  • 51. Data: 2011-06-03 09:38:51
    Temat: Re: Podawanie NIPu organom nie mającym nic wspólnego z podatkami
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 03-06-2011 10:56, Kamil pisze:

    > Insynuacje siejesz :)
    >
    > Generalnie, baby to nadają się tylko do dup...enia :)
    > Każda z nich i tak rodzi się k...ą, tylko NIELICZNYM udaje się nią nie
    > zostać ;)

    qed

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 52. Data: 2011-06-03 10:11:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.06.2011 11:37, Maddy pisze:

    > A wiec jednak fantazjujesz, zmyślasz sobie znaczenia, jaki Ci pasują.

    Więc wyjaśnij ten krótki i prosty dialog. Co miałaś na myśli w tym dialogu.

    > Naprawdę, rzadko spotykam takie nagromadzenie złej woli i lenistwa jak u
    > Ciebie.

    Nie, po prostu mniej więcej od czasu wypadku zaczęłaś się do mnie
    dopierdalać o każdą możliwą rzecz. Cokolwiek ja nie powiem, jest z
    definicji złe i bez sensu, na dowolny temat.

    Chciałem to z rok temu wyjaśnić prywatnym kanałem, ale nie byłaś łaskawa
    odpisać.

    Nie wiem czemu, ale musisz się dopierdolić do wszystkiego. A jak już
    sama dasz dupy, jak teraz, pisząc debilny tekst o skanerach mózgu, to
    będziesz robić z siebie kretynkę nadal, bredzić coś o pisaniu wierszy,
    obleśnych rzeczach i inne takie.

    Nie interesuje mnie, jak używasz kart. Mój komentarz, nie przeczę,
    złośliwy i w stylu Maddy, dotyczył twojego durnowatego komentarza o
    skanerach mózgu. Z odpowiedzi Witka wnioskuję, że nie ja jeden to tak
    zrozumiałem.

    Więc albo wyjaśnij Co Łaskawa Pani Miała Na Myśli, albo odstosunkuj się
    ode mnie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 53. Data: 2011-06-03 10:27:21
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (03.06.2011 10:09), Kamil wrote:
> [...]
    [...]
    > I powiadasz że przy podpisie łatwo s ę wybronić?

    Powiadasz że tak powiadam? Bo nie widzę żebym gdziekolwiek mówił że
    *łatwo*.

    Czy widzisz różnicę między "mieć szansę" a "łatwo można"?

    p. m.

  • 54. Data: 2011-06-03 12:28:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/3/2011 12:26 AM, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > obrony klientowi przed skanerem, zaś taki atak *raczej* nie
    > będzie jednostkowy, co daje temuż klientowi przynajmniej szanse
    > obrony przed bankiem
    >
    > A dalej już z górki:
    > - dopóki PIN nie jest poznany przez "osoby trzecie", karta w portfelu
    > stanowi mniejsze ryzyko niż *większa* ilość gotówki (jedno i drugie
    > można ukraść)
    > - a to oznacza, że można mieć przy sobie "wystarczającą" kwotę,
    > do uzupełnienia w razie potrzeby w bankomacie
    > - sumarycznie, ryzyko używania karty bankomatowej powinno wyjść

    ale do transakcji w bankomacie,
    nie do płacenia gdzie popadnie.

  • 55. Data: 2011-06-03 12:32:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/3/2011 3:09 AM, Kamil wrote:

    > Ani ty ani wituś chyba nie przeczytaliście tego co podrzuciła maddy:
    >
    > "...Kiedy złożyłam kolejną reklamację, że nie podpisywałam absolutnie nic,
    > okazało się, że sama Visa ma problem, ponieważ według nich na rachunku jest
    > podpis, *tyle że w całości różniący się od mojego i ich nie obchodzi*,
    > *czyj to on jest*..."
    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9703297,Rozne_p
    odpisy_na_karcie_i_potwierdzeniu_zaplaty__Bank.html

    > Więc co jest k..a mac z tym podpisem?
    > Skoro jest inny, to dlaczego Visa czy bank tego nie akceptuje? :)

    spychologia licząca na zmęczenie materiału klienta.
    typowo polskie.

    nigdy nie miałem problemu, z odzyskaniem kasy
    Dzowniłem, składałem reklamację i kasa była na koncie.
    Ale już ładnych parę lat temu pozamykałem wszystkie karty w polskich
    bankach.

    > I powiadasz że przy podpisie łatwo s ę wybronić?
    > Podpowiedz bohaterce tamtego artykułu jak ma to uczynić :)))
    > bajarze-gawędziarze grupowi...wituś i mvoicem :))

    bardzo prosto.
    nie dać się zbyć. bank się szybko podda jak sprawa wyląduje w sądzie.

  • 56. Data: 2011-06-03 12:34:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/3/2011 5:11 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Cokolwiek ja nie powiem, jest z
    > definicji złe i bez sensu, na dowolny temat.

    w sumie to prawda :)

  • 57. Data: 2011-06-03 12:55:34
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 07:32:19 -0500, witek napisał(a):

    odpisy_na_karcie_i_potwierdzeniu_zaplaty__Bank.html

    > typowo polskie.

    Visa jest "polska"? ;)))
    Najwidoczniej takie tendencję mają korporacje ponadnarodowe a nie tylko
    "polskie" ;P

  • 58. Data: 2011-06-03 13:04:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/3/2011 7:55 AM, Kamil wrote:

    odpisy_na_karcie_i_potwierdzeniu_zaplaty__Bank.html

    > Visa jest "polska"? ;)))
    > Najwidoczniej takie tendencję mają korporacje ponadnarodowe a nie tylko
    > "polskie" ;P

    wziąłeś poprawkę na naciągany artykuł, żeby było bardziej sensacyjnie?
    po za tym jeśli nawet kontaktowali sie z visą to pewnie tą w warszawie.

  • 59. Data: 2011-06-03 13:24:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jun 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > i milion minusów, jak konieczność zapierdzielania do bankomatu (a nawet
    > w aglomeracjach jak Śląsk nie są one co druga ulica) za każdym zakupem.

    Trudno.
    Wygoda posyłania pieniędzy posłańcem jest jeszcze większa ;)

    > nie da. A jak ktoś mi kartę ukradnie, to stracę 50zł.

    Zgadza się.
    Dlatego ryzyko używania PayPassa uważam za akceptowalne.

    pzdr, Gotfryd

  • 60. Data: 2011-06-03 17:40:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.06.2011 14:34, witek pisze: