  • 11. Data: 2006-09-07 21:31:14
    Temat: Re: Podstawa prawna opłat za przedszkole
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Mon, 4 Sep 2006 14:29:23 +0200, YARO w wiadomości
    <news:edh6ac$4pv$1@news.onet.pl> napisał(a):

    Napisz pismo, że rezygnujesz z wyżywienia i będziesz dawać dziecku kanapki.

    --
    Sz.

  • 12. Data: 2006-09-23 05:22:14
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik zmarekz napisał:
    > Przerabiałem to w zesłym roku u siebie. Przedszkole powiedziało, że
    > burmistrz o tym decyduje czy oni moga przyjąć takie dziecko - burmistrz
    > powiedział ze nie ma kasy ;)
    > Napisałem do rzecznika praw obywatelskich, iż łamie sie moje prawo i
    > opisałem sytuację. Rzecznik odpisał, iż w związku z trudnościami finansowymi
    > powinienem zrozumieć Burmistrza.
    > Pozdrawiam

    Kurde, ciekawe, czy jak bede musial doplacic kase do rozliczenia
    rocznego z fiskusem i walne pisemko, ze mam trudnosci finansowe i
    powinni mnie zrozumiec, to tez przejdzie?

  • 13. Data: 2006-09-24 07:14:45
    Od: "kysio" <k...@c...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości
    > Kurde, ciekawe, czy jak bede musial doplacic kase do rozliczenia rocznego
    > z fiskusem i walne pisemko, ze mam trudnosci finansowe i powinni mnie
    > zrozumiec, to tez przejdzie?

    Nalezalo oddac sprawe do sądu. RPO jest raczej instytucja rozrywkową.
    Rownie dobrze mogli Ci odpisac, ze jestes za duzy na przedszkole lub
    cos w tym stylu. Zadanie RPO to stwarzac pozory przestrzegania prawa.