  • 1. Data: 2011-03-09 11:50:23
    Temat: Pobyt w szpitalu a ubezpieczyciel
    Od: pi3tia <p...@g...com>

    Witam. W styczniu b.r. bliska mi osoba przebywała w Szpitalu
    Rehabilitacyjnyjno-Ordopedycznym w Kamiennej Gorze. Pewna firma
    ubezpieczeniowa nie chce jej teraz wypłacić odszkodowania z tytułu
    pobytu w szpitalu motywując to leczeniem rehabilitacyjnym a nie
    szpitalnym, na wypisie ze szpitala wyraźnie jest napisane ze był to
    pobyt szpitalny (nie rehabilitacyjny) wiec firma ubezpieczeniowa wzięła
    pod uwagę zdaje się jedynie nazwę szpitala/placówki. Czy firma
    ubezpieczeniowa ma rację? jeśli nie...co w takim wypadku zrobić?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-03-09 12:39:53
    Temat: Re: Pobyt w szpitalu a ubezpieczyciel
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-09 12:50, pi3tia pisze:

    > ubezpieczeniowa ma rację? jeśli nie...co w takim wypadku zrobić?

    Przeczytać OWU.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-03-09 13:48:16
    Od: pi3tia <p...@g...com>

    W dniu 2011-03-09 13:39, Liwiusz pisze:

    > Przeczytać OWU.

    Wg OWU ubezpieczenie przysluguje za pobyt w szpitalu.

  • 4. Data: 2011-03-09 14:41:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/9/2011 5:50 AM, pi3tia wrote:
    > co w takim wypadku zrobić

    isc do sądu

  • 5. Data: 2011-03-09 17:14:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    pi3tia napisał(a):
    > Pewna firma ubezpieczeniowa
    Jaka?
    > ...co w takim wypadku zrobić?
    Jeżeli Twoje argumenty na _piśmie_ do ubezpieczyciela nie skutkują,
    pozostaje tylko droga sądowa.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-03-09 19:14:04
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Jeżeli Twoje argumenty na _piśmie_ do ubezpieczyciela nie skutkują,
    > pozostaje tylko droga sądowa.

    W obecnym świecie?
    Nie ma sensu. Media, jeśli nie będzie reakcji - nie ubezpieczać się.

    --
    Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
    sz, -ii -> -i)