  • 1. Data: 2005-03-19 06:07:58
    Temat: Pochylnie w gabinetach ginekologicznych
    Od: Staff1703 <s...@w...poprostu.net>

    Witam,
    Mam bardzo ciekawe pytanie. Czy jest ktoś w stanie napisać mi
    konkretny przepis, który mówi o nakazie budowania pochylni dla
    osób niepełnosprawnych w prywatnych gabinetach ginekologicznych
    nie podlegających NFZ? Czy ewentualnie jest jakiś sposób, aby to
    ominąć i mieć normalne schodki :D ?

  • 2. Data: 2005-03-19 06:17:29
    Temat: Re: Pochylnie w gabinetach ginekologicznych
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Staff1703 napisał(a):

    > Witam,

    Nie dubluj postów.

    j.

  • 3. Data: 2005-03-19 13:10:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Staff1703" <s...@w...poprostu.net> napisał w wiadomości

    Zapytaj w izbie lekarskiej. Jeśli oni nie będą rościć pretensji, to raczej
    przejdzie. Obowiązek instalowania tych pochylni jest ujęty w prawie
    budowlanym. nie mam pod ręką, ale raczej prywatnego gabinetu chyba nie
    obejmuje. Natomiast izba lekarska ma swoje unormowania, ujęte w jakimś akcie
    typu rozporządzenie bodaj. To tam, gdzie jest o wyposażeniu gabinetów. Ale w
    izbie powinni wiedzieć.

  • 4. Data: 2005-03-19 23:27:37
    Od: Staff1703 <s...@w...poprostu.net>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Staff1703" <s...@w...poprostu.net> napisał w wiadomości
    >
    > Zapytaj w izbie lekarskiej.

    Dzięki. Jestem bardzo wdzięczny za odpowiedź...