  • 21. Data: 2010-06-09 06:59:59
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 08 Jun 2010 13:23:00 -0500,
    witek <w...@g...pl.invalid> screamed:

    > Praktyka jest trochę inna.
    > Żeby szło szybciej razem z listami poleconymi listonosz ma już
    > przogotowane awiza do nich (pierwsze awizowanie).
    > Jak kogoś nie zastanie wrzuca wizo do skrzynki i leci dalej. Nie ma
    > czasu na stanie pod drzwiami i wypisywania awiza.

    Praktyka jest trochę inna. Wypisuje na miejscu.

    > I do tej pory jest git, tylko, że dalej już nie.
    > Zajęło mi trochę czasu, aby mój listonosz nie robił takiego numeru:
    > wszystkie polecone zostają na poczcie, a listonosz tylo awiza wrzuca.

    Czyli lokalna patologia.

    > Jak widać praktyka powszechna.

    Praktyka ale niepowszechna.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 08:57:42 user up 12463 days, 20:52, 1 user, load average: 0.13, 0.81, 0.06 ]

    When all is said and done, more is usually said than is done.

  • 22. Data: 2010-06-09 18:39:06
    Temat: Poczta Polska
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    I to jest bardzo głupie.

    Podobnie jak roznoszenie poleconych i zpo w godzinach, w których listonosz ma
    98% szans pocałować klamkę.

    Doręczyciele paczek mają płacone więcej od doręczenia niż od zostawienia
    awiza, więc potrafią być o 7:15 lub 19:45 jeśli trzeba.

    A za blaszki podklejane do listów: Tusk wyp..... ;-))

    -----

  • 23. Data: 2010-06-09 18:43:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > awiza, więc potrafią być o 7:15 lub 19:45 jeśli trzeba.
    >
    > A za blaszki podklejane do listów: Tusk wyp..... ;-))

    Czemu Tusk? Nie to, bym był jakimś jego wielbicielem, ale to nie tusk
    wymyślił monopol poczty na przesyłki ponizej iluś tam gramów.

  • 24. Data: 2010-06-09 18:44:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    666 pisze:
> [...]
    >
    > Doręczyciele paczek mają płacone więcej od doręczenia niż od zostawienia
    > awiza, więc potrafią być o 7:15 lub 19:45 jeśli trzeba.

    Zwróć uwagę, że i cena wysłania paczki jest wyższa.

    > A za blaszki podklejane do listów: Tusk wyp..... ;-))

    Niedługo wybory, zapraszam do urn ;)

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2010-06-09 20:34:10
    Od: Tomasz Maczukin <t...@g...com>

    W dniu 09.06.2010 20:43, Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czemu Tusk? Nie to, bym był jakimś jego wielbicielem, ale to nie tusk
    > wymyślił monopol poczty na przesyłki ponizej iluś tam gramów.

    Ale to jego rząd, określający się jako liberałowie, tego monopolu nie
    znosi, choć miał być zniesiony do 2009 ;).

  • 26. Data: 2010-06-09 20:41:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-09 20:44, Liwiusz pisze:

    > Niedługo wybory, zapraszam do urn ;)

    I znając życie, miś wybierze taką opcję, której wódz twierdzi, że Poczta
    Polska, PKP, TVP, stocznie czy tzw. służba zdrowia działają wzorcowo,
    tylko Tusk je chce wziąć głodem...

  • 27. Data: 2010-06-09 20:44:25
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-09 22:34, Tomasz Maczukin pisze:

    > Ale to jego rząd, określający się jako liberałowie, tego monopolu nie
    > znosi, choć miał być zniesiony do 2009 ;).

    Wynegocjowane przez rząd polski oraz uchwalone przez PE przedłużenie
    terminu do końca 2011 roku nastąpiło w czerwcu 2007 roku. Nie to, żebym
    się czepiał, ale...

  • 28. Data: 2010-06-09 21:47:25
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Monopol monopolem, a blaszki blaszkami.
    Uważasz, że tysiące ton blaszek krążące bez sensu po kraju, od hut do śmietników,
    służą dobrobytowi naszego narodu???

    -----

  • 29. Data: 2010-06-09 21:47:25
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

  • 30. Data: 2010-06-09 21:56:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-09 23:47, ąćęłńóśźż pisze:
    > Monopol monopolem, a blaszki blaszkami.
    > Uważasz, że tysiące ton blaszek krążące bez sensu po kraju, od hut do śmietników,
    służą dobrobytowi naszego narodu???

    No najlepiej byłoby zakazać blaszek. Też takie ścierwo znalazłem w
    skrzynce ostatnio. Wywaliłbym bez czytania do kosza, ale niestety to
    było gówno od Watemsrała :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek