  • 31. Data: 2010-12-28 12:25:48
    Temat: Re: Play kaucja 1tys.. blokada polaczen
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Dec 2010 21:46:42 +0100, z wrote:

    >Oglądałeś może jakiś program Jaworowicz?
    >Kredytów czy rat można nabrać od groma na kwotę o jakiej mówimy.
    >W dzisiejszych czasach co to jest 1000 zł jak się zarabia 5000 :-)

    No to wplac ten 1000 kaucji i d* nie zawracaj :-)

    Chodzi ci tylko o wysokosc ? Banki operuja milionami, to ich jeden
    tysiac mniej interesuje. telefony operuja setkami, dla nich tysiac to
    duzo :-)

    Ale zasada podobna - niech tylko frank skoczy to oni chca zaraz splaty
    calego domu, nie patrza na to ze ciagle masz prace :-)

    J.

  • 32. Data: 2010-12-28 12:33:28
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:
    > Ale zasada podobna - niech tylko frank skoczy to oni chca zaraz splaty
    > calego domu, nie patrza na to ze ciagle masz prace :-)

    Podobna, nie podobna.
    Wtedy banki doją kasę dla dobra swojego nie klienta
    Play wstrzymuje dojenie dla dobra klienta.
    Mógłby mieć dodatkowy zysk a nie chce. Uczciwy czy co? :-)

  • 33. Data: 2010-12-28 13:25:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 09:45:59 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:
    >Nie wiem czy na pewno wskoczy na podium. U mnie w firmie w zeszłym roku
    >był koleś który nieskrępowanie korzystał z transmisji danych w roamingu
    >w Szwajcarii. Efekt to ~6500 do zapłaty za 3 dni pobytu. ;-)

    Tak tak - znajomy Niemiec tez sciagal jakis niezbedny upgrade przez
    GSM. W Polsce. Tanio nie wyszlo.

    J.

  • 34. Data: 2010-12-28 13:29:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 09:28:05 +0100, "lumarcin"
    >Kolego kazda firma ma takei zabezpieczenia na nowych numerach, ja osobiscie
    >10 lat temu majac w orange 5 darmowych numerow dzownilem jednego dnia ok 4
    >godzin na jeden numer jakie bylo moje zdziwienie kiedy dostalem informacje
    >ze moj numer zostal zablokowany i oczekuja kaucji 250 zl bo inaczej nie
    >odblokuja numeru, no to bylo jakies chore,

    Chore jest jak jestes akurat za granica, albo swieta w toku i bank
    przeleje za 4 dni :-)

    >dzwonie na zadeklarowany
    >bezplatny numer i kasy zadaja, ale nic to zaplacilem i przy nastepnym
    >rachunku mialerm owa kaucje odliczona od abonamentu ...

    Cos mi chodzi po glowie ze teraz tak sie nie daje - kaucja to kaucja,
    a nie przedplata.

    J.

  • 35. Data: 2010-12-28 13:29:39
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-28 13:33, z pisze:

    > Podobna, nie podobna.
    > Wtedy banki doją kasę dla dobra swojego nie klienta
    > Play wstrzymuje dojenie dla dobra klienta.
    > Mógłby mieć dodatkowy zysk a nie chce. Uczciwy czy co? :-)

    Weź`sobie karteczkę i rozrysuj, kto kogo kredytuje w układzie
    klient-operator, kto chce zabezpieczenia. Potem sam sobie odpowiedz na
    pytanie, czemu w opisywanym układzie abonament zmienił się na prepaid :-)

  • 36. Data: 2010-12-28 13:30:39
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-28 14:25, J.F. pisze:

    > Tak tak - znajomy Niemiec tez sciagal jakis niezbedny upgrade przez
    > GSM. W Polsce. Tanio nie wyszlo.

    Kiedyś wróbelki ćwierkały o Service Packu dla XP za 80 tysięcy PLN :-)

  • 37. Data: 2010-12-28 13:51:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 14:30:39 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >Kiedyś wróbelki ćwierkały o Service Packu dla XP za 80 tysięcy PLN :-)

    A swoja droga - to XP jakies madrzejsze ostatnio ?
    Korzystalem przez swieta z GSM i chyba zadnych upgrade nie robilo ..

    J.

  • 38. Data: 2010-12-28 13:52:13
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-28 14:51, J.F. pisze:
    > On Tue, 28 Dec 2010 14:30:39 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    > A swoja droga - to XP jakies madrzejsze ostatnio ?
    > Korzystalem przez swieta z GSM i chyba zadnych upgrade nie robilo ..

    Miałeś po prostu szczęscie :-)

  • 39. Data: 2010-12-28 13:56:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 08:55:19 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Wiec niech operator spada i sobie rozwiazuje umowe z wlasnej strony....
    >NIKT nie zmusi go do wplacenia kaucji.

    A co potem sad na to ? Jak traktowac niewykonywana umowe ?

    J.

  • 40. Data: 2010-12-28 16:26:37
    Od: z <z...@g...pl>

> [...]

    > klient-operator, kto chce zabezpieczenia. Potem sam sobie odpowiedz na
    > pytanie, czemu w opisywanym układzie abonament zmienił się na prepaid :-)

    Ale nie wszyscy się tak boją i potrzebują zabezpieczeń.
    W tp jest coś takiego w umowie? Odcinają gsm tel i internet delikwentowi?