  • 101. Data: 2007-12-19 08:42:21
    Temat: Re: Płatność kartą płatniczną
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Thu, 13 Dec 2007 21:27:37 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Średnia przyjemność szukać bankomatu,
    > bo kasjerka stwierdza, że ma przepis, że poniżej iluś tam nie realizuje
    > bezgotówkowej zapłaty.

    IMO sprawe rozwiazalby obwiazek umieszczenia informacji o limicie przy
    naklejce.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 102. Data: 2007-12-19 08:47:41
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 18 Dec 2007 23:46:29 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > zakresie przez sklepy. Z tych przyczyn przykładowo nie robię zakupów w
    > sklepach sieci LIDL, która realizuje karty od 20 zł. W moim mieście nie
    > spotkałem się w innym sklepie z takim ograniczeniem.

    A w Biedronce zdaje się w ogóle nie ma terminali. A mój rekord płatności
    kartą to 1,50 zł - za Wyborczą, w Empiku ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 103. Data: 2007-12-19 08:49:29
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 19 Dec 2007 00:16:28 +0100, kam napisał(a):

    > określenie sposobu zapłaty nie jest częścią oferty zawarcia umowy
    > sprzedaży?

    No to pytanie na ile nalepka na drzwiach jest taką ofertą - czyli na ile
    nalepka na szybie + towar na półce = sposób zapłaty za ten towar.

  • 104. Data: 2007-12-19 18:17:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > IMO sprawe rozwiazalby obwiazek umieszczenia informacji o limicie przy
    > naklejce.

    No toteż o tym pisałem, gapciu.

  • 105. Data: 2007-12-19 18:53:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:4sjiohz1dgrw$.pvry8868uxx$.dlg@40tude.net...

    > IMO sprawe rozwiazalby obwiazek umieszczenia informacji o limicie przy
    > naklejce.

    Jest to jakieś tam rozwiązanie. Problem w tym, ze z tego co wiem, to te
    limity są nielegalne z punktu widzenia umów podpisanych przez sklepy z
    agentami rozliczeniowymi.

  • 106. Data: 2007-12-19 18:59:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fkalrd$nba$4@inews.gazeta.pl...

    > A w Biedronce zdaje się w ogóle nie ma terminali. A mój rekord płatności
    > kartą to 1,50 zł - za Wyborczą, w Empiku ;-)

    Sklepów, w których nie ma terminali jest masa i nie o to mi chodzi. Po
    prostu czasem nie mam przy sobie gotówki albo drobnych i chciał bym
    wiedzieć, że kartą zapłacić się nie da. Moim zdaniem najprostszym by było
    nieoznaczanie sklepów nierealizujacych WSZYSTKICH transakcji oznaczeniami z
    logo i tyle. Wówczas nikt nie będzie mógł mieć pretensji do nikogo, że nie
    przyjęto jakiejś tam zapłaty kartą.

    Teraz mi się przypomniało, że chyba jeszcze limity mają w INTERMARCHE.
    Przynajmniej kiedyś mieli. Teraz nie wiem, bo nie robię tam zakupów. LIDL
    limity jakoś nie dawno chyba wprowadził, bo mnie ostatnio kasjerka
    zaskoczyła i stad mi utkwiło w pamięci.

  • 107. Data: 2007-12-19 20:26:57
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    kam pisze:

    > co za różnica? jedno i drugie jest przed zawarciem umowy sprzedaży

    A kto nie chce zawrzec umowy sprzedazy czyli de facto odmawia sprzedazy
    towaru wystawionego na widok publiczny? Sprzedawca, a wiec popelnia w
    tym wypadku wykroczenie.

    Jacek

  • 108. Data: 2007-12-19 20:27:53
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Olgierd pisze:
    > A mój rekord płatności
    > kartą to 1,50 zł - za Wyborczą, w Empiku ;-)

    Moj to chyba 50 groszy na stacji Orlenu :)

    Jacek

  • 109. Data: 2007-12-19 21:06:19
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Moj to chyba 50 groszy na stacji Orlenu :)

    Ja kiedyś zapłaciłem kartą za zapałki w Mini Europie.
    A zrobiłem to złośliwie, nie ukrywam (kilka zakupów kartą
    pod rząd), bo mi kasjerka nie chciała przyjąć banknotu,
    który wcześniej w tym samym sklepie mi wydano na innym stoisku.

    Piotr

  • 110. Data: 2007-12-20 09:48:56
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2007 21:26:57 +0100, castrol napisał(a):

    > A kto nie chce zawrzec umowy sprzedazy czyli de facto odmawia sprzedazy
    > towaru wystawionego na widok publiczny? Sprzedawca, a wiec popelnia w
    > tym wypadku wykroczenie.

    Nie popelnia, bo oferta brzmi "do 20zl gotowka, powyzej karta"