  • 1. Data: 2008-02-28 18:05:17
    Temat: Pilne -proszę o pomoc
    Od: "Zocha" <Z...@a...pl>

    Witam!

    Pilnie poszukuję aktualnch adresów e-mail
    wszystkich Urzędów Marszałkowskich.
    Oczywiście nie mam zamiaru wysyłać do nich
    żadnego spamu.
    Szukałam w Google, ale otrzymałam tylko listę
    z numerami telefonów.

    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 2. Data: 2008-02-28 18:20:43
    Temat: Re: Pilne -proszę o pomoc
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zocha" <Z...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oczywiście nie mam zamiaru wysyłać do nich
    > żadnego spamu.
    > Szukałam w Google, ale otrzymałam tylko listę

    A ja otrzymałem adresy mailowe. Tu przykałdowo dla podlasia:
    http://bip.umwp.wrotapodlasia.pl/index.php?pid=dane_
    telead
    Wybacz, ale nie chce mi się wypisywać wszystkich.

  • 3. Data: 2008-02-28 18:25:08
    Od: "Zocha" <Z...@a...pl>

    > A ja otrzymałem adresy mailowe. Tu przykałdowo dla podlasia:
    > http://bip.umwp.wrotapodlasia.pl/index.php?pid=dane_
    telead
    > Wybacz, ale nie chce mi się wypisywać wszystkich.

    Nie chodziło mi o pojedyńcze wyszukiwanie poszczególnych adresów.
    ale o listę. Z telefonami i "zwykłymi" adresami można takie znaleźć,
    ale z listą adresów e-mail już nie.
    Może jednak gdzieś jest, najlepiej jakaś oficjalna, bo z aktualizacją
    stron poszczególnych urzędów może być różnie.

    Pozdrawiam
    Zocha.

  • 4. Data: 2008-02-28 18:37:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 28 Feb 2008 19:25:08 +0100, "Zocha" <Z...@a...pl> wrote:

    >Nie chodziło mi o pojedyńcze wyszukiwanie poszczególnych adresów.
    >ale o listę. Z telefonami i "zwykłymi" adresami można takie znaleźć,
    >ale z listą adresów e-mail już nie.
    Skoro nie mozna znalezc to znaczy ze nie ma. Ale jak juz zrobisz to
    wrzuc do sieci moze sie komus kiedys przyda.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 5. Data: 2008-02-28 19:13:58
    Od: "Zocha" <Z...@a...pl>

    ne_telead

    > Skoro nie mozna znalezc to znaczy ze nie ma. Ale jak juz zrobisz to
    > wrzuc do sieci moze sie komus kiedys przyda.

    Jak na razie to ja prosiłam o pomoc w znalezieniu.

    Zocha

  • 6. Data: 2008-02-28 19:29:52
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Zocha pisze:
    > Jak na razie to ja prosiłam o pomoc w znalezieniu.
    >
    > Zocha

    Myślisz, że Urzędy Marszałkowskie zmieniają swoje dane co miesiąc?
    Co za problem raz i skutecznie zebrać dane?

    --
    k.

  • 7. Data: 2008-02-28 19:34:19
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Zocha" <Z...@a...pl> wrote
    > Pilnie poszukuję aktualnch adresów e-mail
    > wszystkich Urzędów Marszałkowskich.
    > Oczywiście nie mam zamiaru wysyłać do nich
    > żadnego spamu.

    A ile tych urzędów jest, tysiące...? Na palcach dwóch rąk i nóg można
    policzyć. Trudno sprawdzić każdy po kolei....?

  • 8. Data: 2008-02-28 19:45:30
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    > Jak na razie to ja prosiłam o pomoc w znalezieniu.

    jak na razie to stracilas godzine czekajac na odpowiedz - w tym czasie
    mozna bylo znalesc wszystkie samodzilnie

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 9. Data: 2008-02-28 19:57:58
    Temat: Re: Pilne -proszÄ? o pomoc
    Od: "Zocha" <Z...@a...pl>

    > jak na razie to stracilas godzine czekajac na odpowiedz - w tym czasie
    > mozna bylo znalesc wszystkie samodzilnie

    A skąd wiesz, że nic innego nie robię tylko czekam?
    Jeśli tacy "logicy" odwiedzają grupę dotyczącą prawa, to nic ciekawego
    tutaj nie znajdę. Opuszczam tę "intelektualną" grupę.
    EOT

    Zocha

  • 10. Data: 2008-02-28 21:25:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Może jednak gdzieś jest, najlepiej jakaś oficjalna, bo z aktualizacją
    > stron poszczególnych urzędów może być różnie.

    Zobacz na te adresy. Przecież są w domenie rządowej. Wystarczy znaleźć
    kilka, by się zorientować, że w całej Polsce są jednakowe. Różnią się tylko
    nazwą województwa po tzw. małpce.