  • 11. Data: 2008-05-21 11:51:08
    Temat: Re: Patrol policji w miejscach podwyższonego ryzyka - sugestia?
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:

    > Lepiej zapobiegać niż leczyć.

    Znaczy wolisz, zeby ci ukradziono radio a kolesie widzac koguta uciekli,
    czy jednak wolalbys zeby ich zaskoczyli i radio bys odzyskal, a winni
    byliby zlapani?

  • 12. Data: 2008-05-21 12:00:15
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    > Znaczy wolisz, zeby ci ukradziono radio a kolesie widzac koguta uciekli,
    > czy jednak wolalbys zeby ich zaskoczyli i radio bys odzyskal, a winni
    > byliby zlapani?

    Wolę, by zostali odstraszeni.
    To tak jak piesek pilnujący domu.

    Ja wiem, że nie ma idealnego rozwiązania.

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 13. Data: 2008-05-21 15:23:51
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Wolę, by zostali odstraszeni.
    > To tak jak piesek pilnujący domu.

    Jasne. Już prędzej policjant dostanie w ryj niż kogutem odstraszy złodziei.

    > Ja wiem, że nie ma idealnego rozwiązania.

    Noo, Twoje niewątpliwie nie jest idealne :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 14. Data: 2008-05-21 16:56:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> napisał w
    wiadomości news:g10oug$pgi$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > dzielnice z włączonymi kogutami?
    > To odstraszałoby potencjalnych włamywaczy samochodowych itd.

    Z kilku oczywistych przyczyn. po pierwsze patrole nie mogą być we
    wszystkich miejscach na raz. Jeżdżąc na włączonych kogutach były by lepiej
    widoczne i co prawda z tego miejsca by odstraszyły przestępców, ale w
    innych spokojnie by sobie poczynali. Poza tym jeżdżenie z włączonymi
    kogutami jest niezgodne z przepisami, które określają kiedy i na jakich
    zasadach się ich używa.

    > A teraz proszę o nagrodę od szefa policji.

    Chyba się nie załapiesz.

  • 15. Data: 2008-05-21 18:57:00
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Chyba się nie załapiesz.

    A jakby mu dać Darwina? ;)

  • 16. Data: 2008-05-22 15:33:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 May 2008 18:56:54 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Poza tym jeżdżenie z włączonymi
    > kogutami jest niezgodne z przepisami, które określają kiedy i na jakich
    > zasadach się ich używa.

    Przepisy można nagiąć :)
    Z tego co pamiętam to w Bydgoszczy albo w Toruniu komendant miał taki
    wspaniały pomysł i nawet go wdrożył...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2008-05-26 17:02:53
    Od: "Piotr Dulik" <a...@m...cn>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> napisał w
    wiadomości news:g10ue1$qip$5@node1.news.atman.pl...

    > Płoszyć będą, zniechęcać.

    Skuteczność płoszenia będzie bliska zeru. Kiedyś widziałem ciekawą scenkę,
    po jakimś meczu jeździł radiowóz właśnie tak jak opisujesz, gdy się zbliżał
    grupka młodzieży na chwilę się uspokajała ale jak tylko odjechał na
    kilkadziesiąt metrów to z powrotem "robili trzodę" ;)

    pozdrawiam
    Piotr