakańczanie działalności, zarząd. Generalnie to, co jest w
    kodeksie spółek handlowych. Nie będzie podstawową procedurą na przykład
    sporządzenie sprawozdania finansowego.