  • 11. Data: 2006-10-06 11:44:39
    Temat: Re: Pluskwa w domu
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "gasper" <n...@m...pl> writes:

    > powiedz do mikrofonu, ze w parku obok ławki zakopałaś milion złoty i
    > zobacz kto zacznie kopać

    Fajny pomysł. ;)

    --
    jimmij

  • 12. Data: 2006-10-06 11:52:40
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Jakie działania mozna podjąc jesli znalazłoo sie pluskwę zainstalowana w
    > urzadzeniu elektrycznym we własnym mieszkaniu?

    Destrukcyjne... ale bym jazdę miał :-)

    +inż.prawa+

  • 13. Data: 2006-10-06 11:54:16
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    a...@a...pl napisał(a):
    > Operacyjne ;)

    > podłsuhem i

    > ok.czyli co znaczy to ,że jest to całkowicie legalne i kazdy moze sobie wrzucić
    > podsłuch gdzie tylko chce?

    art 267 ust 2 kk, isc z tym na policje

  • 14. Data: 2006-10-06 12:16:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    a...@a...pl napisał(a):

    [...]

    > ok.czyli co znaczy to ,że jest to całkowicie legalne i kazdy moze sobie wrzucić
    > podsłuch gdzie tylko chce?

    Oczywiście, że nie znaczy bo odpowiadalem na pytanie "co robić" a
    nie czy podsłuch jest legalny.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 15. Data: 2006-10-06 12:17:33
    Od: a...@a...pl

    > Destrukcyjne... ale bym jazdę miał :-)
    >
    > +inż.prawa+
    czego się nie robi dla jazdy..moge Ci podesłać

  • 16. Data: 2006-10-06 12:30:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Albo stawiamy pluszowa ta kaczuszke na telewizorze i puszczamy TV
    > Trwam...
    > ;)

    Ze śpiewaniem do szafy? ;PPP

    j.

  • 17. Data: 2006-10-06 12:55:51
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > czego się nie robi dla jazdy..moge Ci podesłać

    A nie... dziękuję... to mi na balkonie rośnie i w piwnicy bulgota :-)

    +inż.prawa+

  • 18. Data: 2006-10-06 16:15:30
    Od: a...@a...pl

    jakiejs partii politycznej etc ;P

    > art 267 ust 2 kk, isc z tym na policje
    aha a nie od razu zawiadowmienie do prokuratury? I jak wyglada cała proocedura
    jakie sa w ogle szanse na wykrycie czy w ogle jest sens ? bo po 5 latach
    nastepuje przedawnienie a w najlepszym wypadku przy złapaniu kara niewielka a
    pewnie zeznań tysiace i biegania wokół sprawy.

  • 19. Data: 2006-10-06 17:23:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    Zakładanie w cudzym domu podsłuchu jest przestępstwem. Zakładając, ze wiesz od
    kogo ten prezent, to masz z grubsza rzecz biorąc dwa wyjścia:

    1) Wybaczyć, jeśli to z miłości albo głupoty uczynił - zresztą na jedno
    wychodzi

    2) Powiadomić organa ścigania. Rzeczone organa zabezpieczą sobie ślady z samej
    pluskwy i mogą spróbować przyłapać wrednego podsłuchiwacza na gorącym uczynku
    poprzez znalezienie nadajnika.

    Gorzej jeśli nie wiesz kto ów nadajnik podrzucił. Biorąc pod uwagę, ze w
    zestawie podsłuchowym można spokojnie namierzyć nadajnik, ale z odbiornikiem
    idzie o wiele gorzej, to w sumie najprędzej przedsięwziąć te proponowane przez
    Janusza czynności operacyjne. W tym celu przede wszystkim należy wszystko
    zrobić, by podsłuchujący się nie zorientował, że Ty się zorientowałaś. A dalej
    musisz zrobić prowokację umożliwiającą Ci identyfikację źródła.

    Przykładowo, jeśli podejrzewasz, że to jakiś podkochujący się facet, to możesz
    niby rozmawiając przez telefon umówić się niby z konkurentem w jakiś w miarę
    odludnym (tylko bez przesady) miejscu. Potem idziesz i z ukrycia prowadzisz tzw.
    kontrobserwację, która w praktyce wygląda w ten sposób, że patrzysz kto zionąc
    chęcią dania konkurencji po pysku siedzi w sąsiedni krzakach. Dobrze w tym celu
    przyjść z godzinę wcześniej i poobserwować. W miarę możliwości możesz ustawić
    sobie tam kamerę, robić fotki. Jeśli za pierwszy razem jest za duży tłok, to
    ponawiasz akcję. Patrzysz na nagraniu, kto przyszedł dwa razy.

  • 20. Data: 2006-10-06 18:26:32
    Od: a...@a...pl

> [...]
    > sobie tam kamerę, robić fotki. Jeśli za pierwszy razem jest za duży tłok, to
    > ponawiasz akcję. Patrzysz na nagraniu, kto przyszedł dwa razy.

    no sprawa jest troche trudniejsza bo tej osobie przypuszczalnei zalezy na
    obserwacji głownie w domu