  • 1. Data: 2008-05-10 07:20:05
    Temat: Podróż do Wielkiej Brytanii turystycznie
    Od: Buster <b...@t...net.pl>

    Witam.
    Co musi mieć dorosły, a co trzyletnie dziecko, aby polecieć do WB w
    celach turystycznych???

  • 2. Data: 2008-05-10 07:44:44
    Temat: Re: Podróż do Wielkiej Brytanii turystycznie
    Od: "NofX" <n...@p...one.pl>

    Funty?:)

  • 3. Data: 2008-05-10 10:13:48
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    Dokumanty ! Paszport!

  • 4. Data: 2008-05-10 11:27:16
    Od: "Lesio" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "Buster" <b...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Co musi mieć dorosły, a co trzyletnie dziecko, aby polecieć do WB w celach
    > turystycznych???

    Nie zapomnij o gumkach bo tam są cholernie drogie ;-)

  • 5. Data: 2008-05-10 15:36:10
    Od: Buster <b...@t...net.pl>

    zbyszek pisze:
    > Dokumanty ! Paszport!

    Znaczy wszyscy muszą mieć paszport (rodzice i dziecko), czy tylko
    dziecko. Kurde, nie wiem więc pytam.

  • 6. Data: 2008-05-10 17:48:23
    Od: "NofX" <n...@p...one.pl>

    > Nie zapomnij o gumkach bo tam są cholernie drogie ;-)
    /

    No co Ty :) W Poundland kosztuja jak sama nazwa wskazuje 1 funt:) i to
    DUREXY co w Polsce sa ok 2 razy drozsze:)

  • 7. Data: 2008-05-10 18:34:42
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "Buster" < > napisał w wiadomości

    > Znaczy wszyscy muszą mieć paszport (rodzice i dziecko), czy tylko dziecko.
    > Kurde, nie wiem więc pytam.

    Dziecko paszport, rodzice jakis dokumant - DO lub paszport.

    Pozdro
    zenek

  • 8. Data: 2008-05-11 17:44:32
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    zenek pisze:

    > Dziecko paszport, rodzice jakis dokumant - DO lub paszport.

    Dziecko i rodzice DO lub paszport,

    Jacek Kustra

  • 9. Data: 2008-05-11 17:53:42
    Od: ww <s...@o...eu>

    NofX pisze:

    > /
    >
    > No co Ty :) W Poundland kosztuja jak sama nazwa wskazuje 1 funt:) i to
    > DUREXY co w Polsce sa ok 2 razy drozsze:)

    Ale są po pierwszym płukaniu.