  • 11. Data: 2006-09-26 08:38:34
    Temat: Re: Pobicie??
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    scream napisał(a):
    > Wobec możliwości zastosowania par. 2 nikt nie bedzie sobie zawracał głowy
    > zakładaniem jakiejkolwiek sprawy, to chyba jasne.

    Jeśli już coś wstrzyma pokrzywdzonego, to raczej prywatnoskargowy tryb
    ścigania.
    Poza tym na podstawie opisu nie byłbym aż tak pewien czy chodzi tylko o
    naruszenie nietykalności...

    KG

  • 12. Data: 2006-09-26 13:22:47
    Od: mac <mac@.pl>

    Andrew napisał(a):
> [...]
    > następnie sprzedaje mu 2 plomby (rozwalając mu przy tym nos) i
    > odchodzi. Koleżanki szły przed nami jakieś 20metrów nie widziały
    > zajścia. A "miły" koleżka podszedł do nich, coś tam zagadał (jak
    > sie okazało przechwalał się że właśnie komuś dał w pysk), i
    > ruszył z nimi w naszym kierunku. Wtedy ja ruszyłem na niego bez
    > gadania udeżyłem go w twarz żuciłem go na ziemie i jeszcze raz go
    > udeżyłem, zaraz podbiegł pobity wcześniej kolega przygniótł jego
    > głowe do ziemi, przytrzymaliśmy go tak chwilkę żeby znów nie
    > zaczął machać rekami. Wiecej go nie pobiliśmy dzięki dziewczynom
    Brawo, co za odwaga , trzech na jednego.

  • 13. Data: 2006-09-26 13:37:30
    Od: mauser50 <m...@g...com>

    kam napisał(a):

> [...]
    > ścigania.
    > Poza tym na podstawie opisu nie byłbym aż tak pewien czy chodzi tylko o

    Chciałem zauważyć, że jeżeli zawiadomienie o przestępstwie złożone przez
    pokrzywdzonego będzie jeszcze zawierać fakt "kradzieży" telefonu
    komórkowego to wówwczas to nie są już przelewki ale rozbój inaczej
    kradzierz rozbójnicza, a z doświadczenia wiem że często poszkodowani
    postępują w ten sposób jeśli są informowani o trybie prywatno skargowym.

    Z poważaniem mauser50

  • 14. Data: 2006-09-26 14:14:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream napisał(a):

    > A kolega albo Ty macie slady pobicia?

    Lepiej się spytaj czy kolega ma słonik ortograficzny, bo oczy bolą.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 15. Data: 2006-09-26 14:18:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 26 Sep 2006 16:14:25 +0200, Johnson napisał(a):

    > Lepiej się spytaj czy kolega ma słonik ortograficzny, bo oczy bolą.

    Przestałem zwracać już na to uwagę, bo zazwyczaj byłem postrzegany jako
    pieniacz i zwykły idiota, który przejmuje sie tak nieistotnymi sprawami jak
    to, że ktoś pisze "tagże", "ktury", "obcja", "chrosta", itp. Postanowiłem
    dać sobie spokój, w końcu i tak nie zlikwiduję analfabetyzmu w narodzie...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2006-09-26 15:04:39
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Lepiej się spytaj czy kolega ma słonik ortograficzny, bo oczy bolą.

    Przygadał kocioł garnkowi. Co to jest 'słonik ortograficzny'?

    MSPANC
    Przemek O.

  • 17. Data: 2006-09-26 15:09:35
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Andrew wrote:
    > ruszyłem na niego bez
    > gadania udeżyłem go w twarz żuciłem go na ziemie i jeszcze raz go
    > udeżyłem

    Po czym pada pytanie:

    > czy to było pobicie czy obrona konieczna??

    Opierając się na Twoim opisie: oczywiście że pobicie. Przed niczym się
    ani nikogo innego nie broniłeś. Napadłeś człowieka.

    P.S. Poszukaj sobie jakiegoś spellcheckera, potrzebny Ci.

    -------------------+
    -------------------+

  • 18. Data: 2006-09-26 15:16:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > Co to jest 'słonik ortograficzny'?

    Kup sobie słownik i sprawdź.

  • 19. Data: 2006-09-26 22:41:33
    Od: m...@g...com

    scream wrote:

> [...]
    > jak to, że ktoś pisze "tagże", "ktury", "obcja", "chrosta", itp.
    > Postanowiłem dać sobie spokój, w końcu i tak nie zlikwiduję analfabetyzmu

    No więc wiedz że jeżeli zwrócisz komuś uwagę na orty, to masz poparcie
    conajmniej 2 osób z tej grupy :)

    p. m.

  • 20. Data: 2006-09-26 22:48:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Przygadał kocioł garnkowi. Co to jest 'słonik ortograficzny'?

    To jest takie mądre zwierzątko, które chwyta trąbą matołki kaleczące
    język ojczysty, a następnie zaczynają walić tym matołkiem w jakąś
    solidną ścianę, dopóki matołek nie wykaże starań ku wyjściu z językowego
    (i nie tylko) matołectwa ;->