  • 171. Data: 2020-03-17 13:25:02
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Tomasz Kaczanowski w
    <news:r4qe8m$6vk$1@gioia.aioe.org>:

    > a gdzie pisałem,

    W twojej odpowiedzi, która cały czas jest cytowana...

    Ja w przeciwieństwie do ciebie, macjaka i zielonego dyskutuję o tym co
    zostało napisane, a nie o tym co autor chciał napisać, ale mu musk wyżarła
    amba więc nie napisał.

    Dość! Jeden idiota jest ślepy, drugi idiota jest głuchy (kolejnośc dowolna),
    trzeci ma obie przypadłości, a razem i osobno przepisów nie znają, ale
    gardłują zasłaniając się "IMO/IMHO...", a inne półmuski to czytają i za
    dobrą monetę biorą...

    --
    'Tom N'

  • 172. Data: 2020-03-17 13:29:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 17-03-2020 o 13:25, N Tom pisze:
> [...]
    > trzeci ma obie przypadłości, a razem i osobno przepisów nie znają, ale
    > gardłują zasłaniając się "IMO/IMHO...", a inne półmuski to czytają i za

    Cóz, jak kogoś czytanie z kontekstem przerasta, to innych od wariatów
    wyzywa...
    Wg Ciebie postawienie znaku D-1 daje pierwszeństwo pojazdowi przed
    pieszymi na przejściu, przed pociągiem na przejeździe itd...

    Brawo!

    --
    http://zrzeda.pl

  • 173. Data: 2020-03-17 14:52:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Rowerzyście daje prawo przecięcia tej ulicy bez zsiadania z roweru.

    A inaczej nie moze przeciac ?

    >Kierwcę uprzedza, że jakiś cyklista może jechać w poprzek i nakazuje
    >zachowanie szczególnej uwagi, coby po nim nie przejechał. Normalnie
    >rowerzyści jeżdżą wzdłuż drogi, a nie w poprzek.

    Tylko znow mamy problem ustapienia pierwszenstwa przy wjezdzie
    rowerzysty na przejazd, i przy jezdzie po przejezdzie.

    A ze rower szybki, to samochodowi czasu moze zabraknac ...

    J.

  • 174. Data: 2020-03-17 14:54:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 16.03.2020 o 17:18, J.F. pisze:

    >No z fotki nie wynika, ze to "Droga dla rowerów".

    Za ulica jest znak DDR, a przed ulica ... jakis maly okragly od tylu,
    wiec zapewne tez DDR.

    Wiec spodziewam sie, ze rowerzysta jedzie oficjalna DDR.

    J.

  • 175. Data: 2020-03-17 15:00:09
    Od: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 17 marca 2020 09:44:37 UTC+1 użytkownik r...@o...pl napisał:

    > Ogólnie mówiąc - w kontekście owego przepisu i stanu rzeczywistego jazda nie
    > jest możliwa, ale się odbywa

    Jeszcze z uporem maniaka - po raz kolejny pokazywane już fotki, ale skoro się kolejny
    flejm, to trzymajmy się więc SZTYWNO oznakowania jak każe/karze prawo:

    https://images92.fotosik.pl/53/79959dd70fdd64d3.jpg
    https://images90.fotosik.pl/53/8efb01eda8e2ff0f.jpg
    https://images92.fotosik.pl/43/e4c0a90283a3727a.jpg

    Oczywiście wszystko jest tu fpożontq - przecież ludzie jeżdżą, rozszerzanie się
    Wszechświata nie cofnęło się w stronę przeciwną - stoi sprawa, stoi zlewa, wsjo
    ryba - po co w ogóle dyskutować?

    No tak, nuda i kwarantanna :)

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 176. Data: 2020-03-17 15:07:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2020-03-16 o 18:18, Shrek pisze:

    >A to ja nie wiem jakie znaki tam stały wcześniej -
    >analizujemy pojedyncze widoczki.

    Ale taka definicja znaku, i masz przestrzegac.

    Skoro wyjechales z bocznej drogi mijajac A-7, to wychodzi na to, ze
    jestes na drodze z pierwszenstwem ... tylko ze niestety mamy jeszcze
    znaki A-6.

    >Natomiast w mieście jestem przyzwyczajony do powtarzania mniejszego
    >znaku D-1 praktycznie przed każdym skrzyżowaniem
    >a już na pewno stoi D-1 razem ze znakiem przebiegu
    >drogi głównej jak biegnie jakoś nietypowo.

    Jak biegnie nietypowo, to musi.
    Ale az popatrzylem na google ... we Wrocku faktycznie nastawiali tych
    D1 co skrzyzowanie. Choc obowiazku nie ma.
    (A moze i jest, w tym drugim rozporzadzeniu).

    J.

  • 177. Data: 2020-03-17 15:10:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

    >Tyle, że P-11 to też znak.... Więc mamy konflikt znaków. Moim zdaniem
    >jest tam złe oznaczenie, albo winno się zlikwidować P11, albo znak
    >A-7 - one się wzajemnie wykluczają...

    Albo i nie - rowerzysta mijajac A-7 ma tak jechac, zeby samochody (i
    rowery na drodze glownej) nie musialy hamowac, poczeka, przepusci - i
    konfliktu nie ma :-)

    J.

  • 178. Data: 2020-03-17 15:12:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Mon, 16 Mar 2020 16:19:07 +0100, J.F. napisał(a):

    >To było wprowadzenie. K.G. Policji powołała się na ten artykuł
    >tłumacząc
    >zasadność oznakowania jak na zdjęciu. Przy okazji wyszedł samoistny
    >nonsens wewnętrzny art. 5.

    Jaki nonsens ?
    Art 5 mowi wyraznie, ze znaki sa wazniejsze i nalezy sie do nich
    stosowac.

    Ale nie o nim tu rozmawiamy. Rozmawiamy
    >natomiast o tym kto ma pierwszeństwo na zaprezentowanym skrzyżowaniu
    >dlaczego. Masz jakąś konkluzję to wal śmiało, jak nie masz zdania to
    >zamilcz.

    No przeciez znak jest duzy i wyrazny.
    Rowerzysta ma ustapic pierwszenstwa jadącym droga poprzeczną.

    J.

  • 179. Data: 2020-03-17 15:16:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 17-03-2020 o 15:12, J.F. pisze:
> [...]
    >

    > Ale nie o nim tu rozmawiamy. Rozmawiamy
    >
    > No przeciez znak jest duzy i wyrazny.
    > Rowerzysta ma ustapic pierwszenstwa jadącym droga poprzeczną.

    chodzi o to, że przy takim oznaczeniu, jednocześnie ustąpić
    pierwszeństwa ma jadący ulicą i jest problem. Moim zdaniem jest to
    właśnie źle oznaczone, dlatego albo powinno być skrzyżowanie z DDR, albo
    przejazd, a tu nie wiadomo co jest.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 180. Data: 2020-03-17 15:20:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Zabawne. Powinieneś napisać komentarz do PoRD, byśmy się uśmiali.

    A powinienes plakac zamiast sie smiac.

    "6. Znaki poziome odzwierciedlajace znaki pionowe
    ostrzegawcze lub zakazu stanowia powtórzenie zastosowanych
    znaków pionowych."

    I jesli mamy P-11 bez D-6a, to co ?

    A dostrzegasz maly kruczek ?

    J.