  • 21. Data: 2006-07-05 15:17:44
    Temat: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    enwy napisał(a):

    > Wydaje mi sie, ze nie rozumiesz jakie jest sedno dyskusji,

    A mi się wydaje że rozumiem.

    > a to co napisales powyzej nie ma zdnego logicznego sensu a tymbardziej odniesienia
    do sedna
    > sprawy. Szkoda wiec mojego czasu na tak bezprzedmiotowa dyskusje. Proponuje
    > poczytac troche komentarzy z czesci ogolnej kk i z procedury.

    Akurat skopiowałem to co wcześniej napisałem z komentarza do kk. :)
    Jesteś pewna więc że skoro tam piszą coś bez logicznego sensu, to
    powinienem to czytać?

    > A co widziales taka rozmowe, ze wiesz?

    Widziałem. Brałem udział. Nie jako dziecko i psycholog oczywiście ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 22. Data: 2006-07-05 15:20:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Samobójstwo

  • 23. Data: 2006-07-05 15:24:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Samobójstwo

    http://encyklopedia.pwn.pl/65666_1.html

    itd.

  • 24. Data: 2006-07-05 15:24:54
    Od: stern <s...@0...pl>

    Kira napisał(a):

    > Z jednej strony może chcieć o tym
    > mówić, z drugiej bać się powiedzieć kogo to dotyczy. I ten
    > wątek wyjaśniony nie został.

    czyli nie wiadomo co się stało

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 25. Data: 2006-07-05 15:25:48
    Od: stern <s...@0...pl>

    enwy napisał(a):

    > Nie masz zdanych rzeczowych argumentow

    nie ośmieszaj się.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 26. Data: 2006-07-05 15:26:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kira napisał(a):

    > I ten wątek wyjaśniony nie został.

    A tak poza tym to jeden psycholog na świecie? Iść do innego i porównać
    co powie.

  • 27. Data: 2006-07-05 15:26:51
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Pewnie że tak może być. Może nie jest w stanie wydać jednoznacznej
    > opinii bo jednokrotnym badaniu. Może uważa że między badaniami winien
    > być jakiś odstęp czasu. Skąd ja mam to wiedzieć? Najprościej spytać tego
    > psychologa.

    przecież na urlop pojechał :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 28. Data: 2006-07-05 15:28:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > przecież na urlop pojechał :)

    A co to jeden psycholog na świecie?

  • 29. Data: 2006-07-05 15:30:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Widziałem. Brałem udział. Nie jako dziecko i psycholog oczywiście ;)

    No i nie jako podejrzany/oskarżony :)

  • 30. Data: 2006-07-05 15:33:09
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A co to jeden psycholog na świecie?

    zastanawiałbym się, czy w takiej sytuacji jest sens angażować kolejnego.
    Skoro dziecko złapało kontakt z tym jednym, to niech on prowadzi sprawę
    do końca.
    Nowy psycholog to zabawa od początku z pozyskiwaniem zaufania itd.

    A gdyby obawy miały okazać się prawdziwe, to doszedłby zapewne jeszcze
    biegły. Lepiej chyba poczekać.
    I nie zmuszać dzieciaka do czegoś czego nie chce.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911