  • 81. Data: 2011-08-06 01:24:19
    Temat: Re: Podawanie zadłużenia piętra
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/5/2011 6:12 PM, wromek wrote:

    > umiem ale po co teoretyzowac, jakbym mial realny problem to bym go
    > rozwiazal.

    gatka szmatka.

  • 82. Data: 2011-08-06 01:26:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/5/2011 6:13 PM, wromek wrote:

    > ale te statutowe moga byz wyzsze niz ustawowe, i w sumie to moze byc
    > dotkliwa kwota.

    znowu zagrania rodem z PRL.

    chyba lepiej miec dluznika, ktory widzi szanse spłacenia długu niż
    takiego, który uwaza, ze spłacanie nie ma sensu bo sie nigdy z tego
    długu nie wyciągnie.

    Urealnienie ustawy o bankructwie osoby fizycznej bedzie najlepszym batem
    na takie zagrania. Po prostu jak sie dłużnika zarżnie to ten ogłosi
    upadłość i g.. się bedzie z tego miało.

  • 83. Data: 2011-08-06 05:23:54
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-08-06 00:49, wromek pisze:

    > i ja niby jestem ten niedostosowany?! ja dokladnie wiem jak jest (siedzialem
    > w RN SM przesz 4 lata) a pisalem jak wg mnie powinno byc.
    >
    > podejscie jak Wasze powoduje, ze SM se wali w chuja i ciagnie na masakre
    > wiecej od spoldzielcow niz powinno czyli jedzie ostro w druga strone i tym

    Cóż - bo to jest *spółdzielnia* czyli relikt zamierzchłej, jeszcze
    przedwojennej komuny, który trzeba niezwłocznie rozwiązać. Da się, ale
    trzeba 1) powykupywać 2) utworzyć wspólnotę.

    Blok, w którym mieszkam, jest jedynym wspólnotowym na osiedlu. Różnicę
    widać gołym okiem i na Google Earth :) Na przestrzeni 5 lat
    *obniżyliśmy* składki (!)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 84. Data: 2011-08-06 06:37:41
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Pendrive napisał(a):
    > jak to mozna zrobic?
    art. 8 ust. 1 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych.
    Członek spółdzielni mieszkaniowej ma prawo otrzymania odpisu statutu i
    regulaminów oraz kopii uchwał organów spółdzielni i protokołów obrad
    organów spółdzielni, protokołów lustracji, rocznych sprawozdań
    finansowych oraz faktur i umów zawieranych przez spółdzielnię z
    osobami trzecimi.

    Na odmowę wglądu w dokumenty spółdzielni służy odwołanie do sądu
    rejestrowego. - Wniosek o zobowiązanie spółdzielni do udostępnienia
    dokumentacji należy kierować w terminie 7 dni od dnia doręczenia
    członkowi odmowy na piśmie. W razie braku odpowiedzi wniosek trzeba
    kierować po upływie terminu do jej udzielenia.
    --
    Krzysiek

  • 85. Data: 2011-08-06 06:43:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Pendrive napisał(a):
    > jak to mozna zrobic?
    Jeszcze kilka zawartych tu informacji.
    http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/kto_kontroluj
    e_dzialania_spoldzielni_mieszkaniowej-a_1916.htm
    --
    Krzysiek

  • 86. Data: 2011-08-06 07:49:57
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Blok, w którym mieszkam, jest jedynym wspólnotowym na osiedlu. Różnicę
    > widać gołym okiem i na Google Earth :) Na przestrzeni 5 lat *obniżyliśmy*

    to wszystko tez wiem ale jak przekonac ludzi z 10 pietrowego wiezowca zeby
    sie wyodrebnili?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 87. Data: 2011-08-06 07:56:52
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Urealnienie ustawy o bankructwie osoby fizycznej bedzie najlepszym batem
    > na takie zagrania. Po prostu jak sie dłużnika zarżnie to ten ogłosi

    z tego co pamietam to u nas z tego rezygnuja, czasami rezygnuja nawet z
    ustawowych ale nasza sp-nia jest duza i jakos sobie radzi z tym problemem.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 88. Data: 2011-08-06 08:00:02
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > to jaka w koncu jest praktyka
    > idzie się do sadu czy nie idzie, bo sie już zaplątałeś w zeznaniach.
    >
    > i na czym to zapobieganie ma polegać, na obowiązku wystąpienia przed
    > szereg i dostaniu opierdziel od najwyzszyvh władz partii?
    > PRL wciąż żywy.

    no oczywiscie, ze sa sprawy w sadzie caly czas ale na pewno mniej niz by
    bylo gdyby nie napietnowanie nieplacacych. notorycznych dluznikow wzywaja
    czasami na rady nadzorcze i czasami po takich wizytach kasa sie znajduje
    zamiast lazic po sadach.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 89. Data: 2011-08-06 11:33:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/6/2011 2:49 AM, wromek wrote:

    > to wszystko tez wiem ale jak przekonac ludzi z 10 pietrowego wiezowca zeby
    > sie wyodrebnili?

    to jest pytanie na alt.pl.psychologia

    czasami sie po prostu nie da i lepiej sie wyniesc. nie ma to jak wlasne,
    ale nie "M"

  • 90. Data: 2011-08-06 11:35:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/6/2011 3:00 AM, wromek wrote:

> [...]
    > czasami na rady nadzorcze i czasami po takich wizytach kasa sie znajduje

    bo jeszcze zaden dluznik sam nie poszedl do sadu i nie wygral.

    jakby zaczeli chodzic i spoldzielnia oberwala zdrowo po kieszeni, to
    wowczas by sie okazalo, ze jednak taniej wychodzi isc do sadu od razu
    niz uprawiac partyzantke.