  • 31. Data: 2017-06-04 19:31:30
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 4 Jun 2017 13:09:50 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > A przy odbierze awizowanej przesyłki nie możesz reklamować ?

    Nie bo paczkę się odbiera gdzie indziej niż składa reklamację :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 32. Data: 2017-06-04 19:33:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 4 Jun 2017 16:18:37 +0200, Michał Jankowski napisał(a):

    > O czym wy mówicie? Na druku awiza w ogóle nie ma rubryczki na wpisanie
    > godziny doręczenia.

    Kiedy jeszcze korzystałem z poczty rubryka była. Popatrz uważniej, bo
    widzi mi sie że w ogóle druku nie widziałeś. Mało prawdopodobne że
    wprowadzili inne druki.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 33. Data: 2017-06-04 19:49:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-06-17 o 19:25, Michał Jankowski pisze:

    > Owszem, są firmy kurierskie na poziomie. Ale to nie ja wybieram, tylko
    > nadawca.

    Ja sądzę, że to nie tyle od firmy zależy, co od lokalnych pracowników.

  • 34. Data: 2017-06-04 20:14:17
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie po prostu.
    Najpierw próbuje doręczyć adresatowi.
    Dużo może zależeć od usytuowania skrzynek pocztowych - czy przed, czy za drzwiami
    zamykanymi domofonami.

    -----

  • 35. Data: 2017-06-04 20:16:38
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie odróżniasz paczki od listu.

    -----

  • 36. Data: 2017-06-04 20:25:15
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Kiedy jeszcze korzystałem z poczty rubryka była. Popatrz uważniej, bo
    > widzi mi sie że w ogóle druku nie widziałeś. Mało prawdopodobne że
    > wprowadzili inne druki.

    Mam przed sobą dwa takie awiza. Inna sprawa, że z nich chyba wynika, że
    w ogóle nie było próby doręczenia...

    Treść jest taka:

    Zawiadomienie
    W dniu ...
    O numerze ...
    x przesyłkę poleconą
    adresowaną do ...
    pozostawiono w placówce pocztowej etc.

    MJ

  • 37. Data: 2017-06-05 01:08:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Tylko, że u nas jest mała miejscowość. Wszyscy listonosze wychodzą z
    > jednego miejsca, choć mamy wiele Urzędów Pocztowych. Natomiast nie
    > pisałem, że wszystkie listy dają jednemu i ten je segreguje tylko, ze
    > już posegregowane podwozi listonoszom z dalszych rejonów. Pewnie w jakoś
    > w osobnych workach - nie wiem, ale tak sobie to wyobrażam. Pewnie już
    > posegregowane. Nie wiem, jak się to ma do regulaminów, ale takie są moje
    > ustalenia co do praktycznego aspektu funkcjonowania tego. Nie
    > wykluczone, że jest to niezgodne z jakimiś regulaminami.

    Dziwne.
    Listy sortuje lokalny oddział a roznoszą go listonosze z tego oddziału.
    Po obejściu rejonu każdy musi wrócić na swoją pocztę i rozliczyć się z
    przesyłek. W tym zostawić niedoręczone.
    Jak to robi w waszym systemie ? Zaczyna pracę na jednej poczcie
    a kończy na innej ? Czy źle zrozumiałeś tłumaczącego ?
    Pierwszy raz spotykam taki dziwny opis pracy listonoszy.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2017-06-05 01:14:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Czyli on po prostu rozwozi je po Urzędach Pocztowych? Pewny jesteś
    > takiej procedury?

    On nawet poprawnie zacytować nie potrafi a ty liczysz że będzie
    pewny procedury ?
    Ten który rozwozi paczkę jak nikogo nie zastanie w domu powinien
    zostawić awizo. A potem zostawia paczkę na lokalnej poczcie.
    Ci mają obowiązek podrzucić drugie awizo jak nie zgłosisz się
    po paczkę w terminie iluś dni. Jak dalej się nie zgłosisz
    w terminie to paczka wraca do nadawcy.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2017-06-05 01:16:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie bo paczkę się odbiera gdzie indziej niż składa reklamację :)

    Jakim cudem ? Paczkę odbierasz na poczcie i tam składasz reklamacje.
    Nawet na doręczyciela paczek który pracownikiem tego oddziału nie jest.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2017-06-05 02:07:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-04 o 19:25, Michał Jankowski pisze:

    > Zależy jaki. Kurier od Plusa doręcza 9-16 i nie ma zmiłuj. I nawet nie
    > wiem, czy można to gdzieś odebrać.
    >
    > Inny kurier zostawiał w punkcie dorabiania kluczy. To ja już wolę iść na
    > pocztę.
    >
    > Owszem, są firmy kurierskie na poziomie. Ale to nie ja wybieram, tylko
    > nadawca.
    >
    > A paczkonosz z poczty też umie zostawiać u sąsiada... :)

    Są sąsiedzi, którzy mają trochę rozumu i cudzej przesyłki nie przyjmą.

    animka