  • 51. Data: 2010-12-29 08:50:18
    Temat: Re: Play kaucja 1tys.. blokada polaczen
    Od: z <z...@g...pl>

    Kris pisze:

    > a gdzie tu mowa o kaucji ?

    :-) operator może w pierwszym kroku grzecznie poinformować o jakimś tam
    przekroczeniu (nie ma zaległości jest przekroczenie rachunku)
    W żadnym razie NIE WOLNO mu zawieszać usługi.
    Źle zrozumiałem :-)

  • 52. Data: 2010-12-29 13:25:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-28 23:23, Kris pisze:

    > a gdzie tu mowa o kaucji ?

    Tu jest mowa iz zadne rozliczenia finansowe nie wstrzymuja wykonywania
    uslugi. Jesli operator ma jakiies "ale" moze poprosic o wplate czesciowa
    rachunku... w zadnym zas przypadku zaprzestanie swiadczenia uslug

  • 53. Data: 2010-12-30 09:48:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.12.2010 21:29, m4rkiz pisze:
    > smiem watpic, co do zasady ich koszt musi byc mniejszy niz koszt
    > najtanszego pakietu na rynku, a za 1k pln to mozna od cholery
    > danych zassac

    Co do jakiej zasady?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 54. Data: 2010-12-30 21:50:34
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Tu jest mowa iz zadne rozliczenia finansowe nie wstrzymuja wykonywania
    > uslugi. Jesli operator ma jakiies "ale" moze poprosic o wplate czesciowa
    > rachunku... w zadnym zas przypadku zaprzestanie swiadczenia uslug

    a moglys precyzyjniej podac wyrok jakies dane ?
    bo chetnie im odpisze sie powlujac na ten wyrok

    28 kwietnia 2010 roku Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał za
    niezgodny z prawem zapis,

  • 55. Data: 2010-12-31 00:52:15
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> dared to write:
    > On Tue, 28 Dec 2010 14:52:13 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    > Hm, lacznie to pare godzin byl wlaczony - moze cos dodali ze przez
    > modem to nie probuj sciagac ?

    Nie.... raczej święta nie wypadają w drugi wtorek miesiąca. A M$ wtedy aktualizuje.

    k.

  • 56. Data: 2010-12-31 09:05:55
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2010-12-28 22:31:09 +0100, z <z...@g...pl> said:

    > Czytałeś post Arka (wyżej-niżej)?
    >
    > "UOKiK uznał takie działanie - już prawomocnie - za naruszanie praw
    > konsumentów."

    Masz na myśli rozwiązanie umowy?

    --
    Bydlę

  • 57. Data: 2011-01-01 19:50:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 31.12.2010 18:00, m4rkiz pisze:
    > ?Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ifhki4$2im$...@n...onet.pl...
    > co do takiej ze firma ma przynosic dochod

    Nawet jeśli uznać, że masz rację (dla dobra dyskusji), to:

    a) jako całość przedsięwzięcia, a nie poszczególne działania
    b) niekoniecznie tu i teraz, może być również długofalowo

    ATPO: Mógłbyś zacząć pisać po polsku? Bo źle się ten polskawy
    rozszyfrowuje.