  • 31. Data: 2008-05-29 13:53:44
    Temat: Re: PoRD: Radiotelefon
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    news:g1m65a$jre$1@news.onet.pl...

    > Że zakaz używania telefonów jest sensowny,

    teoretycznie jest, jednak zostal wprowadzony z zupelnie innego, calkiem
    prozaicznego powodu, ktory z bezpieczenstwem na drodze nie mial nic
    wspolnego

    > a wręcz powinien zostać
    > rozszerzony,

    no pewnie, zakazmy jeszcze rozmowy z pasazerem

    > zaś radia CB takim zakazem nie powinny być obejmowane.

    i nie sa, i nigdy nie byly, co najwyzej kilku przyglupim policjantom sie tak
    wydawalo

  • 32. Data: 2008-05-29 13:57:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 15:53
    (autor Szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <483eb56a$0$15086$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > teoretycznie jest, jednak zostal wprowadzony z zupelnie innego, calkiem
    > prozaicznego powodu, ktory z bezpieczenstwem na drodze nie mial nic
    > wspolnego

    Znów spiskowa teoria dziejów? Z jakiegoż to powodu?

    > no pewnie, zakazmy jeszcze rozmowy z pasazerem

    Nie, pozwólmy rozmawiać. Widzę potem takich kamikadze przez skrzyżowanie jak
    walą z telefonem przy uchu zygzaczkiem. Sam ostatnio się złapałem na tym,
    że spojrzałem na telefon, żeby sprawdzić czas i prawie wylądowałem w boku
    auta na sąsiednim pasie.

    Wg mnie nawet zestawy słuchawkowe i głośnomówiące powinny być zakazane, bo
    sama czynność wyjmowania telefonu czy wybierania numeru jest ekstremalnie
    niebezpieczna.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 33. Data: 2008-05-29 13:58:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 15:51
    (autor Szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <483eb500$0$15067$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > jestes w stanie prowadzic i czatowac?

    Przez CB? tak.

    > no to zglos sie do "mam talent"

    Nie sądzę, żebym był rzadkością. Zdecydowana większość kierowców potrafi.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 34. Data: 2008-05-29 14:01:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <483eb56a$0$15086$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > Znów spiskowa teoria dziejów? Z jakiegoż to powodu?

    Kiedyś było głośno o tym, że jakiś poseł, tudzież ktoś z jego rodziny
    miał firmę montującą zestawy głośno mówiące.

    BTW: Czy możesz mi napisać, co rozumiesz pod pojęciem "spiskowa
    teoria dziejów"?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 35. Data: 2008-05-29 14:05:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 16:01
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g1mcv8$vc5$2@news.onet.pl>):
    > Kiedyś było głośno o tym, że jakiś poseł, tudzież ktoś z jego rodziny
    > miał firmę montującą zestawy głośno mówiące.

    A jednak.....

    > BTW: Czy możesz mi napisać, co rozumiesz pod pojęciem "spiskowa
    > teoria dziejów"?

    No właśnie to... Tak podejrzewałem... Znów wolność debila z telefonem w
    aucie została pogwałcona przez wrednego chcącego zarobić posła z wytwórnią
    słuchawek do telefonów. A to, ze tam słuchawki z każdym aparatem się
    dostaje w komplecie, to detal.... Ważne, że spiskowa teoria dziejów działa.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 36. Data: 2008-05-29 14:08:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

  • 37. Data: 2008-05-29 14:10:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > słuchawek do telefonów. A to, ze tam słuchawki z każdym aparatem się
    > dostaje w komplecie, to detal.... Ważne, że spiskowa teoria dziejów działa.

    Słuchawki w telefonie, powiadasz? Teraz to pewnie by przeszło bez
    problemu, ale jeszcze kilka lat temu w TV były dyskusje, czy słuchawki
    są zestawem głośno mówiącym. Co do zasady nie są, zatem korzystanie ze
    słuchawek w samochodzie w myśl literalnego przepisu jest karalne.

    I nie ma co się z tego śmiać. Jeśli uważasz, że tego typu przepisy
    posłowie uchwalają z wewnętrznej chęci czynienia nam dobrze, to się
    niestety mylisz.

    Pooglądaj stare kroniki filmowe, wtedy też jak wódka drożała, to pani
    w wywiadzie cieszyła się, że dzięki temu jej mąż będzie mniej pił. Nie,
    broń boże, nie chodzi o to, aby państwo miało więcej pieniędzy. Podwyżka
    wódki ma na celu ograniczenie pijaństwa. Fuj z teoriami spiskowymi :)

  • 38. Data: 2008-05-29 17:32:42
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > słuchawek do telefonów. A to, ze tam słuchawki z każdym aparatem się
    > dostaje w komplecie, to detal.... Ważne, że spiskowa teoria dziejów

    oj dziecie dziecie

    nie dosc ze nie pamietasz faktu wprowadzania tego zakazu, ani okolicznosci z
    nim zwiazanych, to jeszcze myslisz ze sluchawki druciane czy bt od zawsze
    dostawalo sie w komplecie z telefonem, pragne cie wiec uswiadomic, ze kiedys
    nie byly bt wogole, ani nawet drucianych sluchawek, byly tylko i wylacznie,
    a wlasciwie glownie, bo za wszystkie telefony reczyc nie moge, wlasnie
    zestawy glosnomowiace i to w pokaznych cenach czesto 4 cyfrowych

    a pozatym krynica madrosci, powiedz mi, jaka jest roznica w bezpieczenstwie
    jazdy, jesli ktos rozmawia przez tel. trzymajac go w reku, albo posiadajac
    inny zestaw hf?

  • 39. Data: 2008-05-29 17:34:06
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Fuj z teoriami spiskowymi :)

    ale co ty dzieciakowi bedziesz tlumaczyl, pozyje troche, popatrzy, to moze
    zrozumie

  • 40. Data: 2008-05-29 18:10:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > ale co ty dzieciakowi bedziesz tlumaczyl, pozyje troche, popatrzy, to moze
    > zrozumie

    Widzisz, problem w tym, że On właśnie dzieci uczy ;P

    j.