  • 11. Data: 2005-08-26 18:44:22
    Temat: Re: Pełnomocnik w sądzie - obowiązek?
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 26 sierpień 2005 19:25, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako HaNkA ReDhUnTeR powiedziała:

    > Nieslusznie, bo jak przegra to ona za to zapłaci.

    W sądzie pracy rzadkość, nawet przy tak amerykańskich sprawach jak
    mobbing. Chociaż nie ukrywam, że niedawno pisałem apelację od wygranej
    sprawy przed SO w Lublinie - chodziło właśnie o koszty od babki, która
    chciała milijony i miała papugę w sądzie a papuga ją robiła jak
    chciała...

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 12. Data: 2005-08-26 21:49:08
    Od: "szkoda slow" <....@w...pl>

    > Więc może lepiej się zainteresować
    > tym co wyprawia mamusia zanim pójdzie z torbami.

    czytam z wielkim zainteresowaniem watek
    gdyz sama mam sprawe w sadzie rodzinnym i borykam sie z drugim z kolei
    pelnomocnikiem z urzedu. Pierwszy dodatkowego wsparcia finansowego zarzadal.
    Drugi od 2 miesiecy nie zapoznal sie nawet z aktami, Ja juz sie z jego
    sekretarka zaprzyjaznilam tak czesto do niej dzwononie....
    Moze po prostu wielu adwokatow wychodzi z zalozenia ze jesli klient nie
    placi z wlasnej kieszenie nie koniecznie trzeba sie starac....... Tematu
    sensu wysylania skarg do rady adwokackiej nie bede poruszac...

  • 13. Data: 2005-08-26 21:50:03
    Od: "szkoda slow" <....@w...pl>

    -->>. Co do płatności - to myslę,że teściowa ma

    > Nieslusznie, bo jak przegra to ona za to zapłaci.
    >
    > HaNkA

    Jestes w bledzie
    Jesli dostala urzedowa papuge to musiala byc zwolniona z kosztow
    sadowych....

  • 14. Data: 2005-08-27 05:58:06
    Od: verbus <v...@i...pl>

    szkoda slow napisał(a):
    > -->>. Co do płatności - to myslę,że teściowa ma

    > Jestes w bledzie
    > Jesli dostala urzedowa papuge to musiala byc zwolniona z kosztow
    > sadowych....

    A art. 121 Kpc to już nie obowiązuje ?
    Ludzie czytajcie te kodeksy !

    Pzdr.

  • 15. Data: 2005-08-27 07:23:58
    Od: "Supervisor" <s...@o...pl>

    > czy można
    > zrezygnować z pełnomocnika

    Więc odpowiadam - jęśli wyznaczył go sąd, to tylko sąd może go zwolnić.

    > i czy można nagrywać rozprawę na prywatny dyktafon.

    Za zgodą sądu, a ten pewnie się nei zgodzi. Jest jeszcze coś takiego jak
    wnioski o sprostowanie protokołu.

    > Tyle. Nic więcej mnie nie interesuje. Co do płatności - to myslę,że
    > teściowa ma
    > w poważaniu jak i za ile broni się strona przeciwna, a pełnomocnik
    > wyzanczany
    > jej przez sąd jest dla niej za darmo.

    Ale zdaje się nie masz świadomości,że w razie przegranej, to Twoja teściowa
    pokryje koszty reprezentacji strony przeciwnej.

    > Uprzejmie proszę o posty na temat a nie
    > pod adresem mojej teściwej, gdyż te ostatnie nic nie wnoszą. Nie
    > potraficie mi
    > odpowiedzieć na pytania - rozumiem, ale po co pozostała część?

    Tu są dobrzy ludzie i próbują Ci uświadomić, że jest więcej problemów, niż
    myślisz.

  • 16. Data: 2005-08-27 08:06:57
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    verbus napisał(a):

    > A art. 121 Kpc to już nie obowiązuje ?
    > Ludzie czytajcie te kodeksy !

    po co?
    przecież sąsiadki wiedza lepiej.

    BTW: w sprawaach pracowniczych to jeszcze 463 pracownika dosc mocno broni.

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 17. Data: 2005-08-27 09:18:59
    Od: "Supervisor" <s...@o...pl>

    > BTW: w sprawaach pracowniczych to jeszcze 463 pracownika dosc mocno broni.

    Zgadza się, ale nie przed pokryciem kosztów zastępstwa procesowego
    przeciwnika w przypadku przegranej.

  • 18. Data: 2005-08-27 11:55:47
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Supervisor napisał(a):

    > Zgadza się, ale nie przed pokryciem kosztów zastępstwa procesowego
    > przeciwnika w przypadku przegranej.

    jakaś argumentacja ?
    Bo nie widzę powodu wyłączenia. Tam jest mowa o obciążaniu kosztami.
    Koszty obejmują koszty sądowe i koszty strony przeciwnej.
    463 nie wprowadza rozróżnienia.

  • 19. Data: 2005-08-27 12:04:35
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 27 sierpień 2005 13:55, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako MarcinS powiedziała:

    > 463 nie wprowadza rozróżnienia.

    Masz rację. Niestety nie chciałbym się z Tobą zgodzić - a muszę.

  • 20. Data: 2005-08-27 18:20:43
    Od: "Supervisor" <s...@o...pl>

    > Koszty obejmują koszty sądowe i koszty strony przeciwnej.
    > 463 nie wprowadza rozróżnienia.

    Czyżby? Ja jednak mam wrażenie, że mowa w nim o wydatkach. A honorarium
    adwokackie w ich skład nie wchodzi.
    "Sąd w orzeczeniu kończącym postępowanie w instancji rozstrzyga o tych
    wydatkach, stosując odpowiednio przepisy o kosztach sądowych w sprawach
    cywilnych, z tym że obciążenie pracownika tymi wydatkami może nastąpić w
    wypadkach szczególnie uzasadnionych."