  • 1. Data: 2019-05-16 17:48:59
    Temat: Pedofile w Polsce
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://www.salon24.pl/newsroom/956255,pedofile-w-po
    lsce-patryk-jaki-ujawnia-statystyki-przewazaja-praco
    wnicy-dorywczy

    Pedofile w Polsce. Patryk Jaki ujawnia statystyki. Przeważają pracownicy
    dorywczy

    Wśród 877 osób odbywających obecnie karę za pedofilię, 275 nie posiada
    konkretnego zawodu. Dane na swoim profilu społecznościowym na Facebooku
    opublikował wiceminister sprawiedliwości Patryk Jaki.

    Wśród 877 osób odbywających obecnie karę za pedofilię, 275 nie posiada
    konkretnego zawodu, 144 było pracownikami dorywczymi. Pięćdziesięciu
    wykonywało zawód murarza, dwudziestu dwóch było magazynierami,
    dwudziestu jeden rolnikami, a dziewiętnastu robotnikami. Wyrok za tego
    typu przestępstwa odsiaduje również sześciu nauczycieli - w tym
    informatyki, języka polskiego, muzyki i wychowania fizycznego oraz jeden
    psycholog i jeden pedagog szkolny. Skazanych za przestępstwa seksualne
    wobec dzieci jest też dwóch księży i jeden zakonnik.

    ,,W związku z licznymi prośbami publikuję wykaz osób skazanych przez Sąd
    za pedofilię z art 200, 200a, 200b KK z 1997 z podziałem na zawody.
    Wkrótce również w #rejestrpedofilow będzie obok nazwiska oznaczenie
    zawodu. Suche dane. Niech każdy oceni sam" - podał Patryk Jaki.

    https://www.facebook.com/PatrykJaki/posts/1932865273
    484207

    https://szybkiplik.pl/files/542cbcc4dfe579a2e6097dad
    a5515f4d.pdf

    Wiceminister sprawiedliwości opublikował dane Biura Informacji i
    Statystyki Centralnego Zarządu Służby Więziennej dotyczące osób
    skazanych prawomocnym wyrokiem za popełnienie tego typu przestępstw.
    Chodzi m.in. o wykorzystywanie seksualne dzieci, obcowanie płciowe z
    małoletnim poniżej 15 roku życia lub dopuszczania się wobec niego innej
    czynności seksualnej, produkowania lub utrwalania treści
    pornograficznych, czy propagowania lub pochwalania zachowań o
    charakterze pedofilskim. Statystyki dotyczą osób, które na dzień 13 maja
    2019 r. powinny odbywać wyrok.
    Jaki: Zdecydowana większość księży to ludzie, którzy ciężko pracują

    Zdecydowana większość księży to ludzie, którzy bardzo ciężko pracowali i
    pracują, i nigdy nikomu nic nie zrobili - podkreślił we wtorek
    wiceminister sprawiedliwości Patryk Jaki. ,,Nie wolno stawiać znaku
    równości między księdzem a pedofilem" - oświadczył.

    W sobotę na oficjalnym profilu Tomasza Sekielskiego na kanale YouTube
    premierę miał dokument "Tylko nie mów nikomu", w którym przedstawione
    zostały przypadki wykorzystywania seksualnego małoletnich przez osoby
    duchowne.

    Podczas spotkania z mieszkańcami Rytwian (Świętokrzyskie) Jaki proszony
    o komentarz do tego dokumentu podkreślił, że jest osobą, która już w
    opozycji przygotowała w Sejmie cały pakiet rozwiązań, jeśli chodzi o
    pedofilię.

    - Zaostrzenie kar, zakaz wykonywania zawodu dla osób skazanych za
    pedofilię, rejestr pedofilów - ja to wszystko przynosiłem do Sejmu i
    Platforma Obywatelska zawsze to odrzucała. Jak byłem w opozycji, to oni
    się z tego śmiali i odrzucali. Jak doszliśmy do władzy, to te same
    projekty przyniosłem do Sejmu i skutecznie przeprowadziłem, np. rejestr
    pedofilów. W tej sprawie nie mam sobie nic do zarzucenia" - oświadczył
    wiceminister sprawiedliwości. Jego zdaniem ,,jeśli chodzi o przestępstwa
    pedofilskie to państwo powinno działać bardzo stanowczo".

    Patryk Jaki, wiceminister sprawiedliwości
    Patryk Jaki. Fot. PAP/Marcin Obara

    - Tak też często się dzieje, ale pojawiają się tego typu problemy
    poruszone w tym filmie, które rzeczywiście są problemem Kościoła. Ale
    pragnę przy tej okazji podkreślić, że jest duża pokusa, żeby stawiać
    znak równości: ksiądz równa się pedofil - zaznaczył wiceminister
    sprawiedliwości. Dodał, że ,,nigdy nie wolno tego robić".

    - Dlatego, że zdecydowana większość księży to są ludzie, którzy bardzo
    dobrze pracują i pracowali dla Polski, budowali siłę tego państwa.
    Chodzi o to, żeby wszystko widzieć we właściwych proporcjach. W 2013
    roku senatorowie Platformy zadali pytanie do Ministerstwa
    Sprawiedliwości - jakiego zawodu są osoby skazane za pedofilię? To
    wyszło, że na 1500 przypadków jest jeden ksiądz. W innych zawodach było
    ich znacznie więcej - podkreślił Jaki.

    - Pragnę jednak podkreślić, że jeśli o mnie chodzi, to jeśli bym
    zobaczył pedofila w Kościele, to do więzienia na wiele lat, 30 albo
    nawet dożywocie. Zero tolerancji, szczególnie jeśli chodzi o księży, bo
    ja też jestem częścią Kościoła. Wszyscy wierzący tworzą Kościół i ja
    sobie nie życzę, aby takie osoby niszczyły reputację tych księży, którzy
    ciężko pracują i poświęcają się - powiedział Jaki. Dodał, że ,,wiele osób
    chce wykorzystać ten film, aby uderzyć w Kościół". - Nam zależy na tym,
    aby pokazywać prawdę o Kościele - zaznaczył.

    - Chodzi o to, żeby widzieć cały kontekst. Jak się mają czuć księża,
    którzy całe życie ciężko pracowali, nigdy nikomu nic nie zrobili, wprost
    przeciwnie poświęcali się np. na misjach, gdzie każdego dnia mogli
    zginąć. Musimy zachować proporcje. Są ludzie, którym zależy aby
    zniszczyć Kościół. A ja na to nie pozwolę - oświadczył wiceminister.

    KW
    Źródło: PAP, Facebook

    Opublikowano: 16 maja 2019, 07:45
    (C) Artykuł jest chroniony prawem autorskim.

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 2. Data: 2019-05-16 18:54:14
    Temat: Re: Pedofile. Partia Watykańska to 99,9 % pedały.
    Od: "Stenko" <s...@l...pl>

    Użytkownik "u2" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > ,,wiele osób chce wykorzystać ten film, aby uderzyć w Kościół".
    >
    > Są ludzie, którym zależy aby zniszczyć Kościół.

    Jaki przedstawia tekst dla naiwniaków.
    Partia Watykańska nigdy nie ujawni swoich pedofilów.
    Partia Watykańska to 99,9 % pedały - idealna organizacja
    dla pedałopedofili. Wśród nich musi być
    przynajmniej 50 % pedofilów, bo właściciele boga mają nieograniczony
    dostęp do dzieci i mogą uzależniać dzieci psychicznie,
    bo to jest kasta szkolona do robienia wody z mózgu.

  • 3. Data: 2019-05-16 19:42:43
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-16 o 18:54, Stenko pisze:
    > Wśród nich musi być
    > przynajmniej 50 % pedofilów, bo właściciele boga mają nieograniczony
    > dostęp do dzieci i mogą uzależniać dzieci psychicznie,
    > bo to jest kasta szkolona do robienia wody z mózgu.
    To może dobrze, że religia w szkole a nie w salkach parafialnych?

    Robert

  • 4. Data: 2019-05-16 19:54:06
    Od: "Stenko" <s...@l...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To może dobrze, że religia w szkole a nie w salkach parafialnych?
    >
    > Robert

    To nie ma znaczenia, bo pedofil dopadnie swoją ofiarę
    gdziekolwiek.
    Pedofil najpierw robi długotrwałe rozpoznanie i podchody.

  • 5. Data: 2019-05-16 19:56:39
    Temat: Re: Pedofile w Polsce
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > To może dobrze, że religia w szkole a nie w salkach parafialnych?

    ano, zawsze rodzice mogą wybrać inne zajęcia dla dziecka:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 6. Data: 2019-05-16 19:57:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.05.2019 o 19:54, Stenko pisze:
    > To nie ma znaczenia, bo pedofil dopadnie swoją ofiarę
    > gdziekolwiek.
    > Pedofil najpierw robi długotrwałe rozpoznanie i podchody.

    znasz to od środka ?:)
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 7. Data: 2019-05-16 20:04:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-16 o 19:54, Stenko pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To nie ma znaczenia, bo pedofil dopadnie swoją ofiarę
    > gdziekolwiek.
    > Pedofil najpierw robi długotrwałe rozpoznanie i podchody.

    Czyli ten nieograniczony dostęp też tyczy się stolarzy?

    Robert

  • 8. Data: 2019-05-16 20:25:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Czyli ten nieograniczony dostęp też tyczy się stolarzy?

    ano, Jezus też był takim skromnym cieślą, o to najwyraźniej chodzi dla
    Stenki:)
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 9. Data: 2019-05-17 00:53:09
    Od: bóg twój <b...@b...pl>

    > znasz to od środka ?:)
    > --

    u2arab

    znam to od wieków, albowiem jam bóg twój, który cię
    wywiódł z domu niewoli.

  • 10. Data: 2019-05-17 10:53:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.05.2019 o 00:53, bóg twój pisze:
    > Użytkownik "u2" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > u2arab
    >
    > znam to od wieków, albowiem jam bóg twój, który cię
    > wywiódł z domu niewoli.

    [...]takemy.news.telefonica.de!telefonica.de!weretis
    .net!feeder7.news.weretis.net!news.mixmin.net!.POSTE
    D!not-for-mail

    From: =?UTF-8?B?YsOzZyB0d8Ozag==?= <b...@b...pl>

    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pedofile w Polsce