  • 1. Data: 2008-05-09 10:47:31
    Temat: Pelnomocnictwo - 26 zl ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wypisałem ostatnio odręcznie pełnomocnictwo i urzad załatwiający sprawę
    [administarcyjną] skasował za to 26 zł
    (dwadzieścia sześć).
    Az takie drogie mamy państwo??
    JaC

  • 2. Data: 2008-05-09 11:15:35
    Temat: Re: Pelnomocnictwo - 26 zl ?
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 09 May 2008 12:47:31 +0200, 666 napisał(a):

    > Wypisałem ostatnio odręcznie pełnomocnictwo i urzad załatwiający sprawę
    > [administarcyjną] skasował za to 26 zł (dwadzieścia sześć). Az takie
    > drogie mamy państwo??

    Jakaś podwyżka czy dodatek za konieczność przetworzenia manualnej roboty?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 3. Data: 2008-05-09 12:09:33
    Od: kauzyperda <l...@Z...eu>

    Olgierd pisze:

    > Jakaś podwyżka czy dodatek za konieczność przetworzenia manualnej roboty?

    Poza tym na pewno oplata byla za pelnomocnictwo?
    Bo 26 zł to np. opłata za pozostałe zaświadczenia wydawane przez USC (i
    jeszcze są chyba dwie pozycje z 26 zł przy opłacie skarbowej)

    --
    pozdr
    luck

  • 4. Data: 2008-05-09 16:46:57
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał

    > Wypisałem ostatnio odręcznie pełnomocnictwo i urzad załatwiający
    > sprawę [administarcyjną] skasował za to 26 zł (dwadzieścia sześć).

    W moich stronach płaci się 17. A i to uważam za rozbój.

    > Az takie drogie mamy państwo??

    "Dobre państwo nie może być tanie".

  • 5. Data: 2008-05-09 22:28:15
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ostatnio mi jakaś biurwa w urzędzie próbowała zrobic wykład pod tym tytułem.
    Źle trafiła.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-05-10 03:44:43
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl>

    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał

    > W moich stronach płaci się 17. A i to uważam za rozbój.

    > "Dobre państwo nie może być tanie".

    w ubiegłym roku opłata za pełnomocnictwo wynosiła 15 zł o ile dobrze kojarzę.

    Adam

  • 7. Data: 2008-05-10 06:56:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    adam.eu pisze:

    > w ubiegłym roku opłata za pełnomocnictwo wynosiła 15 zł o ile dobrze kojarzę.

    17zł
    I dalej tyle wynosi.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk