  • 111. Data: 2020-03-16 16:20:40
    Temat: Re: Pewien artykuł PoRD
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 16:14:34 +0100, N Tom napisał(a):

    > Jesteście pojebani w swym zacietrzewieniu, ale argumenty macie identyczne...

    No to wystękaj wreszcie kto w.g. ciebie ma tam pierwszeństwo i dlaczego.
    Bo jak na razie same to pierdy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 112. Data: 2020-03-16 16:35:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 16:19:07 +0100, J.F. napisał(a):

    > Juz zapomniales, od czego zaczales ?
    >
    > "Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani
    > stosować się do [-] znaków drogowych, nawet wówczas, gdy z przepisów
    > ustawy wynika inny sposób zachowania niż nakazany przez [-] znaki
    > drogowe."

    To było wprowadzenie. K.G. Policji powołała się na ten artykuł tłumacząc
    zasadność oznakowania jak na zdjęciu. Przy okazji wyszedł samoistny
    nonsens wewnętrzny art. 5. Ale nie o nim tu rozmawiamy. Rozmawiamy
    natomiast o tym kto ma pierwszeństwo na zaprezentowanym skrzyżowaniu i
    dlaczego. Masz jakąś konkluzję to wal śmiało, jak nie masz zdania to
    zamilcz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 113. Data: 2020-03-16 16:36:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 16:19:07 +0100, J.F. napisał(a):

    > b) linie P-11 ... czy nie powinny odzwierciedlac znakow pionowych ?

    Zabawne. Powinieneś napisać komentarz do PoRD, byśmy się uśmiali.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 114. Data: 2020-03-16 16:37:22
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Jacek Maciejewski w

    > No to wystękaj wreszcie kto w.g. ciebie ma tam pierwszeństwo i dlaczego.
    > Bo jak na razie same to pierdy.

    Panie Maciejewski, zagubiłeś się we własnych manipulacjach, więc nie oczekuj
    pomocy.
    Na wszystkie merytoryczne wypowiedzi brnąłeś w "przyprawy"...

    Pytanie, które zadałeś na wstępie brzmiało:
    "Do którego znaku drogowego ma się stosować rowerzysta
    dojeżdżający do skrzyżowania na obrazku? Do A-7 czy P-11?
    Obrazek: https://tinypic.pl/f6tkdc0k9yna:

    Odpowiedź dostałeś -- do A-7, wiec po co znowu pytasz?

    --
    'Tom N'

  • 115. Data: 2020-03-16 16:38:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Problem jest taki, że tu mamy przejazd, a nie skrzyżowanie. Kierowca,
    > widząc takie znaki, że jest przejazd ma obowiązek ustąpienia
    > pierwszeństwa

    A skąd kierowca ma wiedzieć, że jest tam przejazd? Tam jest tylko
    przejście dla pieszych.

  • 116. Data: 2020-03-16 16:41:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    4.jpg

    > Dokładnie, już widziałem ten obrazek. Teraz niech mi ktoś powie gdzie
    > należy zgłaszać (czyt. gdzie są rozumni ludzie) takie nonsensy? Bo od
    > lokalnego pożal się boże oficera rowerowego, od miejskiego zarządu dróg
    > i z K.G. Policji otrzymałem info że jest jak najbardziej OK. Od oficera
    > "bo tak i już", od miasta "bo tak jest bezpieczniej", od K.G. bo art.5.
    > Kto ciekaw to mu mogę forwardnąć odpowiedzi do postudiowania.

    No to Ci zostaje już chyba tylko Stolicę Apostolską, Radę Europy, a jak
    to nie pomoże, to ONZ :-) W Polsce chyba wyczerpałeś możliwości.

    --
    Robert Tomasik

  • 117. Data: 2020-03-16 16:45:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.03.2020 o 14:07, J.F. pisze:

    4.jpg

    > Owszem ... ale czy nie zabraklo znaku "koniec DDR" ?
    > Czy to ciagle jest DDR, ale bez przejazdu DR ?

    Przy takim oznakowaniu, jak na tej fotce ze STOP-em, to moim zdaniem
    rowerzysta nie ma prawa przejechać przez jezdnię, tylko ma przeprowadzić
    rower.

    > I czy ten STOP nie za daleko stoi?

    Masz sie na jego wysokości zatrzymać :-)

    > A tam gdzies jeszcze chodnik moze byc, a krzaki zaslaniaja ..

    Przede wszystkim - moim zdaniem - tam nie ma poprzecznie znaku P-11, bo
    nowy dywanik asfaltowy położyli i jeszcze nie zdążyli namalować.

    --
    Robert Tomasik

  • 118. Data: 2020-03-16 16:50:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.03.2020 o 16:37, N Tom pisze:

> [...]
    > Obrazek: https://tinypic.pl/f6tkdc0k9yna:
    > Odpowiedź dostałeś -- do A-7, wiec po co znowu pytasz?

    Ja dodam, ze moim zdaniem do obydwu ma się stosować. Ma ustąpić
    pierwszeństwa pojazdom jadącym drogą i może przejechać prostopadle do osi.

    --
    Robert Tomasik

  • 119. Data: 2020-03-16 16:50:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 16:37:22 +0100, N Tom napisał(a):

    > Odpowiedź dostałeś -- do A-7, wiec po co znowu pytasz?

    Pytam o uzasadnienie. Pamiętasz? Kto pierwszy i *dlaczego*.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 120. Data: 2020-03-16 16:51:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Art. 27 PoRD mówi:
    > "Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejazdu dla rowerzystów, jest
    > obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa
    > rowerowi znajdującemu się na przejeździe."
    > Nie mówi że to nie jest prawdą o ile się jedzie drogą która ma
    > pierwszeństwo przed okolicznymi przecznicami. Wszystkich proszę o
    > czytanie PoRD przed wypowiedziami i niewypisywanie swoich fantazji na
    > temat znaczenia znaków czy brzmienia artykułów.

    I masz rację, ale potem ktoś postawił tam znak A-7 i to zmienia przepis
    ogólny.

    --
    Robert Tomasik