  • 11. Data: 2013-11-06 17:17:11
    Temat: Re: PayPal - problem z odzyskaniem pieniędzy
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Wednesday, 6 November 2013 15:20:02 UTC+1, OMSON wrote:
    > I jeszcze jedno - w jaki sposób składałeś reklamację i jaki podałeś powód?

    Zbłosiłem się na infolnię banku, otrzymałem odpowiedni formularz a tam zaznaczyłem
    pole że 'nie otrzymałem towarów za które zapłaciłem' i tyle.

    AdamK

  • 12. Data: 2013-11-07 01:59:27
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Adam Klobukowski napisał(a):

    > Zbłosiłem się na infolnię banku, otrzymałem odpowiedni formularz a tam zaznaczyłem
    pole że 'nie otrzymałem towarów za które zapłaciłem' i tyle.

    Wielkie dzięki - dam znać, jeśli uda mi się odzyskać pieniądze :)

    Pzdr, OMSON

  • 13. Data: 2013-11-13 09:48:53
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Wysłałem zgłoszenie drogą elektroniczną do mBanku. Otrzymałem nr
    reklamacji z informacją o 30-dniowym terminie rozpatrzenia sprawy.
    Także czekam...

    Pzdr, OMSON

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.