  • 11. Data: 2006-09-13 09:06:33
    Temat: Re: Pelnomocnik do odbierania i skladania dokumentow.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:ee89bc$3s7$2@inews.gazeta.pl...

    > nie bardzo, bo gdyby nie spieszyło Ci się z odbiorem dyplomu, to studentem
    > byłbyś wiecznie
    > raczej wskazałbym na chwilę obrony pracy - ogłoszenia decyzji

    Nie chce mi się szukać, ale czy czasem nie najsensowniej było by uznać za tę
    chwilę ten moment, gdy tracisz prawo do ubezpieczenia społecznego z tytułu
    nauki. podejrzewam, że wobec faktu, że chodzi tu o pieniądze jest to dokładnie
    określone.

  • 12. Data: 2006-09-13 17:43:03
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał w wiadomości

    > Nie chce mi się szukać, ale czy czasem nie najsensowniej było by uznać
    > za tę chwilę ten moment, gdy tracisz prawo do ubezpieczenia społecznego

    Nie społecznego a zdrowotnego.Student nie podlega ubezpieczeniom
    społecznym z tytułu pobierania nauki w szkole wyższej.Z tego tytułu
    podlega tylko obowiązkowemu ubezpieczeniu zdrowotnemu.Społecznemu tylko
    dobrowolnie.

  • 13. Data: 2006-09-14 09:14:51
    Od: "Anna S." <a...@g...pl>

    Jasko Bartnik <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Sprawa poza tematem: uczelnia wymaga aby zlozyc stara legitymacje
    > studencka (uprawnia do znizki 50% na przejazdy komunikacja miejska i
    > jeszcze kilka innych znizek; jest wazna do konca wrzesnia). Czy mozna sie
    > ubiegac o wydanie legitymacji zastepczej na ten okres? Duplikatu?
    > Innego_papierka_upowazniajacego_do_znizki? W koncu pieczatka jest wazna
    > (po przejsciu przez rekrutacje wydana bedzie nowa legitymacja - a co ze
    > stara?) a nagle okazuje sie, ze kwartalny bilet imienny wykupiony tydzien
    > wczesniej bedzie niewazny. Mozna oczywiscie dokupic na dwa tygodnie

    Jeszcze nie funkcjonują u nas urzędy całodobowe, a z chęcią sama bym coś
    załatwiła w późniejszych godzinach popołudniowych. A co do kosztów u
    notarusza, to myslę że 20zł + vat za poświadczenie podpisu, teraz osobno
    kupuje się znaczki opłaty skarbowej, czyli + 15zł! To jest raczej mały
    uszczerbek wypłaty... i chyba nie potrzebe jest tu straszenie kosztami.

  • 14. Data: 2006-09-14 11:10:18
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 14-09-2006 o 11:14:51 Anna S. <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > kupuje się znaczki opłaty skarbowej, czyli + 15zł! To jest raczej mały
    > uszczerbek wypłaty... i chyba nie potrzebe jest tu straszenie kosztami.

    Przy zarobkach 4 zl za godzine to rownowartosc 9 godzin (bez 15 minut :P)
    ... w 9 godzin da sie to zalatwic.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik