  • 261. Data: 2005-10-14 15:15:17
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 14 Oct 2005 01:35:52 +0200, *grzess*
    <news:dimr1s$5mk$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > "Z tego, co widać na zdjęciu (zdjęcia na ekranie), oraz z reszty tekstu
    > wynika, że pielęgniarki dziecko wyjęły z inkubatora do rutynowego
    > ważenia, a przy okazji sobie z nim zdjęcie zrobiły.

    Od kiedy to maleńkie dzieci budzi się w nocy do ważenia?
    Od kiedy to w nocy waży się dzieci?

    --
    Kaja

  • 262. Data: 2005-10-14 15:20:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:

    > Od kiedy to maleĹkie dzieci budzi siÄ w nocy do waĹźenia?
    > Od kiedy to w nocy waĹźy siÄ dzieci?

    A od kiedy noworodki znają się na zegarkach? I jeśli od dawna, to
    dlaczego mój siostrzeniec był taki niezdyscyplinowany paskudnik, że
    budził się w środku nocy i zakłócał ciszę nocną domagając się
    jedzenia/przewijania?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 263. Data: 2005-10-14 15:27:43
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 14 Oct 2005 10:14:16 +0200, *castrol*
    <news:434f68d4$1@news.home.net.pl> napisał(a):

    > No to poszukaj, zwlaszcza z grupy warszawskiej.
    > Kaja tam daje niezle popisy :D

    To po cholerę czytasz?
    Po co w ogóle piszesz i się chwalisz tym?
    Opóźniony w rozwoju jesteś, jak byłeś mały to na ciebie dzieci skarżyły i ty
    dostawałeś lanie. Teraz na starość twoje kompleksy wylazły na wierzch. Nikt
    cię nie lubi, nikt cię nie kocha, to musisz sobie poplotkować rajfurze w
    internecie.
    Jesteś prawdopodobnie przyjezdnym za chlebem, bo twój sposób zachowania
    wyraźnie cię *uwidacznia* i koniecznie chcesz plotkarstwem i wścibstwem
    zaskarbić sobie w Warszawie przyjaciół. Jeśli ci się to uda to tylko z
    czlowiekiem takiego pokroju jak ty. Nie znam cię, ale czytając teraz twoje
    wypowiedzi już mam o tobie wyrobioną opinię.

    --
    Kaja

  • 264. Data: 2005-10-14 15:30:33
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 14 Oct 2005 10:59:45 +0200, *grzess*
    <news:dinrr7$83s$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > ale mamy tu doborowych dyskutantow
    > xena i lawa, blazny grup dyskusyjnych
    > deficyty intelektulne usiluja nadrobic epitetami
    > wart pac palaca, a palac paca

    Ta/ten babochłop i ten Lawa już od lat siedzą w moim KF-ie, ale widać, że
    bardzo za mną tęsknią, bo "wołają" ciągle coś do mnie.

    --
    Kaja

  • 265. Data: 2005-10-14 15:37:17
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 14 Oct 2005 01:58:20 +0200, *Robert Tomasik*
    <news:dimsc8$bie$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]

    > po fakcie nic nie zmieni, bo dziecko może po osiągnięciu
    > pełnoletniości samo nadal ścigać sprawcę. Gdyby rodzice wyrazili zgodę
    > przed publikacją, to można by było przyjąć, ze działali w imieniu
    > dziecka. Ale teraz, to mogli by co najwyżej w imieniu dziecka zrzec
    > się roszczeń, a to będzie nieskuteczne w odniesieniu do samego
    > dziecka - moim zdaniem, bo nie chce mi się szczegółowo tego
    > analizować. Zakładam, ze jak nie będzie sprzeciwu ze strony osób
    > zorientowanych w prawie, to chyba tak jest. Jak będzie, to będę się

    Ciekawa jestem czy te pielęgniarki czytają tę grupę. Jak czytają, to mają tu
    doskonałe wskazówki jak działać, jak się bronić, jak wydębić forsę, czyli
    odszkodowanie od fotografa.

    --
    Kaja

  • 266. Data: 2005-10-14 15:46:22
    Od: flondra <s...@f...com>

    Kaja wrote:

    > Od kiedy to maleńkie dzieci budzi się w nocy do ważenia?
    > Od kiedy to w nocy waży się dzieci?

    od niepamietnych czasow.

  • 267. Data: 2005-10-14 16:17:34
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisali:

    > nie, laborant jest tym ktory powielil utwor za zgoda wlasciciel praw
    > majatkowych.

    Raczej przetworzyl, niz powielil. Od naswietlonego filmu do odbitki droga
    daleka. Kadrowanie, kolorystyka, kontrast - to wszystko zalezy od dalszej
    obrobki.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 268. Data: 2005-10-14 16:19:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Brednie. On jest twórcą utworu w takim samym sensie, jak np. operator
    > drukarki w stosownym punkcie jest współautorem drukowanej pracy
    > magisterskiej.

    Brednie. Chyba nigdy nie zajmowales sie fotografia.
    Podobnie na utwor w postaci plyty audio sklada sie rowniez miksowanie,
    mastering itp.

  • 269. Data: 2005-10-14 16:24:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Raczej przetworzyl, niz powielil.

    jeden h. sens ten sam.

    P.

  • 270. Data: 2005-10-14 16:31:29
    Od: flondra <s...@f...com>

    .pl> napisali:

    > Raczej przetworzyl, niz powielil. Od naswietlonego filmu do odbitki droga
    > daleka. Kadrowanie, kolorystyka, kontrast - to wszystko zalezy od dalszej
    > obrobki.

    o przetwarzanie sprowadza sie do wcisniecia zielonego guzika. Laborant
    czesto nawet nie wie jak te zeczy ustawic.