  • 91. Data: 2011-04-20 13:23:54
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ikmtq6hclcap447ate5rnqq24g632d3vvr@4ax.com...

    > Naucz się czytać ze zrozumieniem, uczyli tego w szkole.
    > Co innego logika, a co innego przepisy.

    W tym wypadku - zgodnie z logika - nie ma sprzecznosci.
    W lewo to w lewo.
    Tylko Twoja logika (gdzie w lewo = prosto) tutaj generuje sprzecznosci.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 92. Data: 2011-04-20 13:49:57
    Od: "t" <t...@o...pl>

    A na jakiej podstawie sądzicie, że B ma zielone światło?
    Nikt z tyłu świateł nie widzi.
    Może organizator ruchu na tym skrzyżowaniu nie był idiotą i zielone światło
    mają A i C a B czerwone i ew. zieloną strzałkę.
    A co jeśli któreś ze świateł się zepsuje?
    Ciekawie będzie.

    pozdrawiam

  • 93. Data: 2011-04-20 13:54:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "t" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Może organizator ruchu na tym skrzyżowaniu nie był idiotą i zielone
    > światło mają A i C

    no to dopiero wtedy byłby idiotą, jeśli te zielone nie byłyby kierunkowe

  • 94. Data: 2011-04-20 13:56:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Może organizator ruchu na tym skrzyżowaniu nie był idiotą i zielone
    > światło mają A i C a B czerwone i ew. zieloną strzałkę.

    No a jak A i C chca obaj jechac *na wprost* (nie skrecic droga "z
    pierwszenstwem", ale literalnie na wprost obaj widza swiatlo zielone wiec
    jada), to co wtedy ?

    Jesli juz, to albo tylko A powinien miec zielone (i potem kolejno tylko B,
    tylko C, tylko D - optymalne, gdy drogi sa waskie i nie mozna wyodrebnic
    dodatkowych pasow ruchu),

    Albo kierunkowe z dodatkowymi pasami ruchu - wtedy A mialby zielone swiatlo
    w ksztalcie strzalki w lewo a C - w prawo i sobie rzeczywiscie moga obaj
    jechac gdy skecaja ku sobie albo krotys z nich bedzie czekal na otwarcie
    innwego wybranego kierunku.

    > A co jeśli któreś ze świateł się zepsuje?
    > Ciekawie będzie.

    W takim wypadku ciekawie bedzie i na duzo prostszych skrzyzowaniach.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 95. Data: 2011-04-20 13:59:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-20 15:54, szerszen pisze:

    > no to dopiero wtedy byłby idiotą, jeśli te zielone nie byłyby kierunkowe

    Otóż to, wszyscy zakładają że samochód na wprost też ma zielone. :) IMHO
    tak nie jest, chyba, że ktoś poda lokalizację takiego krzyżowania z
    podobnym rozwiązaniem. :)

    --
    spp

  • 96. Data: 2011-04-20 14:25:13
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości grup

    >Teraz gdy swiatla nie rozstrzygaja, schodzi sie od razu do przepsiow
    >ogolnych (z zastrzezeniem okreslonego w rozporzadzeniu wyjatku dla pojazdow
    >szynowych).

    Byzydura. To zejście niżej ma zastosowanie tylko w przypadku znaków
    określających pierwszeństwo. W każdym innym przypadku znaki są nadal "nad"
    przepisami.

  • 97. Data: 2011-04-20 14:33:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/20/2011 4:31 AM, Paweł wrote:
    > Pojazd A nie zmienia kierunku ruchu (błąd na rycinie - nie powinien
    > włączyć migacza) jedzie zgodnie z krzywizną JEGO drogi.

    Powinni ci dać dozywotni zakaz prowadzenie czegokolwiek po za krową na
    uwięzi.

  • 98. Data: 2011-04-20 14:37:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/20/2011 5:49 AM, Paweł wrote:
> [...]
    com...

    > mam
    >
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > Zgodnie z interpretacją:
    > WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO
    > KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI
    > w GDAŃSKU
    > a rozmawiałem z dyżurnym przed chwilą, jeżeli jestem na drodze z
    > pierwszeństwem przejazdu, ta droga zakręca na skrzyżowaniu, a ja nie
    > zjeżdżam z tej drogi NIE DOKONUJĘ MANEWRU ZMIANY KIERUNKU RUCHU.
    >
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    najwyrazniej dostałeś odpowiedz na inne pytanie niż zadałeś.

  • 99. Data: 2011-04-20 14:45:31
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Lubę krowy ;-)

    Paweł

  • 100. Data: 2011-04-20 15:11:06
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-20 15:49, t pisze:
    > A na jakiej podstawie sądzicie, że B ma zielone światło?

    Bo wtedy A powinien widzieć sygnalizator S3