  • 11. Data: 2003-07-13 22:15:00
    Temat: Re: Pijany na... koniu?
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

    Użytkownik "eva" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bes9fm$23j$1@news.onet.pl...

    > czyli jak wyjdę na spacer z psem to muszę być trzeźwa?
    > a jak wezmę ze trzy pieski to już chyba stado?

    Psa to sie prowadzi na smyczy a nie pedzi.

  • 12. Data: 2003-07-13 23:29:12
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <besllp$ceh$1@atlantis.news.tpi.pl> mithos napisał(a):

    > Psa to sie prowadzi na smyczy a nie pedzi.

    a jaki przepis "to" rozroznia? I jak tak, to czy prowadzac krowe na
    smyczy/lancuchu, moge byc "w trabe" pijany? ;)
    pozdrawiam Andrzej

  • 13. Data: 2003-07-14 10:42:08
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Sun, 13 Jul 2003 23:29:12 +0000 (UTC) *andrzej*
    <besq08$rvb$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

    > a jaki przepis "to" rozroznia? I jak tak, to czy prowadzac krowe na
    > smyczy/lancuchu, moge byc "w trabe" pijany? ;)

    Jak w Warszawie,to napewno nie! :-)

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 14. Data: 2003-07-14 12:22:18
    Od: "NKG" <n...@a...pl>

    cze

    > A na czym to polega ?

    Nie wiem, ale koledze robili to się go spytam...

    --
    Pozdro
    NKG

  • 15. Data: 2003-07-16 16:43:05
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    > ale podobno jak sie pochwalisz w takiej sytuacji ze masz prawko to moga ci
    > zabrac, nie wiem ile w tym prawdy, ale slyszalem to juz kilka razy

    A ja słyszałam gdzieś że wcale nie mają prawa zabierać bo rower to nie jest
    pojazd mechaniczny czy cos takiego, ale mogą ukarać za sprawadzanie
    neibezpieczeństwa pod wpływem alkoholu, czy coś takiego,nie pamiętam dobrze
    a ie ma prz sobei kodeksu
    pozdro
    kiz

  • 16. Data: 2003-07-20 22:43:33
    Od: "marcus075" <0...@x...wp.pl>

    > Psa to sie prowadzi na smyczy a nie pedzi.

    jakby na to nie patrzyć: na Doga Arlekina możesz sobie kupić siodło;P

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie

  • 18. Data: 2003-07-21 14:28:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl.nospam>

    On Sun, 13 Jul 2003 21:36:38 +0200, NKG wrote:
    >BTW ponoć w Niemczech, jak ci zabiorą prawko za jazde po pijanemu, to zanim
    >po 18 miesiącach przystąpisz do zdawania to ci robią test wątrobowy... tak
    >coś słyszałem...

    Art. 91. Prawo jazdy nie może być wydane osobie:
    1) u której w wyniku badania lekarskiego stwierdzono aktywną formę
    uzależnienia od alkoholu lub środka działającego podobnie do alkoholu,

    Wiec moze i u nas powinni robic takie testy ?

    J.

  • 17. Data: 2003-07-21 14:28:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl.nospam>

    On Sun, 13 Jul 2003 17:54:31 GMT, SzerszeN wrote:

    >ale podobno jak sie pochwalisz w takiej sytuacji ze masz prawko to moga ci
    >zabrac, nie wiem ile w tym prawdy, ale slyszalem to juz kilka razy

    Art. 87.
    § 1. Kto, znajdujac sie w stanie po uzyciu alkoholu lub podobnie
    dzialajacego środka, prowadzi pojazd mechaniczny w ruchu ladowym,
    wodnym lub powietrznym, podlega karze aresztu albo grzywny nie nizszej
    niz 50 zlotych.

    § 2. Kto, znajdujac sie w stanie po uzyciu alkoholu lub podobnie
    dzialajacego środka, prowadzi na drodze publicznej lub w strefie
    zamieszkania inny pojazd ni okreslony w § 1,
    podlega karze aresztu do 14 dni albo grzywny.

    § 3. W razie popelnienia wykroczenia okreslonego w § 1 lub 2 orzeka
    sie zakaz prowadzenia pojazdów.

    Wiec w zasadzie to obowiazkowo.
    Ba - radze uwazac na swoje prawko plywajac po pijaku, bo tez mozna
    przypadkiem podpasc pod jakas kombinacje warunkow ..

    J.