  • 11. Data: 2011-12-13 11:34:19
    Temat: Re: [Pilne!] Towar zakupiony przez internet
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Skorzystałem z opcji 'kup teraz', natomiast aukcja miała tez opcje
    > licytacji (ale ciężko teraz powiedzieć). Co zmienia każda z opcji, jesłi
    > chodzi o przysługujące mi prawo?

    Zwrot towaru nie dotyczy aukcji.
    Możliwe, że sprzedawca specjalnie robi aukcje i do nich dodaje Kup Teraz
    nieznacznie większą od wywoławczej po to by wymigać się od 10 dni.

    mp.

  • 12. Data: 2011-12-13 11:47:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-13 11:06:30 +0000, OMSON <o...@i...pl> said:

    > No coś Ty - przecież nie wiedziałem o tym.

    Oddycham z ulgą - kupowałeś po prostu coś, o czym nie wiedziałeś, czy i
    do czego ci to potrzebne.
    OK.

    > Czytałem sporo przed zakupem,

    Ale stronę producenta z forum olałeś...

    > Dobrze wiesz, że to nie pierwszy mój interfejs

    Nie, nie mam pojęcia który. Z opisu działań wnioskuję, że pierwszy kupowany.

    > Dlatego nie zamierzam brać tego na klatę

    A to zupełnie inna kwestia - oddaj sprzedawcy, żądaj pieniędzy. Tu cię
    wspieram moralnie.
    Ale za nierozeznanie tematu - nagana!
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-12-13 12:15:35
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Bydlę pisze:

    > Ale za nierozeznanie tematu - nagana!
    > ;-)

    No cóż - strzał w stopę - jak to sie kolokwialnie zwykło mawiać... ;)

    Pzdr, OMSON

  • 14. Data: 2011-12-13 14:41:21
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Michał Pysz pisze:

    > Zwrot towaru nie dotyczy aukcji.
    > Możliwe, że sprzedawca specjalnie robi aukcje i do nich dodaje Kup Teraz
    > nieznacznie większą od wywoławczej po to by wymigać się od 10 dni.

    Jeśli towar zakupiony był droga licytacji, natomiast nie działa (w
    sensie sprzętowo prawdopodobnie jest ok na 90% ale bez sterowników
    urządzenie jest martwe) to w jaki sposób mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy?

    Pzdr, OMSON

  • 15. Data: 2011-12-13 14:46:56
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2011-12-13 15:41, OMSON pisze:

> [...]
    > sensie sprzętowo prawdopodobnie jest ok na 90% ale bez sterowników
    > urządzenie jest martwe) to w jaki sposób mogę ubiegać się o zwrot

    Licytacja więc zwrot do 10 dni bez podawania powodu nie wchodzi w rachubę.

    Ale niezgodność towaru z umową chyba podchodzi po Twój przypadek.
    Ale nie orientuję się jak to wygląda.

    mp.

  • 16. Data: 2011-12-13 17:30:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Pysz p...@w...pl ...

    > Licytacja więc zwrot do 10 dni bez podawania powodu nie wchodzi w
    > rachubę.

    jesteś pewien, że ważny jest sposób wystawienia a nie sposób w jaki OMSON
    kupił czyli KT?

  • 17. Data: 2011-12-13 17:30:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik OMSON o...@i...pl ...

    > No cóż - strzał w stopę - jak to sie kolokwialnie zwykło mawiać... ;)

    takie to czasy.
    Piszą, że samochód ale trzeba doczytać na stronie producenta:
    - czy ma koła
    - czy jezdzi
    - czy spełania przepisy prawa w danym kraju
    - czy sie nie wykrzywai na zakretach
    Iid.

    Nie popadamy w paranoję?

  • 18. Data: 2011-12-13 19:17:52
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > jesteś pewien, że ważny jest sposób wystawienia a nie sposób w jaki OMSON
    > kupił czyli KT?
    Pewny to ja niczego nie jestem.
    Ale właśnie z tego powodu allegro swego czasu rozdzieliło wyraźnie
    aukcje od ofert sprzedaży.

    mp.

  • 19. Data: 2011-12-13 19:20:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-13 20:17, Michał Pysz pisze:
    > Pewny to ja niczego nie jestem.
    > Ale właśnie z tego powodu allegro swego czasu rozdzieliło wyraźnie
    > aukcje od ofert sprzedaży.

    Nie rozdzieliło - można wystawić aukcję, zawierającą zarówno licytację,
    jak i kup teraz. Wówczas jedynie skorzystanie z opcji kup teraz uprawnia
    do zwrotu w ciągu 10 dni.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2011-12-13 20:35:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie rozdzieliło - można wystawić aukcję, zawierającą zarówno
    > licytację, jak i kup teraz. Wówczas jedynie skorzystanie z opcji kup
    > teraz uprawnia do zwrotu w ciągu 10 dni.

    no własnie tez mi się tak wydawało.