  • 21. Data: 2011-09-12 17:33:09
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-12 19:21, dulek pisze:

    > Wiem, jakiej odpowiedzi oczekuję: oczekuję odpowiedzi na zadane przez
    > siebie pytanie, a nie pajacyków jakiegoś domorosłego pseudomędrca, bo
    > prawnikiem Cię przecież nazwać nie sposób. I daj se już na luz, przed
    > nikim nie rośniesz po takich wypowiedziach.

    Zapłać ten mandat i przestań mędzić. :(

    --
    spp

  • 22. Data: 2011-09-12 18:05:22
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    Użytkownik "witek":

    > przyszedl hrabia i sie madrzy w chlewiku

    Ja się mądrzę? Ja zadałem pytanie, a Ty skoro nie potrafisz na nie
    odpowiedzieć, nie pisz po prostu.

  • 23. Data: 2011-09-12 18:13:33
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    Użytkownik "witek:
    > wiesz, nie wypada. taka ujma na honorze nie przystoi.
    > bez wydarcia japy nie da rady.

    Nie darłem japy, nadinterpretujesz. Na pewno nie jesteś prawnikiem, jeśli
    jednak, wydaje mi się, że bardzo słabym. Nie potrafisz dyskutować, zje Cię
    przeciętny adwersarz.
    Uważam, że jeśli mam jakieś wątpliwości natury prawnej, ta grupa jest
    miejscem, w którym mogę poszukać pomocy. Parę razy ją znalazłem, dzisiaj
    też, ponieważ znalazł się człowiek, który mi odpowiedział rzeczowo. Ty
    natomiast nie miałeś nic do powiedzenia, odpowiedz więc sobie sam na
    pytanie, kto tu japą bez sensu kłapie. Po co się odzywasz, skoro nie
    chcesz/potrafisz mi pomóc? Nie wiem.

  • 24. Data: 2011-09-12 18:43:17
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-12 20:13, dulek pisze:

    > kłapie. Po co się odzywasz, skoro nie
    > chcesz/potrafisz mi pomóc? Nie wiem.

    Bo ma na to ochotę? W końcu jest to grupa
    dyskusyjna a nie darmowe centrum pomocy prawnej.

    JK

  • 25. Data: 2011-09-12 19:48:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Sep 2011, dulek wrote:

> [...]
    > jednak, wydaje mi się, że bardzo słabym. Nie potrafisz dyskutować, zje Cię

    Khm.
    Gościa który wypada z równowagi po prostym i nieskompliwanym, do tego
    zgodnym z prawem stwierdzeniu, tym bardziej zje. Nawet, a nawet
    szczególnie wtedy, jeśli ono jest obliczone na wyprowadzenie z równowagi ;)
    Kto zaczął z "pajacykami" i "domorosłymi mędrcami"?

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2011-09-12 20:04:14
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    Użytkownik "JK":
    > Bo ma na to ochotę? W końcu jest to grupa dyskusyjna a nie darmowe centrum
    > pomocy prawnej.

    Tak, grupa dyskusyjna "prawo". Poniżej masz trzy jego wypowiedzi. Która ma z
    prawem coś wspólnego? O takie dyskusje tutaj chodzi? Więc lepiej skończmy
    już...

    ale nikt tutaj nie zamierza ci udzialac odpowiedzi, ktorej oczekiwales

  • 27. Data: 2011-09-12 20:28:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/12/2011 3:04 PM, dulek wrote:
> [...]
    > przyszedl hrabia i sie madrzy w chlewiku
    > wiesz, nie wypada. taka ujma na honorze nie przystoi. bez wydarcia japy

    a wez teraz przeczytaj swoje posty.
    jak dojdziesz do wniosku, ze wpadłeś i wszystkich ustawiasz po kątach bo
    napisali nie tak jak chciałeś to daj znać.

  • 28. Data: 2011-09-12 20:39:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin dulek

    > Nie darłem japy, nadinterpretujesz. Na pewno nie jesteś prawnikiem,
    > jeśli jednak, wydaje mi się, że bardzo słabym. Nie potrafisz dyskutować,
    > zje Cię przeciętny adwersarz.

    Ale po co z nim dyskutujesz? Ma prawo napisać co mu się podoba, to
    usenet. Z drugiej strony Ty masz pełne prawo to olać i nie przejmować się
    marudzeniem kilku osób według których każdy mandat należy grzecznie
    przyjąć, a wręcz dokonać samoukarania, "bo tak".

    Co do tematu -- na próby zbijania ze 100 zł na 50 szkoda czasu, lepiej
    poświęć go, żeby te 50 zł zarobić. Jeśli nie chcesz dostać punktów to
    wielkiego problemu z tym nie będzie, skoro na zdjęciu nie widać, kto
    prowadzi, bo to nie samochód dostaje mandat, ani nie jego właściciel,
    tylko kierowca. Tyle, że wtedy właściciel ma sporą szansą na mandat za
    niewskazanie komu powierzył auto wyższy niż te 100 zł.

  • 29. Data: 2011-09-12 20:44:45
    Od: Jawi <t...@p...pl>

> [...]
    > prawnikiem Cię przecież nazwać nie sposób. I daj se już na luz, przed
    > nikim nie rośniesz po takich wypowiedziach.

    A nie przyszło Ci do głowy, że piszesz na grupę "DYSKUSYJNĄ" i
    wywołujesz "DYSKUSJĘ"? Oczekiwać to Ty możesz... :))))
    Do prawnika idź i oczekuj konstruktywnej odpowiedzi, która będzie
    brzmieć: zapłać ten zasrany mandat w wysokości 100pln biznesmenie za dychę:)

  • 30. Data: 2011-09-12 20:45:56
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-12 22:04, dulek pisze:
    > Użytkownik "JK":
    >
    > Tak, grupa dyskusyjna "prawo". Poniżej masz
    > trzy jego wypowiedzi. Która ma z prawem coś
    > wspólnego? O takie dyskusje tutaj chodzi? Więc
    > lepiej skończmy już...

    Jesteś obrażony? :-) zluzuj poślady kolego.
    Przekroczyłeś przepisy i usiłujesz się
    wyślizgać. Samo w sobie nie jest to naganne
    ale styl w jakim prowadzisz dyskusję jest co
    najmniej buracki. Opisując swój problem na
    forum publicznym musisz liczyć się z tym, że
    zostaniesz zjebany jak pies za próbę
    uniknięcia kary. Takie życie. Chcesz mieć
    odpowiedź podaną kulturalnie na tacy to idź do
    prawnika. Tyle, że tego nie zrobisz bo
    musiałbyś mu zapłacić. Tak więc jak mówi
    przysłowie "Darowanemu koniowi..."

    > ale nikt tutaj nie zamierza ci udzialac
    > odpowiedzi, ktorej oczekiwales
    > przyszedl hrabia i sie madrzy w chlewiku
    > wiesz, nie wypada. taka ujma na honorze nie
    > przystoi. bez wydarcia japy nie da rady

    Te cytaty (nieudolne, nawiasem mówiąc)
    bezczelnie wyrwałeś z kontekstu. Czytelnicy
    tej grupy mają zaś cały wątek zapisany i mogą
    dokładnie prześledzić jego rozwój.

    Swoją drogą nie jest ci wstyd zadawać takie
    pytania? Twoja żona ma firmę, stać was było na
    zakup samochodu, zakładam więc, że powodzi ci
    się nie najgorzej. A tymczasem pytasz jak
    wyżebrać od straży gminnej obniżenie mandatu o
    jakieś drobniaki.

    --
    JK