  • 11. Data: 2005-08-23 07:59:28
    Temat: Re: Podpisanie umowy przez kliknięcie :)
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:deekr0$74q$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > hobbistycznie ? ;)

    Powiedzmy :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 12. Data: 2005-08-23 08:01:01
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek napisał(a):
    > Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:deekr0$74q$3@atlantis.news.tpi.pl...
    >

    >>hobbistycznie ? ;)
    >

    > Powiedzmy :)

    no to wyzej masz odpowiedzi :)

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 13. Data: 2005-08-23 08:10:16
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    > no to wyzej masz odpowiedzi :)

    Ok, ale nie ma powołania na jakieś odpowiednie artykuły i nie jest napisane
    co w : > Jezeli nie otrzymalismy od Panstwa wymeldowania, zostali Panstwo
    automatycznie wlaczeni do grona naszych platnych uzytkownikow ( zgodnie z
    naszym regulaminem ) < jest niezgodnego z polskim prawem.

    Z góry dzięki za wyjaśnienia :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 14. Data: 2005-08-23 08:31:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Przemek napisał(a):

> [...]
    > automatycznie wlaczeni do grona naszych platnych uzytkownikow ( zgodnie z
    > naszym regulaminem ) < jest niezgodnego z polskim prawem.

    Rozumiem, że jest to umowa między przedsiebiorcami? W takim przypadku
    nie polegałbym na zasadach dotyczących sprzedaży konsumenckiej.

    M.

  • 15. Data: 2005-08-23 08:38:16
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek napisał(a):
> [...]
    > automatycznie wlaczeni do grona naszych platnych uzytkownikow ( zgodnie z
    > naszym regulaminem ) < jest niezgodnego z polskim prawem.

    Muszą udowodnić, że to ty zrobiłeś.
    Art. 6 k.c.

  • 16. Data: 2005-08-23 09:00:46
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    > Muszą udowodnić, że to ty zrobiłeś.
    > Art. 6 k.c.

    Dzięki za konkret!!! :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 17. Data: 2005-08-23 14:54:39
    Od: "Bungo" <b...@U...pl>

    > na austriackie biuro podrozy?
    > ciekawostka

    nie zauwazyles, ze jestesmy w Unii?
    tez ciekawostka...

  • 18. Data: 2005-08-23 15:17:15
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Bungo napisał(a):

    > nie zauwazyles, ze jestesmy w Unii?
    > tez ciekawostka...

    rozumiem, że Twoim zdaniem wolno skarżyć się polskim organom, że
    austriackie biuro podróży, działające w austrii, zgodnie z austriackim
    prawem - co zostało wyraźnie zaznacozne - nie przestrzega polskiego prawa.

    No życze powodzenia

  • 19. Data: 2005-08-23 15:32:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik MarcinS napisał:

    > austriackie biuro podróży, działające w austrii, zgodnie z austriackim
    > prawem - co zostało wyraźnie zaznacozne -

    Czy w zgodzie z austriackim - tego nie wiesz. Oni tak piszą.

    M.