  • 1. Data: 2009-01-16 12:33:51
    Temat: Phishing, a pranie pieniędzy
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>

    Witam,
    czytałem sobie ostatnio taką stronkę http://tinyurl.com/9x7f45 i jestem
    trochę zdziwiony. Wg. autorów tego tekstu wystarczy, że tzw. muły przeleję
    pięniądze pochodzące z oszustwa na konto oszusta i oni są w to wrobieni, a
    ślad po oszuście ginie.
    Jak może ginąć po nim ślad? Przecież musi się z tych pieniędzy jakoś
    rozliczyć. Dojść do niego zapewne bardzo łatwo biorąc pod uwagę, że konto
    jest prawdziwe (jeśli fałszywe to po cholerę te muły?). Mam rację czy czegoś
    nie wiem?

    Pzdr

  • 2. Data: 2009-01-16 12:46:37
    Temat: Re: Phishing, a pranie pieniedzy
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Marian Pa 1/4 dzioch wrote:
    > Witam,
    > czyta?em sobie ostatnio tak? stronke http://tinyurl.com/9x7f45 i jestem
    > troche zdziwiony. Wg. autorów tego tekstu wystarczy, ?e tzw. mu?y przeleje
    > pieni?dze pochodz?ce z oszustwa na konto oszusta i oni s? w to wrobieni, a
    > ?lad po oszu?cie ginie.
    > Jak mo?e gin?ae po nim ?lad? Przecie? musi sie z tych pieniedzy jako?
    > rozliczyae. Doj?ae do niego zapewne bardzo ?atwo bior?c pod uwage, ?e konto
    > jest prawdziwe (je?li fa?szywe to po cholere te mu?y?). Mam racje czy czego?
    > nie wiem?

    Nie. Zazwyczaj muly, slupy itp przelewaja kase przez WU lub inne
    przekazy - gdzie dowodow nie sprawdzaja, tylko potrzebne haslo ustalone
    lub na kolejne falszywe konto - tak zeby jak najbardziej to zagmatwac.

    Wypranie tej kasy to jeszcze inna sprawa.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2009-01-16 12:57:21
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gkpvjd$gjs$2@inews.gazeta.pl...
    > Wypranie tej kasy to jeszcze inna sprawa.

    No właśnie o to mi chodziło bo już myślałem, że po takim zabiegu są "czyści"
    i nic im nie można zrobić mimo, że wiadomo co jest grane.

    Pzdr

  • 4. Data: 2009-01-16 13:21:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 16 styczeń 2009 13:57
    (autor Marian Paździoch
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkq07j$oll$1@news.dialog.net.pl>):

    > No właśnie o to mi chodziło bo już myślałem, że po takim zabiegu są
    > "czyści" i nic im nie można zrobić mimo, że wiadomo co jest grane.

    No się czyści. Zakładasz Agencję Towarzyską Słodka Jola. Ludzie wpłacają Ci
    tam kasę, a ty to księgujesz jako dochód, odprowadzasz podatek i masz
    legalne pieniądze.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 5. Data: 2009-01-16 16:54:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > No się czyści. Zakładasz Agencję Towarzyską Słodka Jola. Ludzie wpłacają Ci
    > tam kasę, a ty to księgujesz jako dochód, odprowadzasz podatek i masz
    > legalne pieniądze.

    Tak drogo chcesz kasę prać? Gupi.

    Kasę się pierze na automatach do gry.
    Wychodzi niecałe 2% podatku od dochodu, czyli wypranej kasy.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2009-01-16 19:09:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 16 styczeń 2009 17:54
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkqe3o$5r1$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tak drogo chcesz kasę prać? Gupi.
    > Kasę się pierze na automatach do gry.
    > Wychodzi niecałe 2% podatku od dochodu, czyli wypranej kasy.

    A automaty są na 2%? No ale automaty to małe kwoty no i nie przelewami.
    Ciężko zmusić słupa, żeby polazł gdzieś tak daleko.

    Inna sprawa, że rację zapewne masz, bo w Zabrzu ostatnio chyba 20 takich
    pralni niedawno otwarli.

  • 7. Data: 2009-01-17 10:32:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > A automaty są na 2%?

    Jeszcze lepiej - na ryczałt :)
    Przy standardowym obrocie wychodzi 2% od dochodu, ale przecież automat
    może być super hiper oblegany 24h/dobę jeśli stoi gdzieś na trasie.
    Prawda? ;)

    > No ale automaty to małe kwoty no i nie przelewami.
    > Ciężko zmusić słupa, żeby polazł gdzieś tak daleko.

    Ależ nie z tej strony! Pierze ten kto ma automat, a nie ten kto wygrywa.

    Kto ma kasę do wyprania, stawia automaty i ma na nich przychodu tyle ile
    potrzebuje. Ten przychód to przecież gotówka, którą wprowadza do kasy
    kompletnie bez podatku - bo przypomnę, że płaci tylko ryczałt za automat.

    Piękna sprawa po prostu, ale państwo przecież udaje, że walczy z praniem
    forsy i robi pokazowe aresztowania pod takimi zarzutami - w 99% fałszywe
    oskarżenia.
    A z drugiej strony uchwala takie furtki :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 8. Data: 2009-01-17 11:16:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > No się czyści. Zakładasz Agencję Towarzyską Słodka Jola. Ludzie wpłacają Ci
    > tam kasę, a ty to księgujesz jako dochód, odprowadzasz podatek i masz
    > legalne pieniądze.

    Tristanek zna to z praktyki ;->

  • 9. Data: 2009-01-17 13:36:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 17 styczeń 2009 11:32
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gksc33$de1$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ależ nie z tej strony! Pierze ten kto ma automat, a nie ten kto wygrywa.

    No tak, ale słup musi donieść te pieniądze do automatu.

    > Kto ma kasę do wyprania, stawia automaty i ma na nich przychodu tyle ile
    > potrzebuje. Ten przychód to przecież gotówka, którą wprowadza do kasy
    > kompletnie bez podatku - bo przypomnę, że płaci tylko ryczałt za automat.

    Nie rozumiem. przychód z automatu jest opodatkowany ryczałtowo?

  • 10. Data: 2009-01-17 13:36:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 17 styczeń 2009 12:16
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <9...@n...lechistan.com>):

    > Tristanek zna to z praktyki ;->

    Ojejku, Andrzejek się zdenerwował... Ochroniarzyk nie pozwolił zdjątka w
    kibelku sobie zrobić czy có?