  • 1. Data: 2011-04-23 17:28:58
    Temat: Podpis na zdjęciu w internecie - bez wiedzy podpisującego.
    Od: ARc'chie <a...@o...pl>

    Witam

    pewna firma umiesciła zdjęcie jednego z dokumentów w Iternecie, na zdjęciu
    widniej mój bardzo wyraźny podpis. Oczywiscie nie wyraziłem zgody na takie
    cos.
    Czy jest jakiś paragraf, który mowi o nielegalnosci takiego działania?
    Dzieki za odpowiedzi
    ARc'chie

  • 2. Data: 2011-04-23 21:19:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ARc'chie" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takie
    > cos.
    > Czy jest jakiś paragraf, który mowi o nielegalnosci takiego działania?

    Czy uważasz swój podpis za dzieło podlegające prawom artystycznym?

  • 3. Data: 2011-04-24 06:28:20
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Czy uważasz swój podpis za dzieło podlegające prawom artystycznym?
    (pomijając kuriozalność Twojego określenia), to - właściwie,
    dlaczego-by-nie?

    Podpis, ten zawijas, jest jak najbardziej własnoręcznym dziełem, które w
    niektórych przypadkach może osiągać znaczącą wartość tak w oryginale,
    jak i w fotokopii. Dlaczegóż nie miałby być chroniony?

    Wątkotwórcy proponowałbym znaleźć pazernego papugę, zawrzeć z nim układ
    typu 50/50 i niech się wykaże.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2011-04-24 11:31:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    Robert Tomasik pisze:

    >Wątkotwórcy proponowałbym znaleźć pazernego papugę, zawrzeć z nim układ
    >typu 50/50 i niech się wykaże.

    znaczy 50% i 50% po, czy tez 50% w przypadku wygranej a 50% w przypadku
    przegranej? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-04-25 18:49:55
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czy uważasz swój podpis za dzieło podlegające prawom artystycznym?

    Raczej jako daną osobową