  • 11. Data: 2004-11-09 21:07:59
    Temat: Re: Pobieranie opłaty za wizytę lekarską
    Od: Maciej <m...@s...pl>

    Maciej napisał(a):

    > Czytnik to mam skonfigurowany na iso środkowoeuropejski więc czego się
    > czepiasz
    To nie moja wina

  • 12. Data: 2004-11-10 06:50:07
    Temat: Re: Pobieranie opĹ?aty za wizytÄ? lekarskÄ?
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Maciej" <m...@s...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cmrasv$scr$1@news.onet.pl

    > Czytnik to mam skonfigurowany na iso środkowoeuropejski więc czego
    > się czepiasz

    Mam nadzieję, że tylko udajesz bo nie sposób
    być takim...

    Masz:

    powinieneś mieć:

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Uśmiechnij się... jutro będzie Lepper."

  • 13. Data: 2004-11-10 15:18:18
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    Andrzej_K wrote:

    > To lepiej siedź cicho i nie chwal się tym. Także
    > masz nieskonfigurowany czytnik - http://tinyurl.com/p5nb

    Tylko w twoim cytacie są krzaki, pozostałe wiadomości wyświetlają się
    poprawnie więc o co się rzucasz??

    Piotr