  • 31. Data: 2006-01-22 21:04:13
    Temat: Re: Pisma z sądu - czy informować?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >> co chce ukryc ?
    >

    > Ktokolwiek prosil o nieujawnianie.

    nikt nie ma prawa zadac nieujawniania IP wypowiadajac sie na forum, adres IP
    to nie dane osobowe

    > sam w sobie nie, natomiast narusza to prywatnosc.

    w jakim sensie naruszy prywatnosc podanie adesu IP organom scigania ktorzy
    na tej podstawie beda mogli ustalic
    miejsce twojego pobytu ?

    P.

  • 32. Data: 2006-01-22 21:09:53
    Od: july <m...@h...pl>

    Przemek R... wrote:

    > przykro mi ale sie mylisz, to przestepstwo scigane z oskarzenia prywatnego,
    > procz oplaty (ktora pokrywa przegrany)
    > praktycznie niczym sie nie rozni od innych przestepstw. My nie piszemy o
    > sprawie cywilnej.

    Rozni sie bardzo. Bo jezeli debil ma slabe nerwy to niech nie uzywa
    internetu. A jezeli juz dostal pryszczy na posladku to niech procesuje
    sie cywilnie. Bo panstwo nie ma zadnego interesu troszczyc sie o uczucia
    debili uzywajacych jak by nie bylo pobliczne forum.

  • 33. Data: 2006-01-22 21:12:36
    Od: july <m...@h...pl>

    Przemek R... wrote:

    > nikt nie ma prawa zadac nieujawniania IP wypowiadajac sie na forum, adres IP
    > to nie dane osobowe

    bezposrednio nie. ale przeciez nie chce ujawnienia zeby powiesic sobie
    nad lozkiem.

    > w jakim sensie naruszy prywatnosc podanie adesu IP organom scigania ktorzy
    > na tej podstawie beda mogli ustalic
    > miejsce twojego pobytu ?

    Bo nie prokuratorowi wiedziec z kim kiedy sypiam. Nie za to mu placimy.

  • 34. Data: 2006-01-22 21:14:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > cywilnie. Bo panstwo nie ma zadnego interesu troszczyc sie o uczucia
    > debili uzywajacych jak by nie bylo pobliczne forum.

    a jaki interes ma w przypadku ukarania za naruszenie nietykalnosci cielesnej
    ?

    P.

  • 35. Data: 2006-01-22 21:15:03
    Temat: Re: Pisma z s?du - czy informowaae?
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula)

    july napisał(a):

> [...]
    > sie cywilnie. Bo panstwo nie ma zadnego interesu troszczyc sie o uczucia
    > debili uzywajacych jak by nie bylo pobliczne forum.

    Tutaj zostal pomowiony o oszustwo (sprzedawanie podrabianej odziezy)
    lokalny przedsiebiorca, wiec nie chodzi o sytuacje ze pan Zdzisiek
    powiedzial cos na Henia.

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/

  • 36. Data: 2006-01-22 21:27:17
    Od: july <m...@h...pl>

    Przemek R... wrote:\
    \

    > a jaki interes ma w przypadku ukarania za naruszenie nietykalnosci cielesnej
    > ?

    Szkody spoleczne sa wieksze.

  • 37. Data: 2006-01-22 21:29:39
    Od: july <m...@h...pl>

    Michał Margula wrote:

    > Tutaj zostal pomowiony o oszustwo (sprzedawanie podrabianej odziezy)
    > lokalny przedsiebiorca, wiec nie chodzi o sytuacje ze pan Zdzisiek
    > powiedzial cos na Henia.

    Wszystko zalezy co dokladnie napisal.

    Pomowieniem jest zarzut o ktorym zarzucajacy z gory wie ze jest falszywy.

    I dalej nie ma podstaw zawracania d. sadom karnym.

  • 38. Data: 2006-01-23 12:14:39
    Temat: Re: Pisma z s?du - czy informowaa?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wszystko zalezy co dokladnie napisal.

    tylko akurat nie do ciebie ocena nalezy, teraz chodzi o ustalenie danych

    > Pomowieniem jest zarzut o ktorym zarzucajacy z gory wie ze jest falszywy.

    mala korekta, ktorego na moment zarzucenia pomawiajacy nie jest w stanie
    udowodnic pomawianemu..

    > I dalej nie ma podstaw zawracania d. sadom karnym.

    sa, poniewaz w ten pososb tlumaczy sie takim osobom jak Ty ze wolnosc slowa
    nie sluzy wycieraniu dupy o czyjas twarz.
    A ogolno spolecznei przeswiadczenei ze jest inaczej ,akurat moim zdaniem
    jest bardzo szkodliwe. I doprowadza czesto do nieszcesc.Czesto jest to motyw
    popelninia innego przestepstwa .

  • 39. Data: 2006-01-23 12:16:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > bezposrednio nie. ale przeciez nie chce ujawnienia zeby powiesic sobie nad
    > lozkiem.

    nie, po to by ustalic dane osoby wyslyjacej post Aby moc ja przesluchac i
    dojsc do prawdy.

    > Bo nie prokuratorowi wiedziec z kim kiedy sypiam. Nie za to mu placimy.

    tak samo bedziesz mowic jezlei prokuraror zechce ustalic dane mordercy ?

    P.

  • 40. Data: 2006-01-23 12:17:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Szkody spoleczne sa wieksze.

    uzasadnij. (Wez tez pod uwage skutki oszcesrtw, do czego to mzoe
    doprowadzic)