  • 61. Data: 2006-07-07 04:58:15
    Temat: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Fri, 07 Jul 2006 05:08:56 +0200]:

    > To winę należy udowodnić.
    > Póki nie ma dowodu winy - człowiek jest niewinny i tyle.

    No i za dowód robi tu opinia psychologa, w której stało
    będzie jak byk że dziecko było molestowane seksualnie
    przez tego konkretnego człowieka.
    Z tego co się orientuję, 'dowód' aż nadto wystarczający.

    Czy może jednak nie?...

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want

  • 62. Data: 2006-07-07 05:27:49
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Fri, 07 Jul 2006 05:07:53 +0200]:

    > Oj, kodeks karny.

    :)

    > Tak na pierwszy ogień rzuciłbym Art.18 par.3, ale to
    > tylko moja prywatna interpretacja, że rodzice/opiekunowe
    > mają szczególny prawny obowiązek zapobiegania
    > "molestowaniu" dziecka.

    Ok, zaraz sobie tego poszukam.

    > Pod opieką? Powiedział matce, więc ta może choćby na wszelki
    > wypadek postarać się o tymczasowe odsunięcie dziecka od tej
    > podejrzewanej osoby lub... zainstalowanie kamery.

    Pod opieką. O czym bardzo dokładnie został poinformowany,
    ze względu na stosunek matki do całej sprawy.

    Kira
    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want

  • 63. Data: 2006-07-07 09:35:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > To winę należy udowodnić.
    >
    > Póki nie ma dowodu winy - człowiek jest niewinny i tyle.

    chyba ze proces odbywa sie w polsce a sadzi zakopmpleksiona kobieta a
    lawnikami są moherowe berety, patrz rzekomy roczny gwalt przez okolo 10
    mezczyzn na kobiecie w pracy. Na podstawie jej zenznan (pomijam fakt z
    zmeiniala je kilka razy bo to dla mnie i tak w tym przypadku bez
    znaczenia jest) zostali skazani, sad II instancji przekazal sprawe do
    ponownego rozpatrzenia.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 64. Data: 2006-07-07 09:43:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Andrzej Lawa [Fri, 07 Jul 2006 05:08:56 +0200]:

    > No i za dowód robi tu opinia psychologa,

    psycholog to tylko czlowiek ktory moze sie pomylic, to nie jest mocny
    dowod. Zreszta on pewnie napisze ze pewne zachowania 'moga wskazywac' na
    fakt a nie ze na 100% jest dziecko molestowane przez Pana X... i
    normalny mądry szanujacy sie prokurator jak np Prokurator Kujawski

    http://ww2.tvp.pl/View?Cat=558&id=339650
    (ukryta kamerka i wstrzymanie sie od dzialan pozwolilo by na zebranie
    materialu dowodowego w kilka dni i doprowadzenie do skazania, spierd.
    sprawe i teraz pluja na organy scigania, a gdy sie czyta komentarze
    porabanych internatow to az krew zalewa.. )

> [...]
    > przez tego konkretnego człowieka.
    > Z tego co się orientuję, 'dowód' aż nadto wystarczający.

    jeszcze tak, ale pewnie z czasem sie to zmieni.

    P.

  • 65. Data: 2006-07-09 09:46:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > normalny mądry szanujacy sie prokurator jak np Prokurator Kujawski

    odesle go z kwitkiem.

    P.