  • 41. Data: 2023-10-26 02:16:25
    Temat: Re: Pobicie Amerykanki
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-25, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > I co dalej? Jak na przyszłość się zabezpieczyć?

    Nie głosować na skrajną prawicę i populistów. Założe się, że motywem nie
    było wyłącznie wzięcie tej kobiety za mężczyznę, a przekoannie, że jest
    to ktoś po linii lgbt. Inaczej by odpuścił jesli mu kilka osób mówiło,
    że to kobieta. No chyba, że był kompletnie naprany, ale raczej nie był.

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2023-10-26 10:01:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Z punktu widzenia dziewczyny? - kieckę ubrać.

    Genialne. Kobiety powinny ubierać kieckę, aby w papę nie dostać.
    Sam to wymyśliłeś?

    > Z punktu widzenia
    > ochroniarza? - nie bić bez ważnego powodu.

    Faktycznie, brak kiecki to ważny powód.
    Ręce opadają...

    Tłumaczenie tego osiłka, że się pomylił, bo myślał, że to facet, jest na
    twoim poziomie umysłowym.
    Z tego wynika, że faceci też powinni ubierać kiecki, bo bez kiecki mogą
    zostać pobici, bo gdyby facet miał kieckę, to ochroniarz pomyślałby, że
    to kobieta i wtedy tego faceta by nie pobił.

    Nie przyszło ci do głowy, geniuszu od eksplojdów, chociaż przez sekundę,
    że wejście do damskiego kibla, nawet przez faceta, nie jest powodem do
    bicia? Czy był ubrany w sukienkę, czy nie był?
    Trzeba być debilem, żeby kogoś bić z tego powodu. A jeszcze większym
    debilem, żeby tłumaczyć, że zabezpieczeniem przed pobiciem jest noszenie
    sukienki.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 43. Data: 2023-10-26 10:07:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Mylić się, jest rzeczą ludzką i gdyby nie bił, to byśmy się pośmiali z
    > pomyłki. Wejście do niewłaściwej toalety nie upoważnia do bicia.

    Dlatego na wszelki wypadek wszyscy goście klubu powinni ubierać kiecki.
    Na wypadek pomyłki ochroniarza, bo mylić się, jest rzeczą ludzką.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 44. Data: 2023-10-26 10:41:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 25 Oct 2023 18:58:50 +0200, J.F napisał(a):

    > Jest pare zdjęc, i powiedzmy sobie - pomylic sie można, szczegolnie
    > jeśli w "męskim" ubraniu była.

    W lokalu mają chyba wakat na stanowisku wykidajły.
    Możesz się zgłosić, bo chyba wolą kogoś na poziomie tego ochroniarza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 45. Data: 2023-10-26 16:21:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.10.2023 o 10:01, Kviat pisze:
    > Genialne. Kobiety powinny ubierać kieckę, aby w papę nie dostać.
    > Sam to wymyśliłeś?
    To jest odpowiedź na pytanie, a nie twierdzenie, że to obowiązkowe. Masz
    inny pomysł? Transparent, że jest kobietą? >
    > Faktycznie, brak kiecki to ważny powód.
    > Ręce opadają...

    No właśnie nie. Jakby jej zwrócił uwagę, to by sobie nieporozumienie
    wyjaśnili, a że ją znokautował, no ma problem.

    > Tłumaczenie tego osiłka, że się pomylił, bo myślał, że to facet, jest na
    > twoim poziomie umysłowym.

    A tłumaczy się tak?

    > Z tego wynika, że faceci też powinni ubierać kiecki, bo bez kiecki mogą
    > zostać pobici, bo gdyby facet miał kieckę, to ochroniarz pomyślałby, że
    > to kobieta i wtedy tego faceta by nie pobił.

    Nikt nie powinien być bity bez ważnego powodu.

    > Nie przyszło ci do głowy, geniuszu od eksplojdów, chociaż przez sekundę,
    > że wejście do damskiego kibla, nawet przez faceta, nie jest powodem do
    > bicia? Czy był ubrany w sukienkę, czy nie był?

    Aleś odkrył :-) TAż od początku o tym piszę. Dlatego też napisałem, że
    jedynym powodem do uderzenia byłoby działanie przez uderzoną zagrażające
    życiu / zdrowiu innej osoby. Tylko Tobie "piana złości" wzrok przesłania.

    > Trzeba być debilem, żeby kogoś bić z tego powodu. A jeszcze większym
    > debilem, żeby tłumaczyć, że zabezpieczeniem przed pobiciem jest noszenie
    > sukienki.

    Wymyśl coś konstruktywnego.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 46. Data: 2023-10-26 16:44:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Genialne. Kobiety powinny ubierać kieckę, aby w papę nie dostać.

    Wtedy będą prowokować do gwałtu.

    > Z tego wynika, że faceci też powinni ubierać kiecki, bo bez kiecki mogą
    > zostać pobici, bo gdyby facet miał kieckę, to ochroniarz pomyślałby, że
    > to kobieta i wtedy tego faceta by nie pobił.

    Raczej wpierdoliłby transowi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 47. Data: 2023-10-26 17:01:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 16:21:39 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > To jest odpowiedź na pytanie, a nie twierdzenie, że to obowiązkowe. Masz
    > inny pomysł? Transparent, że jest kobietą? >

    przy czym faceci w kieckach tez sie zdarzają.

    > No właśnie nie. Jakby jej zwrócił uwagę, to by sobie nieporozumienie
    > wyjaśnili, a że ją znokautował, no ma problem.

    Ale z opisu wynika, ze zwrócil
    https://przegladsportowy.onet.pl/koszykowka/basket-l
    iga-kobiet/ochroniarz-z-gdanska-mial-wziac-amerykank
    e-za-mezczyzne-kuriozum/zkyks65

    I ze odpowiedziała, a sytuacja i tak sie rozwinęła.

    Jedyne podejrzenie mam co do języków obcych, bo po polsku to ona chyba
    nie mówi.

    > A tłumaczy się tak?

    Chyba tak, a juz opis początku tak sugeruje.

    > Wymyśl coś konstruktywnego.

    Na czole tatuować :-)

    https://www.gov.pl/web/po-gdansk/serwis-rzecznika-pr
    asowego

    Ze tak złośliwie sparafrazuję:
    zdarzenie miało miejsce 18 października, prokurator prawie tydzien
    usiłował ukryc pobicie, ale mu dziennikarze nie pozwolili :-)

    J.

  • 48. Data: 2023-10-26 17:49:15
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Aleś odkrył :-) TAż od początku o tym piszę. Dlatego też napisałem, że
    > jedynym powodem do uderzenia byłoby działanie przez uderzoną zagrażające
    > życiu / zdrowiu innej osoby. Tylko Tobie "piana złości" wzrok przesłania.

    A ty jak zwykle. Chlapniesz jakimś debilizmem, a potem nie nadążasz za
    własnymi myślami.
    Skoro to jedyny powód, to po chuj doradzasz ubieranie kiecki?

    > Wymyśl coś konstruktywnego.

    LOL
    Napisał fachowiec od eksplojdów...

    Niech następnym razem ubierze koszulkę ulubionego zespołu piłkarskiego
    tego ochroniarza z napisem "jestem białą heteroseksualną katoliczką".
    Wystarczająco bardziej konstruktywnie od kiecki?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 49. Data: 2023-10-26 19:29:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 17:49:15 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > tego ochroniarza z napisem "jestem białą heteroseksualną katoliczką".
    > Wystarczająco bardziej konstruktywnie od kiecki?

    No ale jaka konkluzja?

    Ma ochroniarz pilnować, zeby mężczyzni nie wchodzili do damskiej
    toalety, czy zostawmy tą decyzję wchodzącym?

    A jeśli ma pilnować przed wejsciem, to co zrobić, aby się nie pomylił?

    J.

  • 50. Data: 2023-10-26 19:30:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Oct 2023 16:44:29 +0200, Shrek wrote:

    > Wtedy będą prowokować do gwałtu.

    > Raczej wpierdoliłby transowi.

    A to znów zależy jak wygląda.
    Moze na kobietę, a moze na transa i wpierdol mu sie należy :-)

    J.