  • 31. Data: 2011-01-03 19:10:14
    Temat: Re: Podawanie numeru komórkowego jak stacjonarny
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Ale skąd operator ma wiedzieć ile inni operatorzy kasują za połączenia do
    > niego?

    Stąd skąd wiedzą gdy przychodzi do wystawienia rachunku ?

  • 32. Data: 2011-01-03 19:29:01
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > Nie lubię jak słowo "wiele" pojawia się obok "standard" - to jakby
    > wykluczające się słowa. ;-)

    Wystarczy inny obszar zastosowań. W tym obszarze jaki standard Ci się jawi ?

  • 33. Data: 2011-01-03 19:31:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid>

    > Zgłoś do prokuratury.

    Nie zajmuję się tym. Ty zgłoś.

  • 34. Data: 2011-01-03 19:35:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 03 Jan 2011 20:10:14 +0100, niusy.pl wrote:

    > Stąd skąd wiedzą gdy przychodzi do wystawienia rachunku ?

    Hę? Płacisz za przychodzące?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 35. Data: 2011-01-04 03:29:47
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message

    > Hę? Płacisz za przychodzące?

    A zdziwil bys sie:)
    Oczywiscie, ze tak. Do kazdej minuty wychodzacej jest dolozone to co by
    odbiorca zaplacl, a ty myslales, ze za darmo odbierasz? Tak naprawde
    przeplacasz odbieranie rozmow dobre 3 lub 4 razy!
    Dlatego w USA jest to rozdzielone i placi sie za odebrane osobno - dlatego
    telefon w usa jest taki tani:)
    W europie tez byl projekt by to zrobic ale firmy telekomunikacyje to
    ubily...wiadomo dlaczego:)
    Tak wiec, placisz za odebranie rzomow, masz to w cenie rozmow wychodzacych,
    czasem dorzsze bo np. play pobiera wiecej za odebrane rozmowy lub odwrotnie.
    Nasteonym razem jak bedzie dyskusja za rozdzieleniem oplat wychodzacych i
    przychodzacych badz za tak! Bo wowczas faktycznie zaplacisz za to co uzwasz
    a nie ryczalt...

  • 36. Data: 2011-01-04 07:28:04
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Hę? Płacisz za przychodzące?

    Nie zrozumiałem twojego pytania a Ty nie zrozumiałeś mojej sugestii.

    To, jak ktoś podaje numer nie zmienia zupełnie istoty sprawy, że dzwonienie
    na różne numery różne koszty niesie. Nie tylko między komórką a stacjonarnym
    jest różnica. W samych komórkach są różnice. A są sieci innego rodzaju,
    które w ogóle są taryfikowane kosmicznie. Więc gdyby dzwoniący mógł przed
    każdą rozmową usłyszeć ile rozmowa będzie kosztowała to nie byłby naciągany
    nie tylko przez jakąś firemkę która pewnie wytłumaczy się nieistotniem
    standardów ale także przez swojego operatora.

  • 37. Data: 2011-01-04 10:02:08
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2011 20:29:01 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Wystarczy inny obszar zastosowań. W tym obszarze jaki standard Ci się jawi ?

    Ja mam do czynienia z innymi obszarami, ale jeśli chodzi o prezentację
    to faktycznie "standardem" dla komórek są trzy cyfry - tylko co z tego?
    Każdy stosujący standard dwóch cyfr powie że zastosował się do planu
    numeracji krajowej.

    Henry