  • 11. Data: 2004-10-19 13:35:12
    Temat: Re: Piekarnia pod nami...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Sprawa jest poważna bo będę robił młyn i chcę mieć podparcie w
    przepisach -

    mlyn chcesz robic w bloku mieszkalnym? mysle ze bedziesz miec trudnosci ze
    znalezieniem poparcia wprzepisach :-)~

    "
    znajdzie się i odpowiedni artykół w gazecie "reklamujący" piekarnię i
    ~~~~~
    administrację, która wydała zgodę na produkcję w budynku mieszkalnym..."

    nie sadze jednak by sie na mlyn zgodzili

    P.

  • 12. Data: 2004-10-19 13:40:12
    Od: Adam Sierzputowski <a...@i...pl>

    Krasnal (Zabrze) wrote:

    > Użytkownik "Adam Sierzputowski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A cisza nocna uwarunkowana jest jakąś ustawą ? czy regulaminem ? i czy
    > policja ma obowiązek reagować na takie zgłoszenia...
    >
    > Krasnal

    http://www.hetman.com.pl/forum.php?fid=main&sort=mod
    &selitem=109

    "
    Komentuje ewcia 29.07.2004
    no i cóz! cisza nocna zgodnie z literą prawa Kodeks Wykroczeń) jest od
    22:00 - 06:00. Jesnak sama znam ten problem, bo przy mojej sypialni - za
    ścianą jest prysznic sąsiadów i dokładnie wiem kiedy się myją albo się
    nie myję!!! TRAGEDIA!
    "

  • 13. Data: 2004-10-19 13:42:23
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cl32l5$60q$1@inews.gazeta.pl>, Przemek R. wrote:

    > bez przesady, to tak jakbys sobie zbudowala domek kolo autostrady a
    > pozniej miala do kogos pretensje o halas :-) .

    Na hałasowanie w kamienicy są przepisy. Na autostrady i domki przy
    nich? Nie wiem, ale też pewnie są, bo nie bez kozery A2 nagle w W-wie
    cudownie przemienia się w trasę ekspresową.

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 14. Data: 2004-10-19 16:13:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Na hałasowanie w kamienicy są przepisy. Na autostrady i domki przy
    > nich? Nie wiem, ale też pewnie są, bo nie bez kozery A2 nagle w W-wie
    > cudownie przemienia się w trasę ekspresową.

    piekarnie nie wyrastaja w nocy :-)

    A maszyna przypuszczam wciaz tak samo chodzi.

    Mnie ciekawi czy afcet sie wprowadzil do bloku w ktorym byla juz piekarnia
    czy nie.

    P.

  • 15. Data: 2004-10-19 16:25:48
    Od: "Krasnal [Zabrze]" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > piekarnie nie wyrastaja w nocy :-)
    >
    > A maszyna przypuszczam wciaz tak samo chodzi.
    >
    > Mnie ciekawi czy afcet sie wprowadzil do bloku w ktorym byla juz piekarnia
    > czy nie.

    Facet (znaczy ja ) wiedział, że w domu (kamienica, 5 mieszkań i piekarnia)
    jest właśnie ta piekarnia.

    Jak pisałem w pierwszym poście, mieszadło i "formownicę" do chleba (jak była
    sprawna) dało się wytrzymać i nie to jest problemem.

    Problemem jest to, że jak się "formownica" zepsuła to zaczęła chałasować,
    kupił sobie maszynę do krojenia chleba i ona generuje największe chałasy i
    do tego właściwie cały czas.

    Jak się mieszadło zepsuło (zatarły się łożyska) to też nie dało się
    wytrzymać, ale po naprawie znowu jest o.k.

    Pozdrawiam

    Krasnal

  • 16. Data: 2004-10-19 17:25:42
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cl35sg$esa$1@nemesis.news.tpi.pl>, Adam Sierzputowski wrote:

> [...]
    > 22:00 - 06:00. Jesnak sama znam ten problem, bo przy mojej sypialni - za
    > ścianą jest prysznic sąsiadów i dokładnie wiem kiedy się myją albo się

    Nie wierzyć ewci.