  • 11. Data: 2003-01-14 21:22:39
    Temat: Re: [] Pełnomocnik []
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Paweł Kuczawski" <p...@p...fm> wrote in message
    news:b01r3q$oov$1@news.tpi.pl...
    > Nie jestem pewien na 100% jak jest obecnie, ale jakieś trzy latka temu
    > ustanawiałem dla siebie pełnomocnika i wystarczyło, że w Urzędzie Miejskim
    > (tam gdzie załatwiałem zaświadczenie o wpisie do ewidencji) zgłosiłem
    > pełnowmocnika, co zostało odnotowene w rzeczonym wpisie.
    > Tak więc proponuję zasięgnąć języka w wydziale działalności gospodarczej.

    podobno od tego roku (info z wczoraj z urzędu dzielnicy wa-wa wola) nie ma
    już pełnomocników :(((

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 12. Data: 2003-01-14 21:29:31
    Od: "mrola" <m...@p...onet.pl>

    > podobno od tego roku (info z wczoraj z urzędu dzielnicy wa-wa wola) nie ma
    > już pełnomocników :(((

    Tego urzędnika należy zwolnić z pracy z powodu ewidentnej niekompetencji

  • 13. Data: 2003-01-14 21:39:50
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "mrola" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tego urzędnika należy zwolnić z pracy z powodu ewidentnej niekompetencji

    poproszę o jakieś dodatkowe informacje
    wkrótce będę miał kolejną przyjemność odwiedzić urząd i może skoryguję
    wiedzę urzędnika

    czy takie zgłoszenie pełnomocnika niesie ze sobą jakieś dodatkowe skutki
    poza możliwością reprezentowania właściciela działalności ?
    czy dane pełnomocnika powinny być na zaświadczeniu o dokonaniu wpisu ,
    ewentualnie gdzie one są umieszczone ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 14. Data: 2003-01-14 21:45:24
    Od: "Lansjer" <l...@g...pl>

    > Tego urzędnika należy zwolnić z pracy z powodu ewidentnej niekompetencji

    Jest szansa!! Prezydent W-wy: Kaczyński ma zwolnić parę tysięcy.

  • 15. Data: 2003-01-15 14:38:15
    Temat: Odp: [] Pełnomocnik []
    Od: "januszk..." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Lansjer <l...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b01ros$5lm$...@n...onet.pl...

    Miejskim

    > TAK, masz rację!!! Zapomniałem o tym ;)

    w trakcie rejestracji sierpień 2002 już nie było miejsca na wpisanie
    pełnomocnika.
    Tak było u mnie...
    januszk...

  • 16. Data: 2003-01-17 02:42:49
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > w trakcie rejestracji sierpień 2002 już nie było miejsca na wpisanie
    > pełnomocnika.
    > Tak było u mnie...
    > januszk...

    w chwili obecnej nie ma mozliwosci na wpisie umiescic pelnomocnika
    mozesz zlozyc w us pelnomocnictwo, oplacajac je w kwocie 15 zl (znaczki)

    grzess

  • 17. Data: 2003-01-18 17:54:41
    Od: "jackhur-gd-onet" <j...@p...onet.pl>

    Możesz uzyskać od właściciela firmy pełnomocnictwo jednorazowe do wykonania
    jakiejś czynności .
    itp. , z reguły jest akceptowane przez urzędy.

  • 18. Data: 2003-01-18 17:54:41
    Od: "jackhur-gd-onet" <j...@p...onet.pl>