  • 11. Data: 2017-12-20 15:32:20
    Temat: Re: Pieniądze emerytów na premie w ZUS
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 20 Dec 2017 15:24:42 +0100, Animka napisał(a):

    > Nie wiem. Zwróć się do niego. Może coś zasugeruje.

    Zapewne zachowuje je dla siebie, żeby nie dzielić się wygraną.
    Przepowiedni udziela gratis, z dobroci serca.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 12. Data: 2017-12-20 15:58:14
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-12-20 o 15:24, Animka pisze:

    > Nie wiem. Zwróć się do niego. Może coś zasugeruje.
    > Mnie też by się przydały trafne numerki lotka.

    Czy mogą być z zeszłego tygodnia? Mało używane.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 13. Data: 2017-12-20 15:59:44
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-12-20 o 15:32, Olin pisze:

    > Zapewne zachowuje je dla siebie, żeby nie dzielić się wygraną.

    Te numerki, które mają być wylosowane, przekazuje TotoLotkowi, przed
    losowaniem, aby wiedzieli co mają wylosować.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 14. Data: 2017-12-20 17:31:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 15:59, Wojtek pisze:

    > Te numerki, które mają być wylosowane, przekazuje TotoLotkowi, przed
    > losowaniem, aby wiedzieli co mają wylosować.

    Lotto to ma cwany system komputerowy, który po przeanalizowaniu skresleń
    na kuponach wie jakie kuleczki-numerki wypychać jako wylosowane.
    Jestem pewna na 99,9% (żeby ktoś się mnie nie czepnął).

    --
    animka

  • 15. Data: 2017-12-20 17:32:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Zapewne zachowuje je dla siebie, żeby nie dzielić się wygraną.
    > Przepowiedni udziela gratis, z dobroci serca.

    W telewizji, wywiadach czy na portalach na pewno mu płacą.

    --
    animka

  • 16. Data: 2017-12-20 17:33:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 15:58, Wojtek pisze:

    > Czy mogą być z zeszłego tygodnia? Mało używane.

    Wsadź sobie do butów, żebyś był wyższy :-) ;-)

    --
    animka

  • 17. Data: 2017-12-20 20:05:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.12.2017 o 14:31, t-1 pisze:

    > Zawsze któryś jasnowidz coś przewidzi.
    > Problemem jest, żeby przewidzieć który.

    Elementarne Łotsonie. Trzeba zapytać jasnowidza:P

    Shrek

  • 18. Data: 2017-12-21 09:26:53
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-12-20 o 17:31, Animka pisze:

    > Lotto to ma cwany system komputerowy, który po przeanalizowaniu skresleń
    > na kuponach wie jakie kuleczki-numerki wypychać jako wylosowane.
    > Jestem pewna na 99,9% (żeby ktoś się mnie nie czepnął).

    Jeżeli coś jest losowane przez program komputerowy, to takie losowanie
    można sobie schować gdzieś głęboko. Program można tak napisać, że może
    wylosować to co chce zleceniodawca.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 19. Data: 2017-12-21 23:04:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-21 o 09:26, Wojtek pisze:

    > Jeżeli coś jest losowane przez program komputerowy, to takie losowanie
    > można sobie schować gdzieś głęboko. Program można tak napisać, że może
    > wylosować to co chce zleceniodawca.

    Mniej więcej w ten "deseń" napisałam.

    Prrogram może być tak ustawiony, że sam wyliczy ile było skreśleń na
    dane cyferki i wybierze te korzystniejsze dla Lotto.

    --
    animka

  • 20. Data: 2017-12-21 23:13:39
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/21/2017 4:04 PM, Animka wrote:
    > Prrogram może być tak ustawiony

    Morze jest szerokie i głębokie.

    Równie dobrze może być tak ustawiony, żeby wylosować literkę Z.
    Szkopuł w tym, że nie jest.