  • 1. Data: 2010-02-18 19:57:12
    Temat: Podawanie "wykopu" jako źródła
    Od: Koziołek <d...@x...pl>

    W związku z małym zamieszaniem spowodowanym moją historią z pieskiem
    srającym na trawniku i jego panią mam pytanie. Otóż jeden z portali
    zamieścił tekst ww. postów, opublikowanych przeze mnie na blogu, jako źródło
    podając wykop.pl. Czy nie powinni podać jako źródło również tytułu / linka
    do strony z moimi wypocinami?
    Nie chodzi o to, że chcę być sławny jak Arek. Z ciekawości pytam ;)
    Mam na myśli ten artykuł:
    http://lubin.miasta.pl/content/view/6901/1/

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2010-02-18 20:27:19
    Temat: Re: Podawanie "wykopu" jako źródła
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@x...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem masz rację, albowiem to Tobie przysługują prawa autorskie, a
    nie portalowi wykop.pl

  • 3. Data: 2010-02-18 20:55:15
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 18 Lut, 21:27, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Koziołek" <d...@x...pl> napisał w
    wiadomościnews:hlk65p$2g7$1@inews.gazeta.pl...

    > Moim zdaniem masz rację, albowiem to Tobie przysługują prawa autorskie, a
    > nie portalowi wykop.pl

    I to troche jak podawanie w bibliografii "Biblioteka Narodowa".

  • 4. Data: 2010-02-18 23:16:40
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    SzalonyKapelusznik napisał:

    > I to troche jak podawanie w bibliografii "Biblioteka Narodowa".

    Zwracam honor - już uzupełnili :)
    A pomysł z Koziołkiem wśród wielkich Biblioteki Narodowej jest wart
    przemyślenia ;)