  • 351. Data: 2005-10-17 09:51:11
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie>

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > raczej Ty
    (...)
    > od kiedy media sa instytucja ktorej zglasza sie przestepstwa ?

    W chamstwie ścigać się z Tobą nie będę. Nie mam szans.
    Merytorycznie mogę próbować rozmawiać - błądząc, szukając odpowiedzi,
    rozwiązań - zatem odpowiem w ten sposób: laborant ewidentnie nie jest
    człowiekiem rozsądnym, nie wiedział więc co powinien zrobić, zobaczył
    dziwne zdjęcia, poczuł, że coś jest z nimi nie tak. Poszedł do gazety po
    podpowiedź.
    I na koniec: nie bluzgaj wszystkich, którzy się z Tobą nie zgadzają, to
    naprawdę głupie i niepotrzebne.

    --
    Olgierd

  • 352. Data: 2005-10-17 09:57:26
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie>

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > zdjecie pierdniecia mowisz ?

    Nagranie dźwiękowe rozpowszechnione w formie mp3 na mojej stronie - bez
    zgody performera oraz podstępnie nagrywającego (bez zgody performera)
    podsłuchiwacza.
    Jeśli poproszę Cię o zrobienie mi zdjęcia z wakacji moim aparatem -
    niewątpliwie będziesz autorem tego zdjęcia - to też jest to utwór, do
    którego masz niewątpliwie prawa, a zatem nie mogę niczego zrobić z tą
    fotografią bez Twojej zgody?

    --
    Olgierd

  • 353. Data: 2005-10-17 10:09:12
    Od: "KOMTUR" <k...@m...jest.obok.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:diqlkt$ppv$1@inews.gazeta.pl...

    > jezlei by "udupila" wowczas moglby powiadomic ale nie przekazujac zdjec.

    Nie znam sie, ale c zy on by byl jakas strona w tej sprawie.
    Chodzi mi o to czy zostalby powiadomiony o wynikach sledztwa itp.

    Pozdrowka

    --
    KOMTUR

    Bank zdjęć royalty free
    www.stockphoto.komal.pl

  • 354. Data: 2005-10-17 10:20:32
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    > Nie ma cudzej własności kiedy mowa o przestępstwie.

    a o tym czy jest to przestepstwo orzeka fotograf?

  • 355. Data: 2005-10-17 10:25:27
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie> napisał w wiadomości

    > Nagranie dźwiękowe rozpowszechnione w formie mp3 na mojej stronie - bez
    > zgody performera oraz podstępnie nagrywającego (bez zgody performera)
    > podsłuchiwacza.

    Prawa autorskie i pokrewene, poczytaj ale ze zrozumieniem

    Teoretycznie tak

    Jacek

  • 356. Data: 2005-10-17 10:27:21
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    > Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:dipft3$ej3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > leżały
    >
    > Nie wykluczone. Poza tym wiele mogę pomóc i zdjęcia obecne. Jakieś
    > znamię. Może blizna. Człowiek ma wiele znaków charakterystycznych.
    > Kwestia poszukania.

    prawdopodobnie na podstawie otoczenia widocznego na zdjeciach wiadomo, w
    ktorym inkubatorze bylo dziecko a to juz zaweza krag poszukiwan. poza tym
    takie dzieci nie leza 2-3 dni

  • 357. Data: 2005-10-17 10:27:46
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiedziałam, ale teraz się dowiedziałam.

    A podobno mama jestes :)

    Jacek

  • 358. Data: 2005-10-17 10:40:04
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie>

    "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał(a):

    > Teoretycznie tak

    Mogę prosić o wyjaśnienie - bo dla mnie "teoretycznie" tak to ani tak ani
    nie - czyli "nie wiem" ;-)
    A może wystarczy przyjąć, że pewna kategoria zdjęć nie jest ani
    dostatecznie twórcza ani zindywidualizowana, aby stanowić utwór będący
    przedmiotem prawnoautorskiej ochrony?

    --
    Olgierd

  • 359. Data: 2005-10-17 10:54:15
    Od: Morgael <m...@g...com>

    Skąd Andrzeju ty bieresz energie na klepanie w zasadzie tego samego
    każdemu z osobna... ja bym sobie podarował ;-)

    Czytałem w sumie całe drzewo i przychylam sie do ukarania pielęgniarek -
    bardziej jednak zawodowo niż kk. Bo do kk za wiele niejasności a i faktu
    przestępstwa raczej nie widzę. A zawodowao mam na myśli - zakaz
    wykonywania zawodu. Sprawa prosta - nie nadają się do pełnienia zawodu.
    Koniec.

    Laboludek nie poinformował organów ścigania - tu też nie podlega
    dyskusji nawet ewentualna opieszałość organów ścigania. Winnien ponieść
    karę.
    Koniec.

    Tutaj można jeszcze rozwodzić się ale zauważyłem, że w tym miejscu nie
    wolno tego robić, bo mając rację i stojąc z prawem w ręku ryzykujesz
    miano debila.

    Pozatym niezła medialna papka. Jest sensacja i to się liczy.

    Pozdrawiam.
    Łukasz B.
    --
    GG332269
    Morgael

  • 360. Data: 2005-10-17 11:13:22
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

> [...]

    > A może wystarczy przyjąć, że pewna kategoria zdjęć nie jest ani
    > dostatecznie twórcza ani zindywidualizowana, aby stanowić utwór będący

    dobrze, zgodnie z ustawa o prawach autorskich i pokrewnych jest to utwor a
    prawa autorskie osobiste do tego dziela ma osoba fotografujaca.

    Mozna przyjac ze osoba fotografujaca zbywa sie wszelkich praw majatkowych do
    dziela i ty mozesz nim rozporzadzac - ale prawa autorskie osobiste sa nadal
    wlasnoscia osoby ktora zdjecia ci robila

    Jacek