  • 61. Data: 2020-03-14 17:26:47
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: N Tom <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek Maciejewski w
    <news:18ikscztdq4sm.1njpievqhyz19$.dlg@40tude.net>:

> [...]

    niezgodne z przepisami ogolnymi i maja wyzszy priorytet, nalezy sie do nich
    stosowac...

    > No dobra, mistrzu. Który znak zmienia tu który przepis ogólny? Konkret
    > proszę.

    A-7 zmienia przepis o pierwszeństwie pedlarza

    Tu to napisałeś samodzielnie:

    <cite Message-ID: <uu4dzl5r27oc$.1kvnla2kfd59n.dlg@40tude.net>
> [...]
    </cite>

    Ponadto A-7 nie odwołuje P-11, tylko uprawnienia nadane dla pedalarzy w
    związku z P-11 zdefiniowane w PORD.

    --
    'Tom N'

  • 62. Data: 2020-03-14 17:27:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Niestety nie trafiłeś. Po prostu nie chce mi się przekonywać do
    > oczywistości.

    > Było wiele bardziej kretyńskich teorii, toteż na potrzeby tej dyskusji
    > możesz sobie założyć i to. Tylko nie oczekuj ode mnie, ze będę z każdą
    > bzdurą polemizował.
    Na razie bzdurą jest to co sam napisałeś.
    Odnosiłem się do sugestii odczytywania znaków przeznaczonych
    dla kierunku poprzecznego.
    Nie potrafisz podać artykułu i nie jest to kwestia jakiegokolwiek
    przekonywania - podaj stosowny przepis i to załatwi sprawę.

  • 63. Data: 2020-03-14 18:10:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2020 17:26:47 +0100, N Tom napisał(a):

    > Ponadto A-7 nie odwołuje P-11, tylko uprawnienia nadane dla pedalarzy w
    > związku z P-11

    Pieprzysz głupoty.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 64. Data: 2020-03-14 18:20:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2020 17:08:34 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Głownie wynika, że usunięto. Uważasz, że na skutek usunięcia tego
    > przepisu należy wjeżdżać przed nadjeżdżający pojazd? Czy, że mądrym jest
    > zatrzymywanie się tam :-)
    Dokładnie tak drogi Watsonie. Rowerzysta może wjeżdżać do woli pod
    pojazdy na P-11 a jeśli kierowca nie wyhamuje to już jego wina. Nie
    zachował wymaganej ostrożności. Podobnie wkrótce będzie na przejściach
    dla pieszych. Pieszy może sobie do woli wchodzić pod samochody a one
    mają tak jechać by pieszego przepuścić. To wszystko to oczywiście strona
    prawna która ma się tak do praktyki jak pięść do nosa, no ale tu
    zajmujemy się stroną prawną właśnie a nie zdrowym rozsądkiem.

    > I co to ma wspólnego z naszą dyskusją. Tego przepisu - jak sam
    > zauwazyłeś - nie ma, a znak na tym skrzyżowaniu stoi.
    To znaczy że go postawiono błędnie, ponieważ nie może jednen znak mówić
    co innego niż drugi w tych samych okolicznościach. A dokładniej, jeden
    ze znaków jest zbędny.
    Nie możesz np. na jednym słupie powiesić A-7 i D-1 frontem do
    nadjeżdżającego, dociera do ciebie bezsens takiej czynności?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 65. Data: 2020-03-14 18:33:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Dokładnie tak drogi Watsonie. Rowerzysta może wjeżdżać do woli pod
    > pojazdy na P-11 a jeśli kierowca nie wyhamuje to już jego wina.

    widać jcek to zapalony cyklista, który uważa, że wszystko mu
    wolno:)))))))))))))))))))))

  • 66. Data: 2020-03-14 18:40:36
    Od: N Tom <n...@i...dyndnsx.org.invalid>

    Jacek Maciejewski w

    > Pieprzysz głupoty.

    Jacuś, ale to grupa prawo, a nie przyprawy, sam postulowałes:
    "Bo to jest grupa o prawie i tu się liczą paragrafy, artykuły i punkty a
    nie stęki o tym co mi się rzekomo podoba a co nie. Jak nie umiesz się
    wypowiedzieć merytorycznie to zamilknij."

    Nie potrafisz się do swoich rad zastosować?

    --
    'Tom N'

  • 67. Data: 2020-03-14 18:53:44
    Od: N Tom <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek Maciejewski w

    > Dokładnie tak drogi Watsonie. Rowerzysta może wjeżdżać do woli pod
    > pojazdy na P-11 a jeśli kierowca nie wyhamuje to już jego wina.

    To prawo ma na podstawie definicji P-11, czy na podsatwie zapisu w PoRD?

    > To znaczy że go postawiono błędnie, ponieważ nie może jednen znak mówić
    > co innego niż drugi

    Jeden znak oznacz, że jest przejazd, drugi, że jest obowiązek ustąpienia
    pierwszeńśtwa -- "mówią" o czym innym.
    Jest natomiast przepis w PorD, że na przejeździe oznaczonym P-11 pedalarz ma
    pierwszeństwo, i jest przzepis w PoRD, że znaki określajśce pierwszeństwo
    (D-1/A-7 ale nie P-11) stosuje się przed zapisami w PoRD.

    > Nie możesz np. na jednym słupie powiesić A-7 i D-1

    Porównanie z dupy, bo A i D to pionowe, a P to...

    Dla pełnej jasności:
    Proszę podaj przepis który zabrania powieszenia na jednym słupku D-1 i D-6a
    -- nie podasz... To zamilcz...

    --
    'Tom N'

  • 68. Data: 2020-03-14 19:09:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2020 18:40:36 +0100, N Tom napisał(a):

    > Jacuś, ale to grupa prawo,

    No niestety ale dalej pieprzysz głupoty. Badzo ciekawą opcję prawną
    wymyśliłeś - Znak obowiązuje ale nie obowiązuje :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 69. Data: 2020-03-14 19:51:48
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Jacek Maciejewski w

    > No niestety ale dalej pieprzysz głupoty.

    Trzeba ci pisać więcej niż raz, że to nie grupa o przyprawach?

    > Badzo ciekawą opcję prawną wymyśliłeś - Znak obowiązuje ale nie obowiązuje

    Gdzie tak napisałem?

    --
    'Tom N'

  • 70. Data: 2020-03-15 17:46:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.03.2020 o 17:27, cef pisze:

    > Na razie bzdurą jest to co sam napisałeś.

    Bo?

> [...]
    > Nie potrafisz  podać artykułu i nie jest to kwestia jakiegokolwiek
    > przekonywania - podaj stosowny przepis i to załatwi sprawę.

    Wskażesz przepis, który tego zabrania? Bo, to że jak je widać, to można
    zobaczyć, to jest dość oczywiste. Odejdź od monitora i przejdź sie byle
    ulicą, a zobaczysz, że w większości wypadków na podporządkowanej masz
    "Ustąp" lub "STOP", a na głównej nic nie ma. Jak się boisz wirusa, to
    weź popatrz na Google :-)

    --
    Robert Tomasik