  • 1. Data: 2007-12-18 17:55:04
    Temat: Podróbka perfum z Allegro
    Od: Knutomaniak <p...@p...onet.pl>

    Kupiłem towar na Allegro. Perfumę. Sprzedawca mial 100% pozytywnych
    komentarzy. W tej chwili ma już ok 50 negatywnych i neutralnych za
    handel podróbkami. Przesyłka przyjdzie prawdopodobnie jutro lub
    pojutrze. Sprzedawca nie reaguje na prośbę zwrotu pieniędzy w zamian
    za odesłanie przedmiotu. Jak powinienem dalej postąpić, chcąc zgłosić
    handel podrobionym towarem? Odebrać przesyłkę, ale nie otwierać i
    jechać z tym na policję? Nie otwierać bez naczelnika poczty? Proszę o
    poradę. Bardzo nie lubię być robiony w bambuko.

  • 2. Data: 2007-12-18 18:13:53
    Temat: Re: Podróbka perfum z Allegro
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Knutomaniak" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

[...]

    Jesli kupiles duuuzo taniej niz w sklepie to jestes sam sobie winien.

  • 3. Data: 2007-12-18 18:40:24
    Od: "JW" <j...@m...com>

    > Jesli kupiles duuuzo taniej niz w sklepie to jestes sam sobie winien.

    Nawet jesli facet sprzedawalby za grosz i zapieral sie, ze to oryginal to
    kupilbym tylko po to, zeby miec dowod i narobic chujowi problemow.

  • 4. Data: 2007-12-18 18:48:41
    Od: Knutomaniak <p...@p...onet.pl>

    > Nawet jesli facet sprzedawalby za grosz i zapieral sie, ze to oryginal to
    > kupilbym tylko po to, zeby miec dowod i narobic chujowi problemow.

    To właśnie chcę zrobić, jeśli nie odda kasy, nie przyjmując zwrotu.
    Tylko pytałem o technikalia jak to zrobić, żeby narobić problemów, a
    nie żeby gość się wyparł.

  • 5. Data: 2007-12-18 18:53:30
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Knutomaniak" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]

    To właśnie chcę zrobić, jeśli nie odda kasy, nie przyjmując zwrotu.
    Tylko pytałem o technikalia jak to zrobić, żeby narobić problemów, a

    wrzuc linka do aukcji

  • 6. Data: 2007-12-18 19:32:12
    Od: Knutomaniak <p...@p...onet.pl>

    > wrzuc linka do aukcji

    Nie bede podawal linka.

  • 7. Data: 2007-12-18 20:21:15
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Knutomaniak" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    > Nie bede podawal linka.

    dlaczego?? zapoznalibysmy sie z opisem, byc moze ty go zle zinterpretowales.

  • 8. Data: 2007-12-18 20:50:24
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Knutomaniak" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Kupiłem towar na Allegro. Perfumę.

    Co to jest perfuma ?

    Pozdro
    zenek

  • 9. Data: 2007-12-18 20:59:23
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Pawcio" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Knutomaniak" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    > dlaczego?? zapoznalibysmy sie z opisem, byc moze ty go zle zinterpretowales.

    a co ma opis do handlu podróbkami? jakby sprzedawał coś kradzionego i napisał o
    tym to też by było legalne ?

  • 10. Data: 2007-12-18 21:12:15
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Pawcio" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    g.googlegroups.com...

    > a co ma opis do handlu podróbkami? jakby sprzedawał coś kradzionego i
    > napisał o tym to też by było legalne ?

    ma duzo, poniewaz moglo nie byc tam wzmianki ze perfumy sa oryginalne, a np
    ze sa oryginalnie zafoliowane. A wiekszosc ludzi nie potrafi czytac ze
    zrozumieniem