  • 11. Data: 2011-09-12 15:33:15
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    > a nie uwazasz, ze wypadaloby po prostu zaplacic, a nie kopac sie?

    Nie odpowiada się pytaniem na pytanie. Następny mądry. Wydaje Ci się, że
    takiej odpowiedzi oczekiwałem?

  • 12. Data: 2011-09-12 15:33:53
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    > Tak, za jakieś 34 miesiące. Na razie trwa okres przejściowy.

    Ano, już doczytałem. Czyli mail z prośbą o obniżenie mandatu.
    Pozdr.

  • 13. Data: 2011-09-12 15:54:05
    Od: to <t...@x...abc>

    begin witek

    > a nie uwazasz, ze wypadaloby po prostu zaplacic, a nie kopac sie?

    Proponuję, żebyś poszedł dalej i zamontował w aucie kamerkę, którą
    będziesz nagrywał wszystkie swoje trasy, a następnie w domu przeglądał
    materiał i zgłaszał do najbliższej komendy wszystkie swoje wykroczenia.

  • 14. Data: 2011-09-12 16:22:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/12/2011 10:33 AM, dulek wrote:

    > Nie odpowiada się pytaniem na pytanie. Następny mądry. Wydaje Ci się, że
    > takiej odpowiedzi oczekiwałem?

    ale nikt tutaj nie zamierza ci udzialac odpowiedzi, ktorej oczekiwales.

    a nawiasem mowiac, skoro wiesz jakiej odpowiedzi oczekujesz, to ....

  • 15. Data: 2011-09-12 16:32:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dulek napisa?(a):

    > Nawet jeśli firma jest żony i jechaliśmy razem służbowo?

    Wtedy nie uzylbys okreslenia "auto jest na zone".

    > Jak nie masz merytorycznie nic do powiedzenia to sobie po prostu daruj.

    Z pewnego punktu widzenia to nie ma nic do rzeczy.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 16. Data: 2011-09-12 17:17:35
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    > Wtedy nie uzylbys okreslenia "auto jest na zone".

    Niby dlaczego?
    Przestań się już kompromitować.

  • 17. Data: 2011-09-12 17:21:10
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    > ale nikt tutaj nie zamierza ci udzialac odpowiedzi, ktorej oczekiwales.

    A to Ty jesteś tu wszechwiedzącym i masz prawo wypowiadać się w imieniu
    wszystkich, tak?

    > a nawiasem mowiac, skoro wiesz jakiej odpowiedzi oczekujesz, to ....
    Wiem, jakiej odpowiedzi oczekuję: oczekuję odpowiedzi na zadane przez siebie
    pytanie, a nie pajacyków jakiegoś domorosłego pseudomędrca, bo prawnikiem
    Cię przecież nazwać nie sposób. I daj se już na luz, przed nikim nie
    rośniesz po takich wypowiedziach.

  • 18. Data: 2011-09-12 17:26:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/12/2011 12:21 PM, dulek wrote:

> [...]
    > prawnikiem Cię przecież nazwać nie sposób. I daj se już na luz, przed
    > nikim nie rośniesz po takich wypowiedziach.

    przyszedl hrabia i sie madrzy w chlewiku

  • 19. Data: 2011-09-12 17:26:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.09.2011 18:32), januszek wrote:
    > dulek napisa?(a):

    > Wtedy nie uzylbys okreslenia "auto jest na zone".

    A jakiego miałby użyć określenia i dlaczego byłoby ono bliższe prawdy
    niż "auto jest na żonę"?

    p. m.

  • 20. Data: 2011-09-12 17:28:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/12/2011 12:33 PM, spp wrote:

    > Zapłać ten mandat i przestań mędzić. :(

    wiesz, nie wypada. taka ujma na honorze nie przystoi.
    bez wydarcia japy nie da rady.