  • 71. Data: 2005-11-06 14:40:57
    Temat: Re: Poczuł pieniążki?
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sun, 6 Nov 2005 14:18:45 +0100, Kaja napisał(a):

    > Jestem już pewna, że Robert nie jest prawnikiem, ani nawet studentem prawa

    Pan Robert jest prawnikiem, o dość długim stażu i doświadczeniu (IMHO
    znacznie dłuższym ode mnie) tylko wczoraj wieczorem jakby czytał co drugą
    linijkę ;-)

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 72. Data: 2005-11-06 14:43:34
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sun, 06 Nov 2005 13:06:22 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Poświęcać pracy? Bezgranicznie? Gdzieś ty pracował, w obozie pracy?

    Wiesz co stary, ponoć byłem u Ciebie w KF. Proponuję: umieść mnie tam
    ponownie, jeśli w taki sposób chcesz odpisywać na większość moich postów -
    szkoda zaśmiecać grupę.

  • 73. Data: 2005-11-06 14:44:53
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sun, 6 Nov 2005 10:53:57 +0100, Przemek R... napisał(a):

    > ale fakt ze sie lamie regulamin pracy absolutnie nie pozbawia autora zdjec
    > autorskich praw majatkowych

    Ależ oczywiście, że masz rację, chciałem zwrócić uwagę, że ten zupełnie
    poboczny wątek sam wywołałeś pytaniem "a od kiedy to robienie zdjec w pracy
    podczas dyzuru jest zabronione?"

  • 74. Data: 2005-11-06 14:58:01
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jestem już pewna, że Robert nie jest prawnikiem, ani nawet studentem prawa
    > :-( Czytałam prawie wszystkie jego wypowiedzi na tej grupie, ale już
    > przestanę.

    Pan Robert co prawda nie jest prawnikiem z zawodu a z "pasji" co nie zmienia
    faktu ze najbardzej rzetelnych odpowiedzi na grupie udziela.
    (Zwlaszcza jezeli dotycza prawa karnego bo akurat w tym zawodzie pracuje).
    Nie popisalas sie.
    P.

  • 75. Data: 2005-11-06 15:01:48
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Olgierd <n...@n...spam.no.problem> napisał(a):

    > Ależ oczywiście, że masz rację, chciałem zwrócić uwagę, że ten zupełnie
    > poboczny wątek sam wywołałeś pytaniem "a od kiedy to robienie zdjec w pracy
    > podczas dyzuru jest zabronione?"

    tak ale dlatego ze Kaja zasugerowala ze w takim przypadku sa pozbawione praw
    do nich. Ok, koniec galazki :)

  • 76. Data: 2005-11-06 15:05:34
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sun, 6 Nov 2005 15:01:48 +0000 (UTC), Przemysław Rokicki napisał(a):

    > Ok, koniec galazki :)

    Uff przynajmniej jedno mamy wyjaśnione ;-))))))))))))))

  • 77. Data: 2005-11-06 15:40:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Jakbyś wiedział coś o pracy pielęgniarek, może też nie twierdziłbyś, że
    > mogą sobie ot tak wyciągać pacjenta i fotografować.

    Rany, aleś odporny na wiedzę... Tyle razy było powtarzane - nawet przez
    linczujące owe pielęgniarki media - że odbiło się to przy okazji
    wyjmowania dzieci do rutynowego ważenia/mierzenia/przewijania.

    A samo fotografowanie nie jest zakazane.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 78. Data: 2005-11-06 15:41:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:

    > Jestem już pewna, że Robert nie jest prawnikiem, ani nawet studentem prawa
    > :-( Czytałam prawie wszystkie jego wypowiedzi na tej grupie, ale już
    > przestanę.

    Przestań jeszcze tutaj pisać, i od razu poziom grupy się podniesie.

  • 79. Data: 2005-11-06 17:22:55
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 6 Nov 2005 14:58:01 +0000 (UTC), *Przemysław Rokicki*
    <news:dkl5lp$f7b$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > faktu ze najbardzej rzetelnych odpowiedzi na grupie udziela.
    > (Zwlaszcza jezeli dotycza prawa karnego bo akurat w tym zawodzie pracuje).

    Sorry, Pan Robert nie jest prawnikiem, tylko pasjonatem, a pracuje w
    zawodzie prawnika? Coś mi tu nie pasuje :-)

    Najbardziej sobie cenię na tej grupie odpowiedzi Marcina Dębowskiego (rzadko
    teraz niestety pisze) oraz Olgierda.

    --
    Kaja

  • 80. Data: 2005-11-06 17:26:43
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

> [...]

    zawodzie prawnika? Coś mi tu nie pasuje :-)

    Najbardziej sobie cenię na tej grupie odpowiedzi Marcina Dębowskiego (rzadko
    teraz niestety pisze) oraz Olgierda, Johnsona...

    --
    Kaja