  • 71. Data: 2011-08-05 22:53:47
    Temat: Re: Podawanie zadłużenia piętra
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/5/2011 5:39 PM, wromek wrote:

    > niedopuscic do takiego duzego zadluzenia, po max 3 mies. NZ.

    to znaczy co ma konkretnie przez te 3 miesiace zrobic?
    jakies rozwiazanie umiesz podac?

    > a co ma piernik do wiatraka? pisales o pilnych remontach ogolnie to ja pisze
    > ogolnie, ze mozna wziac kredyt na pilne remonty i in. bajery, ktore tego
    > wymagaja a nie na zaplacenie za wode, po co odwracac kota ogonem?!
    > kreske mozna np. na termomodernizacje, ktora w moim wiezowcu kosztuje 800
    > tys. pln a fundusz remontowy rocznie to 76 tys. pln.

    zdaje sie, ze dyskusja zeszla na temat brania kredytu na niepłacących
    członkow.

  • 72. Data: 2011-08-05 22:54:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/5/2011 5:27 PM, wromek wrote:

    > wlasnie mi sie przypomnialo, ze moze wiecej niz ustawowe, moze np. tez
    > statutowe.

    i nic wiecej.

  • 73. Data: 2011-08-05 22:54:57
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > bzdurne twierdzenie

    powiedzial, co wiedzial. praktyka jednak pokazuje cos innego niz myslisz.

    > to je do regulaminu wpiszcie.

    w naszym są.

  • 74. Data: 2011-08-05 22:56:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/5/2011 5:49 PM, wromek wrote:

    > i ja niby jestem ten niedostosowany?! ja dokladnie wiem jak jest (siedzialem
    > w RN SM przesz 4 lata) a pisalem jak wg mnie powinno byc.
    >
    > podejscie jak Wasze powoduje, ze SM se wali w chuja i ciagnie na masakre
    > wiecej od spoldzielcow niz powinno czyli jedzie ostro w druga strone i tym
    > sposobem prezes co roku na walnym moze powiedziec, ze SM jest w
    > supersytuacji finansowej mimo, ze w niezwindykowanych naleznosciach maja
    > zawsze po 2 miliony (10 obrotu). zadnych zaleglosci nigdzie, kasa na
    > lokatach a ludzie ledwo daja rade po sobie nie potrafia poradzic w aktualnej
> [...]

    to nie moja wina ze czlonkowie spoldzielni sie nie interesuja co robi
    zarzad i nie potrafia prezesa ze stolka wywalic.
    jeszcze troche lat musi uplynac, zanim sie ludzie naucza nie byc biernymi.
    im szybciej sie spoldzielnie rozwali tym lepiej bedzie dla ludzi.

  • 75. Data: 2011-08-05 22:58:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/5/2011 5:54 PM, wromek wrote:

    > powiedzial, co wiedzial. praktyka jednak pokazuje cos innego niz myslisz.

    praktyka zapierdzialego prezesa rodem z prlu, ktory zawsze bedzie na nie
    i wszytkim swinie podkladal jak tylko mozna ale do sadu nie pojdzie bo
    sie na tym nie zna.

    > w naszym są.

    no i dobrze.

  • 76. Data: 2011-08-05 23:10:24
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > im szybciej sie spoldzielnie rozwali tym lepiej bedzie dla ludzi.

    tez doszedlem do tego wniosku po wielu probach przebicia betonu
    wspolzasiadajacych o sredniej wieku 74 lata jesli nie wiecej. olalem temat,
    samo sie rozwali...

  • 77. Data: 2011-08-05 23:12:06
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > to znaczy co ma konkretnie przez te 3 miesiace zrobic?
    > jakies rozwiazanie umiesz podac?

    umiem ale po co teoretyzowac, jakbym mial realny problem to bym go
    rozwiazal.

  • 78. Data: 2011-08-05 23:13:27
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > i nic wiecej.

    ale te statutowe moga byz wyzsze niz ustawowe, i w sumie to moze byc
    dotkliwa kwota.

  • 79. Data: 2011-08-05 23:16:15
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > praktyka zapierdzialego prezesa rodem z prlu, ktory zawsze bedzie na nie i
    > wszytkim swinie podkladal jak tylko mozna ale do sadu nie pojdzie bo sie
    > na tym nie zna.

    pojdzie bo musi umiec bo przy 14 tys. spoldzielcow sie nie uniknie, chodzi o
    to zeby zapobiegac a nie leczyc.

  • 80. Data: 2011-08-06 01:23:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/5/2011 6:16 PM, wromek wrote:

    > pojdzie bo musi umiec bo przy 14 tys. spoldzielcow sie nie uniknie, chodzi o
    > to zeby zapobiegac a nie leczyc.

    to jaka w koncu jest praktyka
    idzie się do sadu czy nie idzie, bo sie już zaplątałeś w zeznaniach.

    i na czym to zapobieganie ma polegać, na obowiązku wystąpienia przed
    szereg i dostaniu opierdziel od najwyzszyvh władz partii?
    PRL wciąż żywy.