  • 21. Data: 2020-04-24 18:44:37
    Temat: Re: Poczta otrzyma nasze dane osobowe
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-24 o 11:49, Uncle Pete pisze:

    > Czyli wyśle pakiety tylko do tych, kto płaci abonament.

    Są ludzie, którzy przelewają bezpośrednio do Bydgoszczy.

  • 22. Data: 2020-04-24 19:38:49
    Od: z <...@...pl>

    Pogadaj z Animką ;-)

  • 23. Data: 2020-04-24 19:41:35
    Od: z <...@...pl>

    Nie bądź kretynem i jak nakazał miłościwie nam już nie panujący Tusk
    wyrejestruj odbiornik i przestań płacić ;-)

  • 24. Data: 2020-04-24 19:44:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-24 o 12:16, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Nie nie podoba mi się to co się dzieje, ta prowizorka prawna, bez
    > żadnego trybu wpowadza się stan wyjątkowy, jednoczesnie go nie
    > wprowadzając. Czyli mamy stan wyjątkowy, bez mechanizmów chroniących
    > obywatela.

    Obudź się. Mamy "wymyśloną" PANDEMIĘ.;-)

    We Francji 40% zmarłych to mieszkańcy domów opieki.

    Mogłeś trafić gorzej.

    Ściśnij się za jaja i oddaj głos na Biedronia? ;-)

  • 25. Data: 2020-04-24 19:45:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-24 o 14:52, RadoslawF pisze:
    > Śmiertelność jest wszędzie mała (procentowo) ale u nas nie wiadomo
    > ilu jest chorych i na co faktycznie zmarli ci którzy zmarli.

    A w jakim kraju wiadomo?

    Może w Niemczech?

  • 26. Data: 2020-04-24 20:47:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-24 o 18:41, Animka pisze:
    > Najgorzej to jest jak trzeba korzystac z małej osiedlowej poczty
    A właśnie, że nie!
    Jak odbieram polecone, to nie muszę okazywać dokumentu... pani z drugiej
    strony okienka od lat mnie zna.

    Robert

  • 27. Data: 2020-04-25 11:41:10
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 24.04.2020 19:41, z wrote:
    > Nie bądź kretynem i jak nakazał miłościwie nam już nie panujący Tusk
    > wyrejestruj odbiornik i przestań płacić ;-)

    Przestań już powielać ten fejk, Tusk nigdy tego nie mówił.

  • 28. Data: 2020-04-25 11:52:16
    Od: z <...@...pl>

    > Przestań już powielać ten fejk, Tusk nigdy tego nie mówił.

    Powiedział dokładnie cytat z mównicy sejmowej:

    "Zrobię wszystko aby abonament telewizyjny zlikwidować"

    Miał na to 8 lat i większość parlamentarną

    Skutki społeczne widać

    Z faktami się nie dyskutuje.

  • 29. Data: 2020-04-25 12:04:44
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 25.04.2020 11:52, z wrote:

    > Powiedział dokładnie cytat z mównicy sejmowej:
    >
    > "Zrobię wszystko aby abonament telewizyjny zlikwidować"

    Ale w którym dokładnie miejscu powiedział, że mamy łamać prawo i po
    prostu przestać płacić?

  • 30. Data: 2020-04-25 12:05:55
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-24 o 19:45, z pisze:

    > A w jakim kraju wiadomo?

    We Włoszech na przykład.
    W dodatku znana jest zasada ustalanie przyczyny więc nawet jeśli
    się mylą to wiadomo dlaczego i w którą stronę.