  • 1. Data: 2009-07-23 09:32:00
    Temat: Po aplikacji notarialnej bez pracy?
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Co może zrobić aplikant notarialny który ukończył aplikację ale nie może znaleźć
    nigdzie pracy jako asesor. Ile ma on czasu na znalezienie notariusza który go
    zatrudni i co się dzieje jeżeli go nie znajdzie?

  • 2. Data: 2009-07-23 09:42:57
    Temat: Re: Po aplikacji notarialnej bez pracy?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał pisze:
    > Co może zrobić aplikant notarialny który ukończył aplikację ale nie może znaleźć
    > nigdzie pracy jako asesor. Ile ma on czasu na znalezienie notariusza który go
    > zatrudni i co się dzieje jeżeli go nie znajdzie?

    Wydaje mi się, ale może się mylę ;) , że aplikant notarialny, jako
    prawnik winien sam sobie znaleźć odpowiedź na takie pytanie.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-07-23 10:20:59
    Od: m...@g...pl

    Ale ja nie jestem aplikantem notarialnym.

  • 4. Data: 2009-07-23 13:40:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@g...pl pisze:

    > Ale ja nie jestem aplikantem notarialnym.

    To taka wiedza do niczego ci się nie przyda.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2009-07-24 16:35:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To taka wiedza do niczego ci się nie przyda.

    Może jest autorem ksiażki i potrzebne mu to do niej :-) W takim razie sie
    przyda.

  • 6. Data: 2009-07-24 21:16:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Może jest autorem ksiażki i potrzebne mu to do niej :-) W takim razie
    > sie przyda.

    Jak ktoś kto nic nie wie może napisać książkę [sensowną] ?

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2009-07-24 22:40:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jak ktoś kto nic nie wie może napisać książkę [sensowną] ?

    Spokojnie. Zakałdam, że książka opowiadała by załóżmy o życiu notariusza i
    autor chciałby ją napsiać realistycznie.

  • 8. Data: 2009-07-25 09:26:45
    Od: kimbus <k...@g...com>

    Michał pisze:
    > Co może zrobić aplikant notarialny który ukończył aplikację ale nie może znaleźć
    > nigdzie pracy jako asesor. Ile ma on czasu na znalezienie notariusza który go
    > zatrudni i co się dzieje jeżeli go nie znajdzie?

    Jak na razie asesorzy notarialni są rozchwytywani. Więc problem jest
    iście teoretyczny.

  • 9. Data: 2009-07-29 01:53:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Jak ktoś kto nic nie wie może napisać książkę [sensowną] ?

    Zamiast durnie mędrkować - może być zwyczajnie odpowiedział na zadane
    pytanie?

    Może człowiek jest ciekawy, może się z kimś założył, może powieść pisze
    i szuka "małego z dnem" (kto czytał, ten wie ;) )

    Zadał pytanie, więc odpowiedz albo się zamknij.

  • 10. Data: 2009-07-29 18:07:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Zamiast durnie mędrkować - może być zwyczajnie odpowiedział na zadane
    > pytanie?

    To chyba oczywiste że jakbym chciał odpowiedzieć to bym odpowiedział.

    --
    @2009 Johnson